XXL Nutrition

winstrol op en af bouwen ???

mammoth

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
ik had even een vraagje over het opbouwen en afbouwen van winstrol
ik las namelijk het volgende op

[Link niet meer beschikbaar]

"Bij een leverbelastend middel als sromba moet je je kuur opbouwen: langzaam de dosering verhogen om je lever te laten wennen, en ook weer afbouwen om je lever te laten ontwennen. Je lever is tijdens de topdagen van je kuur helemaal ingesteld op grote hoeveelheden hormoon. Door abrupt te stoppen, denkt je lever bij wijze van spreken dat je bloed helemaal schoon is, en dat het niks meer hoeft te doen. Je lever 'valt in slaap'. Je krijgt verschijnselen van vergiftiging. Bijna alle gevallen van leverstoornissen bij gebruikers die ik ken, werden veroorzaakt door het weglaten van de afbouwfase."

maar hier lees ik vaak afbouwen achterhaald is , hoe zit het nou echt

(btw ik kuur niet ofzo ben gewoon nieuwsgierig )

hij begint zijn kuur met 10mg per dag en op de topweek maximum 25mg, ga niet veel van merken, zeker niet winny only...

Lijkt met een door studentje geschreven bullshitsite, hij overdrijft hier enorm met de gezondheidsrisico's

het verhaal klinkt logisch maar vergelijk het misschien met bier zuipen.

Als je vijf weken lang 10 flesjes per dag zuipt hoef je ook niet af te bouwen!
Hoe eerder je stopt hoe minder je je lever belast, da`s pas logisch of niet?

Opbouwen is echter wel weer aan te raden om geen 'klap' te krijgen van de hoge dosering. (die meestal 40mg per dag is bij Winny en geen 25mg)

Sommige gebruikers beweren dat je ook als beginner niet met zulke doseringen kunt groeien, en beweren dat zijzelf veel meer hebben gebruikt. Dat komt omdat er veel vervalsingen circuleren die eigenlijk Proviron bevatten. De bewuste gebruikers hebben nooit echte stromba gehad.

:rolleyes:

En als je echt zoon klap krijgt van winny hou je het beter bij de plaatselijke kruidvat-supplementjes...

Gewoon beetje op je bloeddruk letten... Je zou kunnen beginnen met 30 mg en als je nergens last van hebt na 4 dagen je geplande dosering pakken.

• Topic Starter Topic Starter
maar van dat het afbouwen is gewoon onzin ? , of zit er toch enige zin van waarheid in

ik heb het toch uitgelegd?

• Topic Starter Topic Starter

ja sinds wanneer kan je bier met anabolen vergelijken

vind ik niet echt een goeie vergelijking

Maar lijkt mij wel eigenlijk wel gewoon logisch dat je als je eerder stopt het ook eerder uit je lichaam is

Niks op en afbouwen,
achterhaald en slecht voor je bloedwaarders.

Gewoon een constante dosis aanhouden, bij winstroll ligt dat rond de 40mg en 50mg

jwan zei:
Opbouwen is echter wel weer aan te raden om geen 'klap' te krijgen van de hoge dosering. (die meestal 40mg per dag is bij Winny en geen 25mg)
volgens mij heb jij nog nooit winny genomen, anders zou je wel weten dat je helemaal geen klap krijgt als je 40 mg winny per dag neemt. als je geen 40 mg per dag neemt, is het zelfs de moeite niet om het te nemen. ik vind een winny only sowieso al de moeite niet als je wil groeien. goed om wat sterker te worden en wat beter te trainen, maar dat is het dan.

opbouwen afbouwen zeker niet nodig.

Ben zelf begonnen met 50mg/dag, dit na 2 weken verhoogd naar 60mg/dag, nu de laatste 2,5 week nog en ik ben klaar!

begon met 30mg en 2dagen later op 60mg de 6 weken volgemaakt.

volgens mij heb jij nog nooit winny genomen, anders zou je wel weten dat je helemaal geen klap krijgt als je 40 mg winny per dag neemt. als je geen 40 mg per dag neemt, is het zelfs de moeite niet om het te nemen. ik vind een winny only sowieso al de moeite niet als je wil groeien. goed om wat sterker te worden en wat beter te trainen, maar dat is het dan.

daarom staat klap ook tussen aanhalingstekens slimmerik.
en daar bedoelde ik de 'klap' mee die ze ook in dat artikel noemen!
gewoon eerst goed lezen dus...

slimmerik Jwan: ik heb uw artikel wel zeer goed begrepen. ik heb het wel degelijk over wat je bedoelt met 'klap' en opbouwen. trouwens heb je daarmee nog geen antwoord gegeven op de vraag of je wel al ooit een winnytablet van dichtbij hebt gezien. eerst gebruiken en dan over ervaringen spreken. over welke 'klap' heb je het nu eigenlijk?

slimmerik Jwan: ik heb uw artikel wel zeer goed begrepen. ik heb het wel degelijk over wat je bedoelt met 'klap' en opbouwen. trouwens heb je daarmee nog geen antwoord gegeven op de vraag of je wel al ooit een winnytablet van dichtbij hebt gezien. eerst gebruiken en dan over ervaringen spreken. over welke 'klap' heb je het nu eigenlijk?

wat hij probeerd te zeggen is , dat ieder lichaam er anders op kan reageren bv. dat je bloeddruk de pan uitstijgt of iets dergelijks je weet het niet, dan kan je beter met een wat lagere dosis beginnen dan weet je wat het bij jou doet :cool:

op en afbouwen is achterhaald:D

Kreeg een gruwelijke klap na 1 week !!

Van m'n nu ex vriendin :D :D
( toen ze ze zag )

Terug
Naar boven