XXL Nutrition

Winstrol Only Kuur

Bezoekers in dit topic

effe een update gisteravond amper wat slaap gehad zweten me dood in de avond kan dit door de winny zijn? vandaag weer benen en buik en schouders ja raar schema deze week moest wel heb het druk zal posten hoe de training verloopt!
 
mooi ik doe mee. benieuwd naar progressie op winny. BTW hoe zit je voeding? en training wordt nog gepost. hoe voel je je medisch gezien?
haaruitval?
krimp in de ballen?
gewrichten?
hart omstandigheden (bloeddruk en datsoort shizzle)?
libido?

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 14:16 ----------

BTW blijf posten. Ik ben niet voor het feit dat je nog te jong bent. en ik moedig je niet aan kwa gebruik, maar je nu toch gebruikt kunnen wij veel leren over de al zoveel uitgebreide logs die niet beschikbaar zijn. du blijf vooral posten je doet wetenschap iets goed :P maar nogsteeds jammer van de tevroege begin. succes man ;)
 
Hey ziet er goed uit. Slecht slapen dus? Welke sups neem je?
 
net beentjes, schouders, abs, en 200 kcal verbrand met cardio ga ik nu dagelijks doen 200 kcal verbranden. Over de training het ging alemaal erg lekker leg press 340kg for 6 reps ben gewoon 40kg extra vooruit met 7 dagen winny squats naar de 115 weer 5kg meer begin steeds droger te worden overal tijdens me training was ik erg gefocust het ging echt supper winny doet echt zijn werk ik zweet emmers gewoon met simple sets zoals 4x 12-10-8-6 met rust er tussen heb vandaag gewogen ben nu 80,5kg vetmeting morgen.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 17:41 ----------

op haaruitval niks te merken
krimp in de ballen ooks niks te merken
gewrichten absoluut geen last gebruik ook niks ervoor.
hart omstandigheden heb geen rare kloppingen het is gewoon gebleven zoals het was voor het kuur.
libido is wel erg hoog XD

---------- Post toegevoegd Wed 19 Dec 2012 om 17:43 ----------

ik gebruik whey perfection, animal pak, en 1.m.r 2-3x per week als ik echt geen zin heb maar dat komt goed kan elke dag niet wachten om in de gym te staan, ben gestopt met veel supps sinds ik de kuur ben begonnen.
 
Damn ik zou winny alleen al nemen om de krachtgains.
 
Voedingsschema loopt als volgt

ochtend: 2 scoops whey perfection met magere melk 350ml, 6 sneedjes volkoren brood met kipfilet 100 gram, 20 gram amandelen.
tussendoor: 100 gram rijst ongekookt met 1 theelepel olijfolie en 100 gram gegrillde kipfilet.
middag: 1 scoop whey perfection met magere melk 250ml 4 sneedjes volkoren brood met pindakaas ligt.
voor het trainen: 1 appel, 200 gram spinazie 1 scoop whey perfection met water.
na het trainen: animal pak, 100 gram rijst ongekookt met 150 gram gegrillde kipfilet
avondeten: 250 gram kipfilet gegrilt, 200 gram rijst ongekookt 300 gram groente wat er in huis is
Tussendoor: protein bar of 1 shake met 2 scoops en magere melk.
voor bed: magere kwark en 1 appel.
 
Das nog behoorlijk wat om mee te cutten ofniet? Wel lekker als je hier al goed wat vet mee weg smelt!
 
Das nog behoorlijk wat om mee te cutten ofniet? Wel lekker als je hier al goed wat vet mee weg smelt!

ik ben ecto als ik bulk zit ik rond de 10k cals ik heb een schildklier ziekte.
 
hahahah ecto's rare wezens :P nice progress vind je voeding schema leuk alleen hier en daar wat minder. voor het trainen enz zou je misschien iets meer kcals kunnen nemen? maar goed je neemt ook wel erg veel eiwitten: 4 shakes, en 650 gram kipfilet intotaal! maar goed als je hierop knalt dan niets op aan te merken!
 
today heb ik cheat day gehad met chest tris gewichten vlogen omhoog 110 kg bench press voor 6 reps gewoon geweldig dumbbell press 44s for 6 reps winstrol doet ze werk zeker zit vandaag gewoon boven de 600 carbs rond de 7000 calorieren schat ik XD deze cut begint steeds meer op een bulk te lijken maar het is niet zo want ik kom hardly aan met 5k cal
 
Gaaf klasse man nog geen sides? Komen er ook foto?
 
Gaaf klasse man nog geen sides? Komen er ook foto?

zal wel effe morgen wat fotos proberen te uploaden maar nee nog geen sides alleen heb beetje pijn in knieen
 
vandaag is me 7de dag dat ik op 50mg winstrol zit per dag ben 2 kilo bijgekomen 0,5% bf gezakt en pak rond de 10kg meer bankdrukken pak 10kg meer squats broek begint strakker te zitten morgen heb ik leg day ik zal effe updaten morgen maar winny has kicked in en het voelt echt geweldig

7de dag 2kilo aangekomen/en 0,5% bf gezakt. Snap niet waarom mensen een testo kuur doen:rolleyes:
 
7de dag 2kilo aangekomen/en 0,5% bf gezakt. Snap niet waarom mensen een testo kuur doen:rolleyes:

winny is wss gevaarlijker/agresiever dan testo :P hahah maar goed als die stats kloppen dan is het een nice AAS
 
Meeste KANSLOZE topic ooit.

in 7 dagen 2kg gainen en 0,5% bf zakken - BULLSHIT
Vragen zoals nakuur voor winny? WAAROM?
Opmerking dat je libido omhoog is gegaan. VAN WAT?
Geen krimpende ballen? JOH

Idioten.. Ga aub weer met je lego spelen
 
Meeste KANSLOZE topic ooit.

in 7 dagen 2kg gainen en 0,5% bf zakken - BULLSHIT
Vragen zoals nakuur voor winny? WAAROM?
Opmerking dat je libido omhoog is gegaan. VAN WAT?
Geen krimpende ballen? JOH

Idioten.. Ga aub weer met je lego spelen

Ik sluit mij hier bij aan ;)
 
Dus je traint al anderhalf jaar, dat is wel erg lang. Waarom ben je niet eerder begonnen met kuren?

Iemand die ervaringen heeft met kuren zoals D-bol of sustanon? Ook lees ik hier vaak over krimpen van de testiekels in welke mate word dit uitgedrukt?? Op voorhand bedankt voor enige reacties hopelijk word hier sirieus op gereageerd
 
Back
Naar boven