willempje1
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Nice denk je dat je dat gaat reden.in deze 5/6weken?
nee denk het niet maar ben tevreden met elke resultaat die te boeken valt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice denk je dat je dat gaat reden.in deze 5/6weken?
maar nogsteeds jammer van de tevroege begin. succes man 
Das nog behoorlijk wat om mee te cutten ofniet? Wel lekker als je hier al goed wat vet mee weg smelt!
nice progress vind je voeding schema leuk alleen hier en daar wat minder. voor het trainen enz zou je misschien iets meer kcals kunnen nemen? maar goed je neemt ook wel erg veel eiwitten: 4 shakes, en 650 gram kipfilet intotaal! maar goed als je hierop knalt dan niets op aan te merken!vandaag is me 7de dag dat ik op 50mg winstrol zit per dag ben 2 kilo bijgekomen 0,5% bf gezakt en pak rond de 10kg meer bankdrukken pak 10kg meer squats broek begint strakker te zitten morgen heb ik leg day ik zal effe updaten morgen maar winny has kicked in en het voelt echt geweldig

7de dag 2kilo aangekomen/en 0,5% bf gezakt. Snap niet waarom mensen een testo kuur doen![]()
hahah maar goed als die stats kloppen dan is het een nice AASmag ik je snel vragen hoelang je van plan bent om een nakuur te doen?zal wel effe morgen wat fotos proberen te uploaden maar nee nog geen sides alleen heb beetje pijn in knieen
Meeste KANSLOZE topic ooit.
in 7 dagen 2kg gainen en 0,5% bf zakken - BULLSHIT
Vragen zoals nakuur voor winny? WAAROM?
Opmerking dat je libido omhoog is gegaan. VAN WAT?
Geen krimpende ballen? JOH
Idioten.. Ga aub weer met je lego spelen

Dus je traint al anderhalf jaar, dat is wel erg lang. Waarom ben je niet eerder begonnen met kuren?