Fitness Seller

Winstrol oral doen of niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
4 kg van een winstrol only zou knap zijn
Wel stom dat je gewoon bent gaan kuren zonder te weten wat je doet
Van winny krijg je waarschijnlijk ook acne
Ik krijg er zelf hele erge bloedende acne van
Maar neem het nu toch icm dbol test en mast
Het is kiezen of delen
Acne hoort erbij en anders neem je roa tabs ernaast
Ik vind dat je niet moet zeuren als je wilt kuren hoort het erbij
19 jaar
Zou vooral nooit meer off gaan als ik jou was

Kreeg me eerste kuurtje zelf ook erg veel acne, maar ik lijk ongevoeliger te worden nu en zonnenbank helpt veel

4 kg van een winstrol only zou knap zijn
Wel stom dat je gewoon bent gaan kuren zonder te weten wat je doet
Van winny krijg je waarschijnlijk ook acne
Ik krijg er zelf hele erge bloedende acne van
Maar neem het nu toch icm dbol test en mast
Het is kiezen of delen
Acne hoort erbij en anders neem je roa tabs ernaast
Ik vind dat je niet moet zeuren als je wilt kuren hoort het erbij
19 jaar
Zou vooral nooit meer off gaan als ik jou was

Kreeg me eerste kuurtje zelf ook erg veel acne, maar ik lijk ongevoeliger te worden nu en zonnenbank helpt veel
Gewoon roa erbij nemen dan. Zou stom zijn om te kuren als je daarna nooit meer je shirt kan uitdoen door de puisten :p Zelf praktisch geen last van acné, terwijl iedereen zegt dat mast een boosdoener hiervoor is
Engelbertus

Gewoon roa erbij nemen dan. Zou stom zijn om te kuren als je daarna nooit meer je shirt kan uitdoen door de puisten :p

Net na mijn eerste cycle destijds had ik 10kg gegaind. Super trots op die gains maar mijn schouders en rug stonden vol acne. Het was net zomer dus dat was k*t --> Hele zomer mijn shirt aan moeten houden :P

Nu met roa nergens last van.

Gewoon roa erbij nemen dan. Zou stom zijn om te kuren als je daarna nooit meer je shirt kan uitdoen door de puisten :p Zelf praktisch geen last van acné, terwijl iedereen zegt dat mast een boosdoener hiervoor is

Engelbertus

Nee vind roa het niet waard om te nemen

Nee vind roa het niet waard om te nemen
Neem het zelf ook niet, heb eigenlijk geen last van acné. Maar ik hoor er veel goede verhalen over. Natuurlijk zijn er altijd anderen waarbij de bijwerkingen erger zijn en de voordelen dan misschien niet opwegen tegenover de nadelen

Hey Timon,

Klopt maar ik heb vorig jaar all eens gekuurd en het was me eerste keer en was gelijk all zware, ik gebruikte deca/testo/sustanon
Heb hier zware puisten aan over gehouden en zit nu onder de littekens. Heb geen rug meer over, daarom dacht ik aan iets lichtjes waar niet "teveel" bijwerkingen op zitten
Winstrol zorgt voor toename van DHT.

Dus dat is niet goed voor je als je acne gevoelig bent.

Heb je roacutane gehad voor je acne?

Als het maar 4kg is dan kun je dat toch ook natty?

Hey Timon,

Klopt maar ik heb vorig jaar all eens gekuurd en het was me eerste keer en was gelijk all zware, ik gebruikte deca/testo/sustanon
Heb hier zware puisten aan over gehouden en zit nu onder de littekens. Heb geen rug meer over, daarom dacht ik aan iets lichtjes waar niet "teveel" bijwerkingen op zitten
Ja wat verwacht je dan knakker, wil je groot worden en tegelijk ook nog gezond uit zien als een echte sportman? Ben juist blij dat meeste roids gebruikers eruit zien dat ze roids gebruiken. 4 kilo erbij kan je ook makelijk krijgen door hard te trainen en goed te eten.

Net na mijn eerste cycle destijds had ik 10kg gegaind. Super trots op die gains maar mijn schouders en rug stonden vol acne. Het was net zomer dus dat was k*t --> Hele zomer mijn shirt aan moeten houden :P

Nu met roa nergens last van.

Lol, hoezo zou je je 't shirt niet uit doen als je ance hebt? Wil je voordoen als een sport man ? En de scheinhouden dat je natty ? Je kan wel aan meer dingen zien dat je een roids junki bent natte spiermassa ziet er gezonde en mooie uit. Schone en sterke. Ook zonder ance kan je zien je bent geen natte dus doe je shirt maar ook gewoon uit als je ance hebt haha nobody cares

Ja wat verwacht je dan knakker, wil je groot worden en tegelijk ook nog gezond uit zien als een echte sportman? Ben juist blij dat meeste roids gebruikers eruit zien dat ze roids gebruiken. 4 kilo erbij kan je ook makelijk krijgen door hard te trainen en goed te eten.
Je kan moeilijk tegen iedereen zeggen dat ze 4kilo erbij kunnen blijven plakken. Ok, 4 kilo is niks als 60 weegt op 180, maar als je 94kg weegt op 180 is het al wat moeilijker om 4kg bij te komen.
En zoals iedereen weet, als je 4kg zwaarder bent, wil je terug 4 kg zwaarder enzovoort :p

Hey Timon,

op je 18e een dusdanige kuur.. man man. Als we je nu vragen hoeveel je hebt gezet krijgen we vast op zn best een antwoord in milliliters?

Zonde man.

Heerlijke voortzetting hier

Damnnnn

Het heeft wel weer lang genoeg geduurd hier en TS gaf aan te wachten met zijn volgende kuur

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische substanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven