XXL Nutrition

Winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Powerupnow

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Zit nu in mijn 2de week winstrol tabs 50mg / day
krachttoename is merkbaar, wel maar 1.5kg bijgekomen in deze eerste week is dit weinig ?

persoonlijk vind ik je beetje jong,maar je bent al bezig dus:p

1,5 is best wel al wat,maar wat voor gewicht ben je gegaind?

• Topic Starter Topic Starter
In mijn voeding zitten zo min mogelijk vetten.
Eet elke dag 400g kip met brocolli, voor de rest een 8 sneden bruin brood met pindakaas of kippewit. 's ochtends 100g brinta met halve liter melk. Tussendoor nog eens 2x 200g rijst met 200g tonijn. Halve liter kwark voor het slapengaan, dus denk dat ik weinig aan vet ben bijgekomen

Je voeding zegt me weinig,zet je schema maar es in een exel sheet.
Da's duidelijker.
+je hebt goeie vetten nodig in je voeding.
Met goeie vetten help je namelijk ook vet te verbranden.
Je wordt niet "vet" van vetten alleen hoor,klhydraten helpen hier ook aan mee

nog geen 20 zal gesloten worden, en ga je inlezen voor je begint met AAS gebruik je hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent, en welke verwachtingen je moet hebben

Ik eet geen vet dus ik word niet vet hahah goed bezig.

Mike, leer lezen dat zeg ik niet, maar lach maar want jou stats zijn het blijkbaar niet waard om weer te geven :)

Zo komt het wel over. Maar voordat je aan de winny begon moet je toch geweten hebben wat de resultaten zouden zijn ongeveer. 1,5 kg de eerste week is toch niet weinig als je weet dat er gemiddeld zo'n 3 kg gewonnen word tijdens de hele kuur van 6 weken. Jij bent waarschijnlijk meer gaan vreten toen je begon dus het gewicht is waarchijnlijk vocht + maag/darminhoud. Of dacht je dat er 1,5 kg spiermassa was aangezet in een week met winstrol? Het is geen massabouwer.

BTW: Stats op inet zijn zo betrouwbaar als een politicus.

toch bedankt dat je dit keer normaal kon antwoorden :)
ja mijn voeding zat inderdaad nog niet op punt voor mijn kuur, wat nu allemaal wel goed zit.

Zie dit nu pas...idd dicht. Geen gebruik onder 20.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven