AndroidHealthClinic

Winstrol samen met??????

vriesema

Cool Novice
Waardering
0
Hallo BBers,

Ik ga volgende week eindelijk beginnen met mijn 1e winstrol kuur:

Week 1-6: 50mg per dag. Nu vroeg ik mij af hoe ik dit kan combineren met clomid,nolva of proviron i.v.m puffy tepels. (De klieren er achter zijn niet echt dik,maar toch puffy)

En wou ik graag weten wat ik het beste kan stacken met winstrol. Wil hiermee een paar kilo's pakken maar er wel hard en droog uit zien en natuurlijk in vet % omlaag.

Mijn stats op dit moment zijn:
Ik train al 10 jaar (waarvan effectief 7 door allerlei gebeurtenissen)
93 kilo met een vetpercentage van 18%.
BP: 15x 110, 10x120 en een top van 150.
Biceps: 10 x60 kg
Rug: 10x 110 enz.

Train het liefst zo zwaar mogelijk!

PS. En ik heb een voedingsschema in elkaar gezet om te cutten.

Ik hoor graag van jullie allemaal.
Bij voorbaat dank,

Maarten

Winstrol zorgt niet voor puffy nipples.Geen oestrogeen of progesteronvorming.

Ga je nog nakuren?
De meningen zijn verdeeld over het feit
ofdat het nodig is bij een winstrol only kuur, maar ik zou het je cker wel aanraden.

Die "puffy feeling" van je tepels zou wel eens gewoon vet kunnen zijn.
Winstrol kun je met bijna alles stacken.
Tren-Winstrol zal je een keihard en droog van kunnen worden.

complimenten voor je kracht, jongen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx hard to die,

Ik denk dat het ook verstandig is om na te kuren. Als is het alleen maar om te proberen van die puffy tepels af te komen. Weet jij misschien wat ik het beste als nakuur kan gebruiken?

En Tren? Hoeveel zou ik hiervan moeten gebruiken?

Is dit je eerste kuur? want Tren is een vrij heftig middel.
Tren 75 mg om de andere dag moet de klus klaren.

Als nakuur Clomid of Nolva. Een combi van beide is ook goed.

ja en die puffy tepels wat doen we daar tegen.........?

ben erg benieuwd heb namelijk het zelfde probleem dus iemand tips???

heb nooit last gehad van mn tepels alleen na de kuur als het vocht wat weg was bleef dit achter, had wel nolva genomen

Ja 2hard2die,

Het wordt mijn 1e kuur. Is tren dan te zwaar?

In een eerste kuur zou ik geen tren gebruiken.
Ik zou een test-only kuurtje te doen.
icm proviron of arimidex/liquidex of femara om oestrogeen tegen te gaan.

Waar is een test only kuur goed voor? Droog of Massa?

Testosteron zou de basis moeten zijn van iedere kuur. Het is de koning onder de steroiden imo. Ik zeg voor de eerste kuur test only, omdat je dan voelt en weet hoe je hierop reageert. Het is belangrijk dat je je lichaam leert kennen en weet hoe je lichaam op middelen reageert, alvorens je verschillende middelen gaat combineren.
Met test ga je zeker massa pakken en als je het oestrogeen bestrijd zal je zeker ook lekker droog kunnen blijven, worden.
Dit alles staat of valt natuurlijk met een goed voedingsschema. Maar dit zal je allang op orde moeten hebben alvorens je met AS in wil laten.

Ok, Hoe hoeveel en hoevaak moet ik test zetten? En waar kan ik test het best mee stacken. Graag wil ik ook weten hoe je clomid of nolva moet gebruiken.

Alvast bedankt

vriesema zei:
Ok, Hoe hoeveel en hoevaak moet ik test zetten? En waar kan ik test het best mee stacken. Graag wil ik ook weten hoe je clomid of nolva moet gebruiken.

