Fitness Seller

Winstrol kuurtje

vriesema

Cool Novice
Waardering
0
Hallo BB,

Ik zal mij eerst even voorstellen: Ik ben Maarten, 29 jaar oud en train al vanaf mijn 19e. Lengte 1.82 en weeg 92 kilo. Ik heb tot mijn 26e een superstrak lijf gehad met six packs. De laatste 3 jaar heb ik meer gebulkt en is mijn lijf wel groter geworden maar minder strak. Ik heb afgelopen maand in Spanje een kuurtje van 6 weken op de kop weten te tikken van winstrol(waterbasis). Ik heb zelf nog nooit anabolen gebruikt. Wel eens een creatine,hmb enz. kuurtje. Ik wil over 2 weken beginnen met de winstrol kuur, maar heb eigenlijk geen flauw idee of dit wel een goede beslissing is. Kan iemand mij hier a.u.b wat meer over vertellen. Alle advies is wenselijk.

Mischien leuk om te weten:
Bankdrukken: 10 x 120 en een top van 150 (1 keer op een goede dag)

Bij voorbaat dank,
M.Vriesema

je kan mss eerst ens vertellen hoeveel winstrol je in voorraad hebt.
winstrol zet men normaal 50 mg eod, als ik jou was zou ik nog iets bijnemen, boldenon misschien.
Zelf heb ik nog geen ervaring met winstrol, maar vele goede verhalen over gehoord.

Mooie stats kerel,

persoonlijk zou ik niet de winstrol gebruiken, misschien icm met wat prop en/of tren, maar dan als cutting-kuurtje.

wat is de bedoeling van je kuur eigenlijk?
wil je in kilo's aankomen?
in dat geval is imo de winstrol daar niet geschikt voor.

Ik denk dat ie zn oude 'strakke' lichaam terug wil

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Big maus en big g,

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie. Ik wil d.m.v. van een winstrol kuur veel droger worden dan dat ik nu ben.Ik heb nog even op het kleine flesje gekeken en het is winstrol voor 6 weken van 50mg ( 1 flesje per week)en daarna een herstel kuur van proviron. Kijk ernaar uit om jullie reacties te lezen.

Bij voorbaat dank,

vriesema zei:
Hoi Big maus en big g,

Alvast bedankt voor jullie snelle reactie. Ik wil d.m.v. van een winstrol kuur veel droger worden dan dat ik nu ben.Ik heb nog even op het kleine flesje gekeken en het is winstrol voor 6 weken van 50mg ( 1 flesje per week)en daarna een herstel kuur van proviron. Kijk ernaar uit om jullie reacties te lezen.

Bij voorbaat dank,

Dan heb jij wel de idiale winstrol uitgevonden met langwerkende esters :D .
Winstrol wordt OM DE DAG gezet en niet éénmaal per week dus veel heb je niet (6 keer 50mg= 12 dagen). Dan begin je er beter niet aan.....
Proviron wordt NIET gebruikt als opstarter, dan heb je clomid of novadex nodig.
Proviron onderdrukt je axis ook dus zeker niet goed om na te kuren.

grtz wimpy

winstrol inderdad om de 2 dagen 50 mg, anders niet beginnen, kijk dus maar uit naar andere winstrol :D
als je voor de droge massa gaat kan je er nog boldenone of tren bijnemen

1 flesje per week? 1 flesje om de twee dagen. van winstrol zal je vet niet verdwijnen. je zal er niet droger van worden. je spieren zullen harder worden en die zie je dan beter als je droog staat. en eerlijk gezegd 1 flesje van 50mg per week, dat is veel te weinig. met 6 flesjes doe je twee weken.

vriesema zei:
Ik wil over 2 weken beginnen met de winstrol kuur, maar heb eigenlijk geen flauw idee of dit wel een goede beslissing is.

