MuscleMeat

Winstrol

Bjorn1207

Cool Novice
Waardering
9
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Hoi,

Ik ga winstrol starten vanaf maandag maar zou graag effe weten hoe ik het het beste neem..
1keer 5x 10mg tabletten
Of verspreiden over de dag?
Ik lees zoveel verschillende dingen..
En only winni.
Niets anders..
Vroeger al meer kuren gedaan zoals test met tren en sust met deca.
Maar wil nu gewoon winni only .

Alvast bedankt voor de feedback.

Verspreiden of in één keer pre training wat je zelf wilt.

• Topic Starter Topic Starter
En wat is het beste? Gewoon 1uur voor training 50mg dan?

ik zou het in 1 keer half uurtje - uurtje voor je wo nemen

-minder afbraak
-gebruik maken van het piekmoment

Alles in één keer.

Ok bedankt ben toch vandaag begonnen en kga nu naar de gym, heb ze een uur geleden genomen.
Komt goed bedankt :D

Succes! Vind een winny only wel leuk wanneer je een redelijk vp hebt. Leuke tijdelijke look, geen sides, geen dipje en goedkoop. Goed voor in de zomer wanneer je een hardere look wilt.

Ook geen last van je gewrichten? Winstrol is echt kut voor je gewrichten imo.

Vooral voor je lever

Klopt als je een beetje winstrol of dianabol neemt krijg je meteen ernstige leverfalen.

Wat een gezwam.. dan had ik al twee nieuwe levers moeten hebben.

Succes! Vind een winny only wel leuk wanneer je een redelijk vp hebt. Leuke tijdelijke look, geen sides, geen dipje en goedkoop. Goed voor in de zomer wanneer je een hardere look wilt.
Jaa ik heb al paar andere kuurtjes gedaan vroeger maar nooit orals, ben eens benieuwd of ik hier ook paar kilo van win, winni zou eerlijk zijn heb ik gehoord en behou je ook wel redelijk goed van als alles goed zit.

Ken wel wat mensen die zo kuurtjes met oral only hebben gedaan en wel positieve reacties, ik wou het proberen en gaat dit goed en ben ik tevreden doe ik na deze 6 weken tegen de zomer nog eentje met winstrol plus anavar

Klopt als je een beetje winstrol of dianabol neemt krijg je meteen ernstige leverfalen.

Wat een gezwam.. dan had ik al twee nieuwe levers moeten hebben.
Wie heeft er wat gezegd over leverfalen? Je kunt niet ontkennen dat het slecht is voor je lever. Doet meer kwaad dan goed. Winstrol is een leuke toevoeging aan je fysiek als je eenmaal al shredded bent.

Dat is ook afhankelijk hoeveel je neemt he. Overigens kun jij niet voor iemand anders bepalen(zonder een eventuele bloedtest) in hoeverre zoiets schade op gaat leveren.

Jaa ik heb al paar andere kuurtjes gedaan vroeger maar nooit orals, ben eens benieuwd of ik hier ook paar kilo van win, winni zou eerlijk zijn heb ik gehoord en behou je ook wel redelijk goed van als alles goed zit.

Voor kg's winnen zou ik het niet nemen.

Wie heeft er wat gezegd over leverfalen? Je kunt niet ontkennen dat het slecht is voor je lever. Doet meer kwaad dan goed. Winstrol is een leuke toevoeging aan je fysiek als je eenmaal al shredded bent.

Dat is ook afhankelijk hoeveel je neemt he. Overigens kun jij niet voor iemand anders bepalen(zonder een eventuele bloedtest) in hoeverre zoiets schade op gaat leveren.

Dat is met alle roids, maar hoort men oral dan hebben we het ineens over levertoxiteit.
Ramt men grammen injects dan is het stil.

Hoe zit dat nou precies.

We zijn hier toch allemaal wetenschappers en deskundigen?

Laten we 50 mg winny eens vergelijken met test, tren of deca. Hoeveel kan je voor 50 mg winny zetten om dezelfde toxiteit te bereiken? Of werkt dat niet zo...

#durf te vragen

Terug
Naar boven