Alvast bedankt

ik denk dat je op al deze vragen genoeg antwoordt kunt vinden op dit forum.....................dus ff zoeken en leren ;)

Hoe vaak je test moet zetten is afhankelijk van de soort eshter (kort- of langwerkend) die gebruikt wordt.
Stacken zou ik dus nog niet doen aangezien dit je eerste kuur wordt. Hou het voor een eerste kuur op een test-ONLY.
Clomid en/of nolva wordt meestal gebruikt in de nakuur (ook wel postcylcle therapy PCT) genoemd. Hoeveelheid en duur wordt bepaald door de gebruikte AS middelen.
Als je deze vragen stelt ben je volgens mij nog niet voldoende op de hoogte van de materie om al aan een kuur te beginnen.
Verder ga ik hier geen kant en klaar kuur voorschrift aan je geven, want daar ben ik niet hoog genoeg voor opgeleid. En er zijn hier mensen met een grotere kennis van AS. Doe eerst nog eens een beetje research voor jezelf en kom dan met een kuur voorstel dan willen de mensen op dit board er vast nog wel even naar kijken.;)

Nakuur na winstrol tabs is onzin. De werkzame stof stanozolol zet niet om in oestrogeen en beinvloed je eigen testosteron aanmaak ook niet. Winstrol only is zat voor een eerste kuur. Dat was bij mij ook het eerste wat ik heb gebruikt, ik kwam zo een paar kilo aan (die ook bleven zitten) en werd enorm sterk.
Testo heeft veel bijwerkingen, zelf met al die middeltjes erbij (proviron, nolva, enz) die ook nog bijwerkingen hebben en een hoop geld kosten.
Potje winstrol tabs is lekker makkelijk, goedkoop, weinig bijwerkingen en dus leuk om mee te beginnen.

Stanozolol be-invloed je eigen test-productie niet???? ???

endymion zei:
Nakuur na winstrol tabs is onzin. De werkzame stof stanozolol zet niet om in oestrogeen en beinvloed je eigen testosteron aanmaak ook niet. Winstrol only is zat voor een eerste kuur. Dat was bij mij ook het eerste wat ik heb gebruikt, ik kwam zo een paar kilo aan (die ook bleven zitten) en werd enorm sterk.
Testo heeft veel bijwerkingen, zelf met al die middeltjes erbij (proviron, nolva, enz) die ook nog bijwerkingen hebben en een hoop geld kosten.
Potje winstrol tabs is lekker makkelijk, goedkoop, weinig bijwerkingen en dus leuk om mee te beginnen.

Winstrol tabs is niet zo onschadelijk als dat men denkt. Het is en blijft een 17-AA AS en is hierom erg giftig. De populariteit van dit middel is vooral te danken aan het feit dat het nauwelijks aromatiseert en oestrogeen-levels in het lichaam verlaagt. En natuurlijk dat het in die ooh zo makkelijke tabs te verkrijgen zijn :rolleyes: Lekker dubbel zo zwaar voor de lever en niet echt efficient voor de opname, maar ieder zijn ding.
Toch drukt ook stanozolol op de lichaamseigen test-productie en ik zou daarom toch kiezen om na te kuren, echter hierover zijn meerdere discussies geweest.
Verder zijn de gains op een winny only cycle niet echt "kuur"waardig in mijn ogen, want zegt nou zelf ... Wil jij nu echt gaan kuren voor die paar kilo winst?

2hard2die zei:
Winstrol tabs is niet zo onschadelijk als dat men denkt. Het is en blijft een 17-AA AS en is hierom erg giftig. De populariteit van dit middel is vooral te danken aan het feit dat het nauwelijks aromatiseert en oestrogeen-levels in het lichaam verlaagt. En natuurlijk dat het in die ooh zo makkelijke tabs te verkrijgen zijn :rolleyes: Lekker dubbel zo zwaar voor de lever en niet echt efficient voor de opname, maar ieder zijn ding.
Toch drukt ook stanozolol op de lichaamseigen test-productie en ik zou daarom toch kiezen om na te kuren, echter hierover zijn meerdere discussies geweest.
Verder zijn de gains op een winny only cycle niet echt "kuur"waardig in mijn ogen, want zegt nou zelf ... Wil jij nu echt gaan kuren voor die paar kilo winst?

ik ben het met je eens wat betreft die nakuur ik vind dat je ten alle tijden een nakuur moet nemen.
zelf zit ik te denken aan een primo/winstrol kuur maar hoe zit het met de primo drukt die de lichaamseigen test productie ook wand dan zou het dubbel op gaan, was wel vanplan om er proviron bij te nemen maar geen test wil eens kijken hoe het zonder gaat en ivb met gyno en neem natuurlijk een nakuur

Terug
Naar boven