MuscleMeat

Winstrol only (eerste kuur)

joh niet zeuren hij post tenminste pics :thumb:

Joh aan jouw mening heb ik ook geen fl**ker. Het is toch een kuurlog, lijkt me dat je wil laten zien wat voor groei je doormaakt. Bijna halverwege de kuur ineens andere poses op foto's maakt dat nogal lastig. Maar idd, hij post tenminste pics dus dan zal het wel goed zijn he ..

hoe zit het met je trapz? train je die wel voldoende?

abbo

kan niet wachten om een 2e poging winstrol te wagen.. kreeg pfeiffer in week 2 pfff, toen merkte ik al veel verschil :))

• Topic Starter Topic Starter
hoe zit het met je trapz? train je die wel voldoende?

Ja zeker minimaal 5 oefeningen per week.

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 19:20 ----------

De laatste week is begonnen. Helaas heb ik afgelopen week teveel van het weer genoten, weinig geslapen, gefeest en slecht gegeten.:rolleyes: Ik ben van 89 kg terug gevallen naar 87 kg. Maar ik denk dat ik deze gewonnen massa makkelijk kan behouden als de kuur stopt. Als ik deze gewonnen massa behoud dan ben ik zeker niet ontevreden over het eindresultaat.

Mijn excuses dat ik lax ben geweest met het posten van foto’s. Ik beschik helaas niet over een knappe ruimte met de juiste lichtval. Het maken van knappe progressie foto’s is toch nog een kunst. Een mooi puntje om mee te nemen voor volgend jaar:cool:

Ik ga mijn best doen voor knappe foto’s van het eind resultaat om te vergelijken.

Iemand nog tips voor het verhogen van je libido mijn vriendin begint namelijk te klagen:p

Goeie progressie! Wel zonde van die laatste week hoor. Ik snap dat toch niet , dat laatste weekje nog net even volhouden. De volgende keer gewoon nog een weekje wachten en goed eten haha!

Ja zeker minimaal 5 oefeningen per week.

---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 19:20 ----------

De laatste week is begonnen. Helaas heb ik afgelopen week teveel van het weer genoten, weinig geslapen, gefeest en slecht gegeten.:rolleyes: Ik ben van 89 kg terug gevallen naar 87 kg. Maar ik denk dat ik deze gewonnen massa makkelijk kan behouden als de kuur stopt. Als ik deze gewonnen massa behoud dan ben ik zeker niet ontevreden over het eindresultaat.

Mijn excuses dat ik lax ben geweest met het posten van foto’s. Ik beschik helaas niet over een knappe ruimte met de juiste lichtval. Het maken van knappe progressie foto’s is toch nog een kunst. Een mooi puntje om mee te nemen voor volgend jaar:cool:

Ik ga mijn best doen voor knappe foto’s van het eind resultaat om te vergelijken.

Iemand nog tips voor het verhogen van je libido mijn vriendin begint namelijk te klagen:p

Gram testo dr in ?;)

Goeie progressie! Wel zonde van die laatste week hoor. Ik snap dat toch niet , dat laatste weekje nog net even volhouden. De volgende keer gewoon nog een weekje wachten en goed eten haha!

Je hebt helemaal gelijk! Maar gratis kaarten voor Tommorowland sla jij ook niet af haha

joh schijt aan, is toch prima zo, zolang jij maar progressie ziet daar gaat het toch uiteindelijk om :knipoog:

Dag 5 week 6

IMG_20130802_182648.jpg

IMG_20130802_182842.jpg

IMG_20130802_182919.jpg

Lekker droog, goed bezig! Bijna klaar met je kuurtje toch?

Lekker droog, goed bezig! Bijna klaar met je kuurtje toch?

Ja het zit erop, 3 kg aan zuivere massa aan over gehouden en 1 a 2 % lichaamsvet gedaald.

Omdat mijn libido op zijn gat ligt toch nog voor 10 dagen Nolva gehaald (20mg per dag).

Zit nu voor 6 weken aan de Kre Alkalyn dus ik denk niet dat het een probleem word om deze massa te behouden. Al met al zeker niet ontevreden!

slik je nolva in 1x?

Ziet er mooi droog uit!

Heb je nog een eind foto? Resultaat?

Je ziet duidelijk het verschil met week 1. Schouders en borst zijn flink gegroeid. Nice!

Mag ik vragen of je enige side effects hebt opgemerkt tijdens deze kuur?

Terug
Naar boven