MuscleMeat

Winstrol

Aes

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Hiervoor in een foute sectie geplaatst, excuses

Hallo mensen van de DBB forum, ik lurk al een enig tijdje rond. Heb uiteindelijk toch besloten om te registreren.

Het zit namelijk zo:

Ik zit met de vraag of alles wel goed gaat. Ik ben op dit moment bezig met een winny only kuur (8 weken).
Daarnaast gebruik ik als preworkout no xplode en na mijn workout gebruik ik perfect protein dus eiwit. Ook in de avond neem ik nog een eiwitshake.

Winstrol neem ik als volgt (ORAL)

1ste 12 dagen, 30 mg (2 ochtend 1 avond)
Komende 44 dagen, 40 mg (2 ochtend 2 avond)

Daarnaast ben ik ook van plan om Dexaprine (Fatburner) te nemen voor een lagere vetpercentage.

Mijn stats:
1,85
79k
17% vetpercentage

Dus mijn vraag aan jullie is; kan ik in combinatie met winny, dexaprine nemen en zal dit dan ten koste gaan van no xplode?

Graag jullie reacties & bevindingen..

Tips & kritiek is altijd welkom!

Ps: Zit in de 3e week van mijn kuur

Mvg

Ja je kan het combineren.

Ik zou winny alleen 6 weken op 50 mg doen. Met je stats zou ik het eigenlijk helemaal niet doen maar ja je bent toch al bezig.

Als je op 17% staat moet je makkelijk af kunnen vallen zonder fatburners. Je voeding zal wel niet in orde zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, krijg het vaker te horen. Qua voeding ben ik nu echt de laatste 2 weken mee bezig, nog tips op dat gebied?

Ja, zorgen dat je voeding op orde is VOORdat je begint aan een kuur.

Ja, krijg het vaker te horen. Qua voeding ben ik nu echt de laatste 2 weken mee bezig, nog tips op dat gebied?
Heel raar dat je hier nu pas mee komt. Ga naar de voedingssectie en lees daar de stickies door?
Daarnaast ben ik het er mee eens dat 8 weken erg onverstandig is vanwege leverschade. Ik zou max. 6 weken doen.

Heel raar dat je hier nu pas mee komt. Ga naar de voedingssectie en lees daar de stickies door?
Daarnaast ben ik het er mee eens dat 8 weken erg onverstandig is vanwege leverschade. Ik zou max. 6 weken doen.

Ja dan ga ik voor 50 mg op een dag? Dan ben ik binne 3 weken klaar? Als dat is wat jullie mij aanraden.

Vraag me af hoe zo iemand toch op het idee komen om winstrol te nemen, blijkbaar zijn er veel dealers zonder geweten.

Ja dan ga ik voor 50 mg op een dag? Dan ben ik binne 3 weken klaar? Als dat is wat jullie mij aanraden.
Ja, en dan goed gaan eten anders ga je er uiteindelijk niet veel aan overhouden. 40mg kan ook wel, alleen je moet even kijken of je geen vervelende bijwerkingen krijgt bij 50mg.

Ja, en dan goed gaan eten anders ga je er uiteindelijk niet veel aan overhouden. 40mg kan ook wel, alleen je moet even kijken of je geen vervelende bijwerkingen krijgt bij 50mg.

Ik zal mijn resultaten en bevindingen posten.
Als ik zelfs zo tevreden een fototje erbij, thx iedereen!

Laatste vraag; nakuren is niet nodig of raden jullie mij dat wel aan?

Ik zal mijn resultaten en bevindingen posten.
Als ik zelfs zo tevreden een fototje erbij, thx iedereen!

Laatste vraag; nakuren is niet nodig of raden jullie mij dat wel aan?
Na 6 weken op >30mg per dag wel. 10 dagen op 50mg clomid bijvoorbeeld.

Beste was geweest gewoon wk 1-6 40-50mg ED
Nakuur beste nolva 2wk 40mg ED 2wk 20mg ED

Afhankelijk van je tolerantie kan dexaprine maar je moet echt voldoende drinken, anders kans op koppijn en andere narigheid.
Ik vrees dat je voeding een ramp is, en je weinig aan cardio doet, anders had je bf al beter kunnen zijn.
Denk dat door de eerste 12 dagen met 30mg ED te hebben gedaan je eigenlijk onder de maat op gang bent gekomen, juist om die reden kun je overwegen wel tot een 7e week of misschien zelfs wel i derdaad 8e wk nu door te gaan op 50mg ED zodat je dan in een ieder geval een week of 5 op een fatsoenlijke dosis heb geleefd. De (tijdelijke) impact op je lever is toch al een feit en als je verder gezond leefde zal die extra week je echt niet nakken. Goed nakuren gewoon en hopelijk kun je nog wat aan je voeding doen, maar heb mn bedenkingen.

Laatst bewerkt:

Pas 2 weken geleden? Voeding had je jaren geleden al op orde moeten hebben, maar waarschijnlijk trainde je toen nog niet.

Pfff.. summerboys genoeg dit jaar...

Beste was geweest gewoon wk 1-6 40-50mg ED
Nakuur beste nolva 2wk 40mg ED 2wk 20mg ED

Afhankelijk van je tolerantie kan dexaprine maar je moet echt voldoende drinken, anders kans op koppijn en andere narigheid.
Ik vrees dat je voeding een ramp is, en je weinig aan cardio doet, anders had je bf al beter kunnen zijn.
Denk dat door de eerste 12 dagen met 30mg ED te hebben gedaan je eigenlijk onder de maat op gang bent gekomen, juist om die reden kun je overwegen wel tot een 7e week of misschien zelfs wel i derdaad 8e wk nu door te gaan op 50mg ED zodat je dan in een ieder geval een week of 5 op een fatsoenlijke dosis heb geleefd. Leverschade is toch al een feit en als je verder gezond leefde zal die extra week je echt niet nakken. Goed nakuren gewoon en hopelijk kun je nog wat aan je voeding doen, maar heb mn bedenkingen.
Leverschade is helemaal geen feit. Als hij het bij 6 weken houdt kan hij er van uit gaan dat zijn lever geen schade oploopt. Vandaar dat we 6 weken aanraden, want als je langer kuurt op orals dan kan schade wel een rol spelen. Ten tweede is de nakuur die jij voorstelt ontzettende overkill, want zelfs bij een kuur van bijvoorbeeld 500mg test e + 600mg primo ga je geen 40mg nolvadex gebruiken. Als je maar 6 weken kuurt, dan voldoet een lichte nakuur.

totaal niet klaar voor as.

ik zou eerst zorgen voor een stabiele basis, qua voeding als training moeten in orde zijn voordat je hiermee gaat beginnen. vind soms dat mensen te snel dit soort spullen gebruiken zonder zich grondig te informeren...

voor de rest, heel veel succes nog met je kuur !

Leverschade is helemaal geen feit. Als hij het bij 6 weken houdt kan hij er van uit gaan dat zijn lever geen schade oploopt. Vandaar dat we 6 weken aanraden, want als je langer kuurt op orals dan kan schade wel een rol spelen. Ten tweede is de nakuur die jij voorstelt ontzettende overkill, want zelfs bij een kuur van bijvoorbeeld 500mg test e + 600mg primo ga je geen 40mg nolvadex gebruiken. Als je maar 6 weken kuurt, dan voldoet een lichte nakuur.

Dit

Thx, gaat iig lekker merk dat ik veel droger wordt en aan massa ben aangekomen +- 3k

Laatst bewerkt:
Als je wil afvallen moet je 5x week fatburning/cardio doen. Heb je al die zooi niet nodig.

Terug
Naar boven