XXL Nutrition

Kuur verloopt niet naar wens

Status
Niet open voor verdere reacties.
No offence kerel, maar met zo'n dieet en je crossshit training die je beschrijft is het niet heel apart dat je niet groeit. Zie dat je tegen een boel voeding niet kunt en dat lijkt me zwaar ruk, maar zou eerder proberen dat op te lossen dan aan de AAS te gaan waar je geen kloten aan hebt. Lekker off gaan, nakuren en niet weer aan beginnen tot je de boel op orde hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat lijkt me het beste inderdaad.
Ik snap er echt niks van, voor de vakantie en kuur was ik echt topfit, sexueel overactief en ging alles op rolletjes. En ik zit hier echt niet een potje te liegen.
Een grote maaltijd per dag (dus ongeveer dat hele riedeltje van hierboven in 1 keer, lijkt me niet echt te weinig) en daar ging ik fantastisch op.
Kan ik zomaar stoppen nu? En dan na twee weken met de Nolvadex beginnen?
Ik ben gewoon benieuwd naar waarom ik zo heftig/a-typisch lijk te reageren.
Nou, goed bedankt voor de positieve bijdrages.

Hoeveel kcal is dat dieet van je :roflol: M'n zusje eet meer dan dat

Een mespunt dit, een vuistje dat.... Man man man.

Klinkt een beetje alsof je een gluten allergie hebt..
Ik haat het wanneer iedereen met die term loopt te smijten, want bijna niemand heeft het echt.
Maar als je het hebt, dan klopt het wel met opgeblazen buik en de producten waarvan je je slecht en moe gaat voelen.

Los daarvan, denk ik dat je wat meer had moeten inlezen over AAS.. zoals kwartier hardlopen en er achter komen dat winstrol er voor zorgt dat je scheen helemaal verkrampt.

Je zou veel meer moeten eten en ook veel en veel meer eiwitten nuttigen.. volgens mij krijg je geen last van eiwitrijk eten zoals vlees?

• Topic Starter Topic Starter
Kennen jullie John Berardi en Precision Nutrition niet? Of Paul Chek?
Zo raar zijn die maten niet hoor. En dat weinige , infrequente eten ook niet. Ik vast zelfs nog 36 uur per week als ik uit m'n laatste dienst kom.
Ik ga me is laten testen op allergie. Heb ook als ik sommige producten eet dat m'n neus dicht gaat zitten.
Met alle vetten die ik eet kom ik wel aan m'n calorie behoefte anders was kk niet 'zover' gekomen denk ik.
Mijn ellende begon pas met de aas en daar ging mn vraag dan ook over.
Nogmaals bedankt voor de goede adviezen.

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Shinsplints! Kwam niet van de Winstrol. Merkte wel dat dingen als opdrukken met winstrol niet gaan. Normaal doe ik 4x30 met 20 kilo gewichtvest, maar na 10x drukken was alles zo opgepompt en verkrampt.

John berardi, ff opgezocht. What the f**k: 1800 dollar voor 1 jaar online begeleiding om dikke mensen wat te laten afvallen.

Het is heel simpel: calories in vs calories out. Eten afwegen, bijhouden en klaar. Daar hoeve de meeste hier geen 1800 dollar voor te betalen. Maar zon wijsneus maakt zijn klanten gek met wetenschappelijke feitjes en de nieuwste onderzoeken: "Wow this guys knows it al, Lets pay him 1800 dollar to lose weight"
:roflol:

Ik begeleid mensen voor 1700 dollar :D

Aan de hand van bovenstaande informatie en onderstaande foto ben ik van mening dat dhr John Berardi niet de juiste persoon is om een voorbeeld aan te nemen, tijdens je kuur met de instelling van het bereiken van een bovengemiddeld gespierd lichaam.

Hij doet me een beetje denken aan een Herbalife distributeur.

OT: Succes met je problemen TS, het klinkt nogal klote als ik het zo lees.
Mijn advies is verdiep je wat meer in training en voeding als je in de toekomst nog eens AAS wilt gebruiken.
Ik denk dat dit namelijk niet de juiste manier is.

image.jpg

Het klinkt alsof je je voeding helemaal niet hebt aangepast, en hetzelfde eet als voor je kuur.

Was dit het ''leukste-vrijdag-topic'' ofzo.

Het mentale aspect heb ik gek genoeg ook opeens last van, mijn potjes hebben ook een blauwe sticktert. Afgelopen jaren totaal nooit last van gehad... vreemd. Ook PIP bij slechts 1 ml test, had ik voorheen ook nooit last van op dit merk. Maar goed, terug naar je KG probleem. Met je voeding valt een hoop te regelen, heb je wel eens uitgerekend hoeveel kcal je onderhoud is en hoeveel je eet op een dag? Hoeveel gram eiwitten consumeer je ongeveer op een dag?

een ml van dit merk geeft me gegarandeerd 4 dagen een dik ei

This for real???

Zelfs met zo een auschwitz dieet mag je wel betere resultaten verwachten. Je gear is gewoon troep. Haal van een betrouwbaarder merk en ga meer eten.

Waarom zou je tijdens een kuur anders moeten eten dan voor je kuur? Als je voeding op orde is voor je kuur, eet je toch juist hetzelfde tijdens je kuur.

Meer verbranding dus wat meer voeding nodig, betere eiwitsynthese dus je kunt wegkomen met wat meer eiwitten enzovoorts.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Zelfs met zo een auschwitz dieet mag je wel betere resultaten verwachten. Je gear is gewoon troep. Haal van een betrouwbaarder merk en ga meer eten.

Bullshit, als je niet eet gain je niet, ook niet op roids. Ik val iig terug als ik bijvoorbeeld midden in een kuur een weekje ziek ben en dus kut eet.

Meer verbranding dus wat meer voeding nodig, betere eiwitsynthese dus je kunt wegkomen met wat meer eiwitten enzovoorts. ---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ---------- Bullshit, als je niet eet gain je niet, ook niet op roids. Ik val iig terug als ik bijvoorbeeld midden in een kuur een weekje ziek ben en dus kut eet.

Dude, er zit een heel verschil tussen iemand zoals jij die al een tijd blast en cruist en 113kg weegt en iemand die voor het eerst een test kuurtje neemt..

Dat zal zo zijn, maar zonder voldoende voeding groei je niet en stagneert het als je kuurt. punt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven