hardgainers
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jordy zei:ten eerste is het geen supplement maar het is een AAS.
zeker van FERA LABS? als ik jou was zou ik het lekker weg doen. en er van af blijven. als je er namelijk niet goed mee omgaat is het erg erg gevaarlijk.
dat gebash tegen een nieuwe lab moet maar eens afgelopen zijn. Allemaal mooie woorden voor GS en andere labs, maar zodra er eentje opduikelt met betere prijzen, dan is hij fake, gevaarlijk en niet te vertrouwen. Maar als Champ een topic opent om te waarschuwen tegen underground labs, dan geloven jullie hem niet. Geloven jullie jezelf nog wel?Yzord zei:10x25mg erg gevaarlijkdat gebash tegen een nieuwe lab moet maar eens afgelopen zijn. Allemaal mooie woorden voor GS en andere labs, maar zodra er eentje opduikelt met betere prijzen, dan is hij fake, gevaarlijk en niet te vertrouwen. Maar als Champ een topic opent om te waarschuwen tegen underground labs, dan geloven jullie hem niet. Geloven jullie jezelf nog wel?
@siemen, aan 10x25mg's heb je niet zoveel aan. Ik zou ze bewaren mocht je ooit een stromba kuurtje doen.
Yzord zei:10x25mg erg gevaarlijkdat gebash tegen een nieuwe lab moet maar eens afgelopen zijn. Allemaal mooie woorden voor GS en andere labs, maar zodra er eentje opduikelt met betere prijzen, dan is hij fake, gevaarlijk en niet te vertrouwen. Maar als Champ een topic opent om te waarschuwen tegen underground labs, dan geloven jullie hem niet. Geloven jullie jezelf nog wel?
@siemen, aan 10x25mg's heb je niet zoveel aan. Ik zou ze bewaren mocht je ooit een stromba kuurtje doen.
willlem zei:ach , hg, laat die noobs maar hun fera kopen
wat maakt het uit, what do we care!
slik je verrot!

Zo is het bro, er zullen hierdoor wel een paar gewonden vallen :shoot:hardgainers zei:Dit gaat toch echt de verkeerde kant op. Veel no no's hebben zo'n mail gehad en bestellen die rommel. Het lijkt wel gratis drugs uitdelen op een schoolplein.
Vind het zelf een zorgwekende toestand en zeer onnadenkend van de persoon die hier achter zit.
Yzord zei:10x25mg erg gevaarlijkdat gebash tegen een nieuwe lab moet maar eens afgelopen zijn. Allemaal mooie woorden voor GS en andere labs, maar zodra er eentje opduikelt met betere prijzen, dan is hij fake, gevaarlijk en niet te vertrouwen. Maar als Champ een topic opent om te waarschuwen tegen underground labs, dan geloven jullie hem niet. Geloven jullie jezelf nog wel?