- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
Why no zelfde pic als de andere pic's? Beetje lastig vergelijken zo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Why no zelfde pic als de andere pic's? Beetje lastig vergelijken zo
hoe zit het met je trapz? train je die wel voldoende?
Ik ben van 89 kg terug gevallen naar 87 kg. Maar ik denk dat ik deze gewonnen massa makkelijk kan behouden als de kuur stopt. Als ik deze gewonnen massa behoud dan ben ik zeker niet ontevreden over het eindresultaat.

Ja zeker minimaal 5 oefeningen per week.
---------- Post toegevoegd 29 July 2013 om 19:20 ----------
De laatste week is begonnen. Helaas heb ik afgelopen week teveel van het weer genoten, weinig geslapen, gefeest en slecht gegeten.Ik ben van 89 kg terug gevallen naar 87 kg. Maar ik denk dat ik deze gewonnen massa makkelijk kan behouden als de kuur stopt. Als ik deze gewonnen massa behoud dan ben ik zeker niet ontevreden over het eindresultaat.
Mijn excuses dat ik lax ben geweest met het posten van foto’s. Ik beschik helaas niet over een knappe ruimte met de juiste lichtval. Het maken van knappe progressie foto’s is toch nog een kunst. Een mooi puntje om mee te nemen voor volgend jaar
Ik ga mijn best doen voor knappe foto’s van het eind resultaat om te vergelijken.
Iemand nog tips voor het verhogen van je libido mijn vriendin begint namelijk te klagen![]()

Goeie progressie! Wel zonde van die laatste week hoor. Ik snap dat toch niet , dat laatste weekje nog net even volhouden. De volgende keer gewoon nog een weekje wachten en goed eten haha!
Mijn excuses dat ik lax ben geweest met het posten van foto’s. Ik beschik helaas niet over een knappe ruimte met de juiste lichtval. Het maken van knappe progressie foto’s is toch nog een kunst. Een mooi puntje om mee te nemen voor volgend jaar![]()

Lekker droog, goed bezig! Bijna klaar met je kuurtje toch?