AndroidHealthClinic

Winstrol only (eerste kuur)

in! succes

• Topic Starter Topic Starter
Nou die foto's houden jullie nog tegoed! Door wat prive omstandigheden (dooie oma en drukte op het werk) weinig tijd voor mezelf gehad. Inmiddels schommel ik tussen de 88 en 89 kg en word er steeds vaker gevraagd of ik nog wel naturel ben. Voor mijn gevoel ben ik nog niet echt droger geworden. (een vetpercentage meting zou het tegendeel kunnen bewijzen). Maar ik hoop dat ik de laatste 3 weken wel iets meer definitie ga krijgen.

Is het misschien verstandig om mijn kwark voor het slapen weg te laten of te vervangen voor een Micellair Casein shake, tegen eventuele vocht opslag?

Nou die foto's houden jullie nog tegoed! Door wat prive omstandigheden (dooie oma en drukte op het werk) weinig tijd voor mezelf gehad. Inmiddels schommel ik tussen de 88 en 89 kg en word er steeds vaker gevraagd of ik nog wel naturel ben. Voor mijn gevoel ben ik nog niet echt droger geworden. (een vetpercentage meting zou het tegendeel kunnen bewijzen). Maar ik hoop dat ik de laatste 3 weken wel iets meer definitie ga krijgen.

Is het misschien verstandig om mijn kwark voor het slapen weg te laten of te vervangen voor een Micellair Casein shake, tegen eventuele vocht opslag?

Mooie verwoording.. Gecondoleerd
Vochtopslag door zuivel is BS trouwens.

Dag 7 week 3

IMG_20130715_092539.jpg

IMG_20130715_092510.jpg

Gaat lekker!

Borst ziet er iets voller uit geloof ik. Pics van je benen?

Mooi resultaat man, ik ga maandag beginnen met winny only kuur. Succes nog die 3 weken.

goede massa op borst erbij!

Goed bezig, ik volg!

nice kerel ik volg ;)

gaat goed

Dag 7 - Week 4

Dag 7 - Week 4 (bewerkt).jpg

Week 5 is begonnen. Ondanks het weinig kunnen slapen door mijn laatste nachtdienst een gruwelijke training achter de rug. Na een paar dagen lekker in de zon gezeten te hebben was mijn huid redelijk droog geworden. Door de gruwelijke pomp tijdens de training ben ik letterlijk uit mijn vel (opperhuid) gescheurd. Ondanks dat heb ik genoten van de kracht toename! Na iedere training heb ik weer het gevoel dat ik nog veel langer door had kunnen gaan. Wel merk dat mijn libido flink is gedaald terwijl dat de eerste twee weken juist explosief was toegenomen. Als iemand tips heeft voor op korte termijn hoor ik deze graag!?:cool:

huh uit je vel gescheurd???

leuke log :)

Terug
Naar boven