XXL Nutrition

Winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Siemen

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Wie van jullie is bekend met "Winstrol"

Ik heb 10 caps ontvangen van 25 mg/cap..

Wat kan ik hiermee..?

Ik heb al wel gelezen over dit supplement maar nog niks over de inname en hoelang te gebruiken..

Alvast bedankt..!

ten eerste is het geen supplement maar het is een AAS.

zeker van FERA LABS? als ik jou was zou ik het lekker weg doen. en er van af blijven. als je er namelijk niet goed mee omgaat is het erg erg gevaarlijk.

zucht... feralabs victim.

Ok lees even wat sticky's met betrekking tot AAS.

Winstrol is een steroide, of je het nu als supplement moet bestempelen vind ik wat ver gaan.

met 10 caps alleen kan je geen roid kuur beginnen.
Als je het echt wil gebruiken zal je toch een kuur moeten doen van 6 weken.
als je toch wil doorzetten, denk ook even aan een nakuur

Jij bedoelt dit zakje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gewoon laten liggen, tot je een volledige kuur hebt. Met Fera Labs sowieso even terughoudend zijn, ze zijn al behoorlijk bekend aan het worden hier op het forum, maar niet bepaald in positieve zin.
Er hebben al een aantal DBB'ers bestellingen geplaatst en wacht hun logjes eerst maar even af, als ik je dat advies mag geven. Volg bijvoorbeeld Pimpdog's log:

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=56349&highlight=fera

Btw... waarom doet jouw nickname mij aan sperma denken :D

serieus..

ik pis echt in mijn broek als blijkt dat fera gewoon pumpjuice verkoopt/weggeeft als winstrol.

toch maar even een lab analyse regelen in het ferlabs draadje ? ;)

Nog eventjes in de kast laten tot er meer ervaringen of/testresultaten zijn van DBB.

dit krijg je he als je gratis samples opstuurd

het wachten is op de eerste die ook daadwerkelijk alle 10 gaat gebruiken als supplement.

ben benieuwd wat er gaat komen :eyebrow: ik wacht wel lekker af

Sinlath zei:
het wachten is op de eerste die ook daadwerkelijk alle 10 gaat gebruiken als supplement.

Moet je op zich al vreselijk dom voor zijn volgens mij...zelfs als dokter mij iets voorschrijft zoek ik het eerst op op internet vooraleer ik het pak.
Ben op dat gebied wel een freakje...maar beter zo dan maar vanalles slikken..

wimmeke26 zei:
Moet je op zich al vreselijk dom voor zijn volgens mij...zelfs als dokter mij iets voorschrijft zoek ik het eerst op op internet vooraleer ik het pak.
Ben op dat gebied wel een freakje...maar beter zo dan maar vanalles slikken..

ik kan bij mij op de gym zo 15 beachboys aanwijzen die het zonder nadenken zo naarbinnen kieperen alsof het aminocaps zijn.. per 3 tegelijk als het moet.

Sinlath zei:
ik kan bij mij op de gym zo 15 beachboys aanwijzen die het zonder nadenken zo naarbinnen kieperen alsof het aminocaps zijn.. per 3 tegelijk als het moet.

nu ja PUMP JUICE is ook niet heel erg schadelijk he :p:p:p:p:cool:

Ik ga binnenkort ook beginnen met een logje over Feralabs Winstrol.

Baris_ zei:

Probeer even wat stoerders.

Ontopic: Blijkbaar gaat Synxter het ook proberen. Ik hou jou en Pimpdog wel even in de gaten! ;) Zet je log even in je sign, dan weet ik het te vinden.

Jizza zei:
Ze lijken er inderdaad op, haha, maar de kleur is toch anders. Deze zijn namelijk echt donkerblauw. We zullen het maar even af moeten wachten ;)

Maar NO WAY dat ik het in m'n bekkie prop!

de kleur is dezelfde,het is door de flits dat ze een lichtblauwe kleur hebbe maar ze zijn ook wel redelijk donker :) ik blijf bij de goede ouwe GS...dan heb je toch een beetje zekerheid...

Siemen zei:
Wie van jullie is bekend met "Winstrol"

Ik heb 10 caps ontvangen van 25 mg/cap..

Wat kan ik hiermee..?

Ik heb al wel gelezen over dit supplement maar nog niks over de inname en hoelang te gebruiken..

Alvast bedankt..!
Je kan er niks mee, het kan deel zijn van een kuur maar is geen kuur op zichzelf.

En het is dus geen supplement, verplaatst van supps naar AAS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven