AndroidHealthClinic

winstrol injects only

Was eigenlijk iemand uit jouw gym

:trollface:

Ohw.. Toch moet je overstappen :cool:

Ik ken ook een gast die zijn benen amper kon trainen door de winny inject. Maar er word idd veel gepapagaaid:cool:

Heb er toch ook al bekenden over gehoord eigenlijk:o

Even een vraagje, straks moet ik 3 of 4 weken pre contest ook winstrol zetten. hoe en hoeveel zouden jullie het doen?

Gehoord oke maar ik merk echt 0% injectie pijn van winstrol injects. 1,5ml per dag

Ik injecteerde met blauw. Winstrol depot past niet door insuline naaldjes helaas

Bedankt voor je antwoord.! als ik 2 weken na kuur met nolva zou dat voldoende zijn?

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Dat niemand het ooit geprobeerd heeft winny hogere dosis in 1 keer betekend het toch niet dat het niet kan? Ik vroeg het me gewoon af . ik lees wel dergelijk maar als ik me iets afvraag wat ik niet kan vinden dan vraag ik dat .

Ooit van halfwaarde tijd van aas gehoord? Als dat niet het geval is heb je je ook niet ingelezen en kan je beter niet kuren?
Test p zet je toch ook niet 1x per week ?

Wat heeft iedereen toch met dat kut Winstrol?

Ik gebruik het zelf niet. Niet normaal wat een steken krijg ik dan in me prostaat

gewoon tabs kopen en snuiven kerel!!

Epic bump !

Wat zijn dit voor bumps. Wat een sjenk.

Terug
Naar boven