AndroidHealthClinic

Winstrol samen met??????

vriesema

Cool Novice
Waardering
0
Hallo BBers,

Ik ga volgende week eindelijk beginnen met mijn 1e winstrol kuur:

Week 1-6: 50mg per dag. Nu vroeg ik mij af hoe ik dit kan combineren met clomid,nolva of proviron i.v.m puffy tepels. (De klieren er achter zijn niet echt dik,maar toch puffy)

En wou ik graag weten wat ik het beste kan stacken met winstrol. Wil hiermee een paar kilo's pakken maar er wel hard en droog uit zien en natuurlijk in vet % omlaag.

Mijn stats op dit moment zijn:
Ik train al 10 jaar (waarvan effectief 7 door allerlei gebeurtenissen)
93 kilo met een vetpercentage van 18%.
BP: 15x 110, 10x120 en een top van 150.
Biceps: 10 x60 kg
Rug: 10x 110 enz.

Train het liefst zo zwaar mogelijk!

PS. En ik heb een voedingsschema in elkaar gezet om te cutten.

Ik hoor graag van jullie allemaal.
Bij voorbaat dank,

Maarten

Winstrol zorgt niet voor puffy nipples.Geen oestrogeen of progesteronvorming.

Ga je nog nakuren?
De meningen zijn verdeeld over het feit
ofdat het nodig is bij een winstrol only kuur, maar ik zou het je cker wel aanraden.

Die "puffy feeling" van je tepels zou wel eens gewoon vet kunnen zijn.
Winstrol kun je met bijna alles stacken.
Tren-Winstrol zal je een keihard en droog van kunnen worden.

complimenten voor je kracht, jongen.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx hard to die,

Ik denk dat het ook verstandig is om na te kuren. Als is het alleen maar om te proberen van die puffy tepels af te komen. Weet jij misschien wat ik het beste als nakuur kan gebruiken?

En Tren? Hoeveel zou ik hiervan moeten gebruiken?

Is dit je eerste kuur? want Tren is een vrij heftig middel.
Tren 75 mg om de andere dag moet de klus klaren.

Als nakuur Clomid of Nolva. Een combi van beide is ook goed.

ja en die puffy tepels wat doen we daar tegen.........?

ben erg benieuwd heb namelijk het zelfde probleem dus iemand tips???