AndroidHealthClinic

Winstrol, pijn een paar uur na injecteren

musclemacho

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb een hele tijd geleden eens Winstrol Depot (Spanje - Zambon) gebruikt, gewoon om te proberen. (verder niets).

Steeds na het injecteren hield ik drie dagen ontzettend pijn, vaak zo erg dat je niet gewoon kon lopen of zitten en er gewoon een beetje griep-achtige bijwerkingen van had.
Dat weerhield mij er eigenlijk van om bij mijn eerste echte kuur ook Winstrol toe te voegen.
Toch maar gekocht en wat bleek: dezelfde fabrikant, dezelfde dosering maar geen centje last. Zou er zulke grote verschillen kunnen zitten tussen verschillende partijen?

Human grade word streng gecontroleerd, zeker bij Zambon.

Maar wat bijv kan is dat je dichter bij een zenuw injecteerde, sommige plaatsen/spieren zijn gevoeliger, of bijv een spier die niet goed ontspannen is waar je injecteerd. Anders als het aan het product zelf ligt dan komt dat door een groter aandeel benzyl alcohol wat voor meer pijn zorgt.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat het dat laatste is, want ik heb het toch een paar weken achtereen gebruikt destijds, om de andere dag 50mg. Die pijn was er na elke injectie, zonder uitzondering.
Met de huidige party geen centje pijn, dus moet de samenstelling naar mijn mening iets anders zijn.

Komt nog wel.

Ik gebruik Winstrol nu 4 jaar en het verschilt gewoon erg, het hangt enorm af waar je injecteert. Zoals admin al aangaf hangt het van de injectplek en de gevoeligheid van die plek af en natuurlijk ook de unieke stof-samenstelling.

klopt wat je zegt had ook enorme pijn bij winstrol, gewoon dat ik niet normaal kon zitten toen ging ik op internet zoeken en vond dit (met mijn lotnr. vermeld

14-3-2003

Verdachte Winstrol deugt

De verdachte Winstrol van Zambon, die de laatste maanden zoveel ophef in de sportwereld heeft veroorzaakt, deugt. Dat blijkt uit een - overigens behoorlijk prijzige - analyse van twee ampullen van het preparaat, die via Ergogenics bij een erkend laboratorium terecht zijn gekomen.

Op messageboards circuleren verhalen over gebruikers die na injecties met de Winstrol abcessen ontwikkelden, waarin artsen antibioticaresistente ziektekiemen aantroffen. Het ging in alle gevallen om Winstrolampullen met een opschrift dat je makkelijk van het glas kon krabben. Als je ze een tijdje liet staan, ontstond boven het wit een dun laagje water. Bij de authentieke ampullen is dat precies andersom, en zie je dus een dun laagje wit onder een flinke laag water.

Eerder schreven we al dat uit microbiologische analyses was gebleken dat de verdachte ampullen geen bacteriën bevatten, laat staan antibiotica-resistente bacteriën, en dus niet de abcessen konden veroorzaken. Een mogelijke oorzaak van de problemen, schreven we toen, was een gemuteerde bacteriestam, die onlangs in Nederland is opgedoken. [ErGs]

Ook chemisch zijn de ampullen, die het opschrift Lote s001 en Cad.: 01/2007 droegen, in orde. Het lab onderzocht twee ampullen en vond in de ene 55 milligram en in de andere 53 milligram stanozolol. De gebruikte methoden waren DLC-screening, UV-spectrum- en UV-spectrofotometrie, toegepast op een met methanol verdunde monsteroplossing van 224 nanomol. Ik weet trouwens niet wat ik zojuist heb opgeschreven, maar het staat er verdomd indrukwekkend.

Winstrol kun je ook heel makkelijk in een schouderkop zetten, hier is de pijn sowieso iets minder (vedeel 1 ml desnoods over beide schouders), Verder is winstrol vaak niet steriel wat ook nog wel eens voor kleine onstekingen wil zorgen. Zet het met een insuline naaldje dan hoef je jezelf ook niet onnodig pijn te doen. Verder scheelt het wel om na de injectie even goed hard over de injectieplaats te wrijven om de vloeistof goed te verdelen.

Terug
Naar boven