AndroidHealthClinic

winstrol

megafit

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik heb de volgende vraag heb een paar kuurtjes achter de rug..maar ben er achter gekomen dat mijn lichaam niet op alles reageert..najah om een lang verhaal kort te houden ik reageer niet op winstrol en dianabol tabs...wel op test ent anavar enz..

ik heb nog nooit winstrol injects gehad zou dit wel aanslaan? verwacht het niet omdat het uiteindelijk toch dezelfde stof bevat als de tabs..en wat zou een goed alternatief zijn voor de winstrol?

Groet

wtf??? :S:S

Hoezo reageer je niet op Winny?

• Topic Starter Topic Starter
ja vind het zelf ook raar zijn hier geen meedere mensen bekend mee ?

ik reageer gewoon niet op winstrol stanozolol en ook niet op dianabol ik heb meedere supliers gehad en weet zelf zeker dat alle gear 100% real was

hmm vreemd verhaal. Als het echt zo zou zijn zou je dan ook niet moeten reageren op het inject neem ik aan ?

Wat was je kuur? Hoe lang op welke dosis?

Wil je zeggen dat de tabs van epl fake zijn...
heb meedere supliers gehad van zowel epl en dianabol naposim..terwijl de test ent later wel zijn werk deed...

Ik heb meedere oral kuren gehad waaronder dianabol winstrol anavar..alleen de anavar deed z'n werk
en injects test ent deca masteron dit sloeg alle aan..

Tjah ik vind het zelf ook een vreemde situatie maar hoop op een antwoord van iemand met dezelfde ervaring..

Greetz

Paar keer winnie gebruikt van verschillende labs (40mg ed). Doet niks bij mij. Dianabol wel. Kan je er verder ook niks over zeggen. Ik neem een alternatief dat wel aanslaat. Kwestie van proberen waar je wel goed op gaat.

Paar keer winnie gebruikt van verschillende labs (40mg ed). Doet niks bij mij. Dianabol wel. Kan je er verder ook niks over zeggen. Ik neem een alternatief dat wel aanslaat. Kwestie van proberen waar je wel goed op gaat.

kijk hier heb ik tenminste wat aan;)
ik snap dat elke aas weer anders is en ieder lichaam reageert er anders op maar wat zou een goede vervanger voor winstrol zijn masteron vond ik zelf minder kreeg er veel acne van...En zou de inject wel wat doen?

Anavar

Anavar is een goed alternatief voor Winni .:)
Maar licht er wel aan waar je het me stackt .

zijn er nog meer mensen hier waarbij bepaalde aas niks doen?
zoja vertel je ervaring

Alvast bedankt

Zou primo ace tabs pakken.. anavar is rommel IMO.. Maar goed, je zegt dat je al een paar kuurtjes achter de rug hebt.. Een paar winny tabs gaan ook niet veel doen na een zware kuur

Zou primo ace tabs pakken.. anavar is rommel IMO.. Maar goed, je zegt dat je al een paar kuurtjes achter de rug hebt.. Een paar winny tabs gaan ook niet veel doen na een zware kuur

Anavar is geen rommel, hoe kom je daar bij?

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Hallo,

Ik heb de volgende vraag heb een paar kuurtjes achter de rug..maar ben er achter gekomen dat mijn lichaam niet op alles reageert..najah om een lang verhaal kort te houden ik reageer niet op winstrol en dianabol tabs...wel op test ent anavar enz..

ik heb nog nooit winstrol injects gehad zou dit wel aanslaan? verwacht het niet omdat het uiteindelijk toch dezelfde stof bevat als de tabs..en wat zou een goed alternatief zijn voor de winstrol?

Groet

Hoelang was je off, hoelang en hoeveel heb je gebruikt bij welke stats?

Welke effecten heb jij van anavar gehad dan maat?

neem aan dat je <15% bedoelt? Ik moet heel eerlijk zeggen, ik geloof er niet zo in.. op welke momenten zou iemand 2kg schone massa willen pakken? waarschijnlijk iemand die al huge is.. maar dan red je het niet met var

neem aan dat je <15% bedoelt? Ik moet heel eerlijk zeggen, ik geloof er niet zo in.. op welke momenten zou iemand 2kg schone massa willen pakken? waarschijnlijk iemand die al huge is.. maar dan red je het niet met var

< bedoel ik ja, een beginner die kennis wil maken met Roids.

en niet op wil zwellen en opvallend veel aan wil komen met alle bijwerkingen van Dboll. only. en nadien weer krimpt en ook +- 2kg overhoud of niks.

Heb begrepen dat Porter ook aan de Anavar is of gaat 8 weken op 80 of 90mg p/d.

vraag hem waarom zijn keuze.

Anavar is geen rommel, hoe kom je daar bij?

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Hoelang was je off, hoelang en hoeveel heb je gebruikt bij welke stats?

Ik ben begonnen als 1ste kuur met winny tabs nadat dit niks deed ben ik doorgegaan met een dianabol only kuur bijde op 40mg pd daarna na een andere suplier gegaan en hetzelfde herhaalt daarna heb ik anavar gekocht en dit deed gelijk z'n werk na 1week en heb ik toch ongeveer 2 kilo spierkracht van overgehouden..

Voordat ik met aas begon was me stats;
85 kg
14% bf
1.82 cm

Terug
Naar boven