AndroidHealthClinic

winstrol tabs

jere

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Vetpercentage
10%
het zou mijn eerste kkuurtje worden en ik dacht aan
30mg per dag gedurende 6 weken (kwil het niet te zwaar maken )

geef jullie mening aub

is een nakuur nodig trouwens ? ???

Laatst bewerkt:
waarom nakuur? ik heb de indruk dat er hier altijd moet nagekuurd worden ook indien het niet nodig is. en aan jere. had je wat in de berichten gekeken, had je wel gezien dat die vraag al 10 keer gesteld is de laatste twee maanden. elke week stelt er iemand diezelfde vraag. ofwel over dboll ofwel over orale winstrol only. neem maar gerust 40mg per dag. dat is nog altijd een heel licht kuurtje, waar ik persoonlijk geen nakuur na moet nemen en ik ben dan waarschijnlijk 20 jaar ouder als jou. bij mij zal het herstellen al wat trager gaan. dus ik zie niet in wat jonge, gezonde gasten van pakweg 25 jaar zouden moeten nakuren na een prutskuurtje.

na 82 posts nog niet weten dat je niet naar bronnen mag vragen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ik zou het kuurtje doen in voorbereiding van een fotoschoot tijdens de cut tis nie echt de bedoeling om massa te pakken maar vooral om spieren vast te houden en een hardere look te krijgen :D

pas je post aan bro (verwijder dus de vraag naar winny), je haalt je zo een hoop oplichters op de hals + dat je de forumregels overtreedt!

Ik kan wel aan winny voor je komen..

Wat dacht je van deel 2: Knorretjes avontuur ?

is dat de sing a long versie?

daar heb ik namelijk ook wel interesse voor..... :D

ssst je mag niet naar bronnen vragen!

maarruh... Het is de X-rated version :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
bij de nakuur gebruik ik clomid mag ik dan tegelijkertijd marie distel gebruiken om mijn lever te reinigen?

Terug
Naar boven