Als je niet weet of het een goede beslissing is, moet je het niet doen.
Steroiden zijn geen speelgoed waarvan je 'effe kijkt of het werkt'.
Voordat je begint is het wel ten zeerste aan te raden je eerst goed te verdiepen en onderzoek te doen.
Het feit dat je winstrol 1 keer per week wilt gaan injecteren, dat je wilt nakuren met proviron en dat je er droger mee wilt worden, geeft wel aan dat je dit nog niet gedaan hebt. Van 1 keer per week injecteren zal je vrijwel niets merken, proviron is ongeschikt als nakuur en je wordt niet droog door alleen met winstrol te kuren.

Hier de basis info die MrJ altijd meegeeft ;)
Ik zou minstens dit eerst doorlezen voordat je uberhaupt begint met roids.

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.steroid.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=23171

Nakuur info
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

Succes!

Laatst bewerkt:
Ik kan voortaan gewoon koffie blijven drinken zie ik! :D

skydirk zei:
van winstrol zal je vet niet verdwijnen. je zal er niet droger van worden. je spieren zullen harder worden en die zie je dan beter als je droog staat.

Van alleen winstrol niet nee. Maar van winstrol icm een goed cutting dieet wél. Ken genoeg mensen die tijdens een winny cuttings cycle goed in bf zijn gezakt terwijl ze daarnaast nog een paar kilootjes hebben gepakt.

• Topic Starter Topic Starter
Hoi jongens,

Ik heb veel informatie op mij afgekregen vandaag over anabolen. Alleen weet ik nou nog steeds niet welk anabool waarvoor goed is. Ik lees ook tegenstrijdigheden over winstrol. Kan iemand mij nu een goed advies geven over hoe ik mijn lichaam droger krijg icm winstrol? En dan het liefst iets wat je oraal inneemt. Ik heb wat afkortingen gelezen maar daar word ik niet wijzer van.

PLEASE HELP!

vriesema zei:
Hoi jongens,

Ik heb veel informatie op mij afgekregen vandaag over anabolen. Alleen weet ik nou nog steeds niet welk anabool waarvoor goed is. Ik lees ook tegenstrijdigheden over winstrol. Kan iemand mij nu een goed advies geven over hoe ik mijn lichaam droger krijg icm winstrol? En dan het liefst iets wat je oraal inneemt. Ik heb wat afkortingen gelezen maar daar word ik niet wijzer van.

PLEASE HELP!

Met een cuttingsdieet en cardio. Dat is het belangrijkste.

allereerst staat of valt een kuur met een goed samengesteld voedingsplan. (dieet)

vriesema zei:
Hoi jongens,

PLEASE HELP!
in mijn ogen ben je er helemaal nog niet klaar voor, er zijn al enkele intressante site`s geplaats, als je je de moeite zou doen die te lezen, zou je al veel wijzer worden, en ga je ook beter resultaat behalen.
Dus eerst zou ik eens wat lezen als ik jou was

Er van uit gaande dat je een paar kilo lichter wilt worden zou ik zelf ook kiezen voor een cutting dieet met cardio.
Hierbij kun je dan 30-50 mg winstrol/dag nemen.

Winstrol wordt vooral gebruikt om te zorgen dat je tijdens een cutting dieet zo weinig mogelijk spier verliest. Wanneer je niet extreem cut, kun je er zelfs een paar kilo spier bij krijgen. :)

vriesema zei:
Hoi jongens,

PLEASE HELP!

Respect kerel... jij kunt snel lezen :eek:

Ik heb 1 dag onderzoek gedaan naar anabolen, ik wist direct alles over welke roids waar goed voor zijn, wat de bijwerkingen zijn, hoe ik moet nakuren, waar ik rekening mee moet houden, kortom: ik was direct expert op dit gebied :rolleyes:

Doe jezelf en ons een plezier en ga jezelf nou eerst 's echt verdiepen:study:. Kom dan nog 's terug...

Terug
Naar boven