AndroidHealthClinic

Winstrol oral doen of niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Francoisss09

Novice
Waardering
3
Lengte
1m86
Massa
87kg
Vetpercentage
9%
Hallo ik ben momenteel aan het twijfelen om een winstrol oral kuur te doen van 6 - 8 weken te doen,
Nu weet ik dat het normaal word gebruikt voor te cutten maar ik heb ook reviews gezien dat mensen er van zijn bijgekomen..

Het is mijn bedoeling om er van bijtekunnen komen all is het rond de 4 kg.
Ik ben 19 jaar
Ben 1,84 en weeg 80 kg ik kom van de 50 kg dus heb een vrij small postuur gehad en nog steeds een beetje, ik hoop van winstrol voller en afgelijnder te worden.

• Topic Starter Topic Starter
Ga je er dan meer van afvallen ?

Ja lever gaat naar de t*fus voor bijna geen resultaat, steek dan een naald in je reet met testosteren enanthate 2 ml. Er is vast wel iemand op jou sportschool die ervaring heeft hier mee

Ja lever gaat naar de t*fus voor bijna geen resultaat, steek dan een naald in je reet met testosteren enanthate 2 ml. Er is vast wel iemand op jou sportschool die ervaring heeft hier mee

Hey Timon,

Klopt maar ik heb vorig jaar all eens gekuurd en het was me eerste keer en was gelijk all zware, ik gebruikte deca/testo/sustanon
Heb hier zware puisten aan over gehouden en zit nu onder de littekens. Heb geen rug meer over, daarom dacht ik aan iets lichtjes waar niet "teveel" bijwerkingen op zitten

Je bent ook nog maar 19, op die leeftijd dat ik al vol puisten zonder dat ik roids gebruikte.

Probeer alleen test te spuiten. Al is het echt idioten werk op die leeftijd. Maargoed het gebeurde ook al overal om mij heen toen der tijd.

Mixen doen de meesten pas nadat ze weten dat het met test alleen goed vol te houden is voor ze.

Jij hebt een stap overgeslagen, en je wil nu te ver terug om opnieuw te beginnen.

Nogmaals, je zit nog in je late pubertijd, dus puisten krijg je

Je bent ook nog maar 19, op die leeftijd dat ik al vol puisten zonder dat ik roids gebruikte.

Probeer alleen test te spuiten. Al is het echt idioten werk op die leeftijd. Maargoed het gebeurde ook al overal om mij heen toen der tijd.

Mixen doen de meesten pas nadat ze weten dat het met test alleen goed vol te houden is voor ze.

Jij hebt een stap overgeslagen, en je wil nu te ver terug om opnieuw te beginnen.

Nogmaals, je zit nog in je late pubertijd, dus puisten krijg je

Dankjewell ! Ik weet genoeg nu, denk dat ik beter nog een jaar wacht en dan pas testo ga doen zoals je me zegt.

Hey Timon,

Klopt maar ik heb vorig jaar all eens gekuurd en het was me eerste keer en was gelijk all zware, ik gebruikte deca/testo/sustanon
Heb hier zware puisten aan over gehouden en zit nu onder de littekens. Heb geen rug meer over, daarom dacht ik aan iets lichtjes waar niet "teveel" bijwerkingen op zitten
Weet gy dat sust is test... Mijn raad is dat gy moet beginnen te lezen voor dat je begint iets te nemen. En tis niet om u af te bereken maar gy zijt veeel te jong om met hormonen te speelen.Man groeit lichamelijk tot 21 en hormonaal tot 25. Als je wilt heel uw leven TRT (testosteron replacemet therapie) doen dan is ok,doe maar. Ps.bodybuilding is geen sprint maar een marathon. Success peace.

Hey Timon,

Winstrol zet om in dht en gaat ook sws zorgen voor acne als je hier gevoelig voor bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven