Hiervoor in een foute sectie geplaatst, excuses
Hallo mensen van de DBB forum, ik lurk al een enig tijdje rond. Heb uiteindelijk toch besloten om te registreren.
Het zit namelijk zo:
Ik zit met de vraag of alles wel goed gaat. Ik ben op dit moment bezig met een winny only kuur (8 weken).
Daarnaast gebruik ik als preworkout no xplode en na mijn workout gebruik ik perfect protein dus eiwit. Ook in de avond neem ik nog een eiwitshake.
Winstrol neem ik als volgt (ORAL)
1ste 12 dagen, 30 mg (2 ochtend 1 avond)
Komende 44 dagen, 40 mg (2 ochtend 2 avond)
Daarnaast ben ik ook van plan om Dexaprine (Fatburner) te nemen voor een lagere vetpercentage.
Mijn stats:
1,85
79k
17% vetpercentage
Dus mijn vraag aan jullie is; kan ik in combinatie met winny, dexaprine nemen en zal dit dan ten koste gaan van no xplode?
Graag jullie reacties & bevindingen..
Tips & kritiek is altijd welkom!
Ps: Zit in de 3e week van mijn kuur
Mvg
Hallo mensen van de DBB forum, ik lurk al een enig tijdje rond. Heb uiteindelijk toch besloten om te registreren.
Het zit namelijk zo:
Ik zit met de vraag of alles wel goed gaat. Ik ben op dit moment bezig met een winny only kuur (8 weken).
Daarnaast gebruik ik als preworkout no xplode en na mijn workout gebruik ik perfect protein dus eiwit. Ook in de avond neem ik nog een eiwitshake.
Winstrol neem ik als volgt (ORAL)
1ste 12 dagen, 30 mg (2 ochtend 1 avond)
Komende 44 dagen, 40 mg (2 ochtend 2 avond)
Daarnaast ben ik ook van plan om Dexaprine (Fatburner) te nemen voor een lagere vetpercentage.
Mijn stats:
1,85
79k
17% vetpercentage
Dus mijn vraag aan jullie is; kan ik in combinatie met winny, dexaprine nemen en zal dit dan ten koste gaan van no xplode?
Graag jullie reacties & bevindingen..
Tips & kritiek is altijd welkom!
Ps: Zit in de 3e week van mijn kuur
Mvg