Fitness Seller

Winstrol zit erop

PoolAnabool

Novice
Waardering
3
Lengte
1m83
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Hallo, Ik ben nu klaar met 30 dagen aan de winstrol 45mg per dag, dit heb ik ongeveer 30 dagen gedaan en er zit ondertussen al weer een week tussen dat ik klaar ben, nu vraag ik mij af aangezien ik er niet 6-8 weken aan heb gezeten of het kwaad kan om nu nog winstrol voor 20 dagen te doen? Ik hoor graag waarom dit fout kan zijn of wat er juist goed aan kan zijn.

Nee, beter niet. Er zijn sowieso een miljoen dingen die je fout hebt gedaan.

1. Winstrol only is niet slim.
2. Winstrol only onderdrukt ook gewoon je eigen testosteron dus je eigen test is nu waarschijnlijk erg laag en moet herstellen.
3. Geen nakuur gedaan, maar na 30 dagen winstrol zal je waarschijnlijk zelf wel herstellen en is geen drama.

Kortom, dat was een domme zet en nu moet je je lichaam tijd geven om te herstellen. Zeer zeker niet nu opeens nog 20 dagen winstrol slikken.

Gaan met die banaan en daarna nakuren

• Topic Starter Topic Starter
Nee, beter niet. Er zijn sowieso een miljoen dingen die je fout hebt gedaan.

1. Winstrol only is niet slim.
2. Winstrol only onderdrukt ook gewoon je eigen testosteron dus je eigen test is nu waarschijnlijk erg laag en moet herstellen.
3. Geen nakuur gedaan, maar na 30 dagen winstrol zal je waarschijnlijk zelf wel herstellen en is geen drama.

Kortom, dat was een domme zet en nu moet je je lichaam tijd geven om te herstellen. Zeer zeker niet nu opeens nog 20 dagen winstrol slikken.
thankss!

Zou lekker alsnog nakuren even weekje (of 2) en komende 6-8 weken even lekker off blijven. Kun je eventueel naar de zomer toe nog een keer gaaahn.

Nakuur met winstrol..? Nergens voor nodig zover ik weet.

Nakuur met winstrol..? Nergens voor nodig zover ik weet.
Gezien hij 30 dagen 45mg heeft gebruikt misschien net niet nee, maar is natuurlijk ook een kuur van niks.
Winstrol onderdrukt ook gewoon en als je het voor een langere tijd gebruikt zal je ook moeten herstellen en daar gaat een nakuur dan ook gewoon bij helpen.

Niet aromatiserend dus niet nodig..

Dat is wel wat anders [emoji85]

Hoi Poolanabool,

Wat zijn je resultaten op deze kuur?

In welk jaar is winstrol gaan onderdrukken?

Terug
Naar boven