MuscleMeat

Winstrol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit gaat toch echt de verkeerde kant op. Veel no no's hebben zo'n mail gehad en bestellen die rommel. Het lijkt wel gratis drugs uitdelen op een schoolplein.

Vind het zelf een zorgwekende toestand en zeer onnadenkend van de persoon die hier achter zit.

jordy zei:
ten eerste is het geen supplement maar het is een AAS.

zeker van FERA LABS? als ik jou was zou ik het lekker weg doen. en er van af blijven. als je er namelijk niet goed mee omgaat is het erg erg gevaarlijk.

10x25mg erg gevaarlijk ??? dat gebash tegen een nieuwe lab moet maar eens afgelopen zijn. Allemaal mooie woorden voor GS en andere labs, maar zodra er eentje opduikelt met betere prijzen, dan is hij fake, gevaarlijk en niet te vertrouwen. Maar als Champ een topic opent om te waarschuwen tegen underground labs, dan geloven jullie hem niet. Geloven jullie jezelf nog wel?

@siemen, aan 10x25mg's heb je niet zoveel aan. Ik zou ze bewaren mocht je ooit een stromba kuurtje doen.

ach , hg, laat die noobs maar hun fera kopen

wat maakt het uit, what do we care!

slik je verrot!

Yzord zei:
10x25mg erg gevaarlijk ??? dat gebash tegen een nieuwe lab moet maar eens afgelopen zijn. Allemaal mooie woorden voor GS en andere labs, maar zodra er eentje opduikelt met betere prijzen, dan is hij fake, gevaarlijk en niet te vertrouwen. Maar als Champ een topic opent om te waarschuwen tegen underground labs, dan geloven jullie hem niet. Geloven jullie jezelf nog wel?

@siemen, aan 10x25mg's heb je niet zoveel aan. Ik zou ze bewaren mocht je ooit een stromba kuurtje doen.

het fijt dat deze topic in het supplementen deel stond, geeft al aan dat er weinig kennis aan wezig is bij de topic starter. en als je dit als een supplement gaat gebruiken, is het niet echt gezond. denk je ook niet.

je hoord mij niet zeggen dat het fake is over wat dan ook, geef alleen aan dat het gevaarlijk is bij verkeerd gebruik.

Yzord zei:

Gebash tegen nieuwe labs? Iemand krijgt een paar capsules door de bus geflikkerd en gaat ervanuit dat de gulle sint die hierachter zit hem verzekert dat het winstrol is. Dus zonder enige test zou jij aannemen dat dit te vertrouwen is?
Mooie woorden over GS idd, die zijn namelijk wél gebaseerd op labtests. Heb overigens ook dezelfde mail ontvangen (hoe zouden ze toch aan mij mail adres komen....)

En als er mensen over willen bashen omdat zij het niet vertouwen moeten ze zelf weten dat bepaal jij niet

hardgainers zei:
Dit gaat toch echt de verkeerde kant op. Veel no no's hebben zo'n mail gehad en bestellen die rommel. Het lijkt wel gratis drugs uitdelen op een schoolplein.

Vind het zelf een zorgwekende toestand en zeer onnadenkend van de persoon die hier achter zit.
Zo is het bro, er zullen hierdoor wel een paar gewonden vallen :shoot:

Yzord zei:

Yzord: lees dit even dit is nou wat er van komt AAS aan kinderen aan bieden,
ik denk dat dit lab heel snel aangepakt moet worden,

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=56586

We werken niet mee aan kinderlokkerij, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven