MuscleMeat

Winstrol

zijn er mischien mensen hier die het wel voor hun 20e hebben gebruikt ? En mischien nu al een stuk ouder zijn ?

1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen / steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

• Topic Starter Topic Starter
1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen / steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

bedankt voor je uitvoerige antwoord :) daar kan ik wat mee

Mij is altijd verteld, nolvadex is de betere anti-e van de 2, en clomid is de betere voor post-cycle op peil brengen van je hormoonhuishouding.

Ze zijn beide anti-e's.

En aangezien je van Nolva minder nodig hebt voor dezelfde receptor dekking, Nolva zorgt voor een hogere gevoeligheid voor LH en dat Chlomid meer bijwerkingen heeft is de keuze snel gemaakt niet? :)

Ze zijn beide anti-e's.

En aangezien je van nolvadex minder nodig hebt voor dezelfde receptor dekking, nolvadex zorgt voor een hogere gevoeligheid voor LH en dat Chlomid meer bijwerkingen heeft is de keuze snel gemaakt niet? :)

Een combinatie van de 2 vind ik nog altijd het best werken,
clomid niet hoger dan 50mg anders word ik huilerig en zit ik dagen naar
Celine dion te luisteren :o :D

ik ook, bij clomid ben ik precies zwanger :D

Waar kun je winny het beste mee combineren(orals)?

testo! :D

Verder zou ik het met geen 1 oral combineren ivm de toxiteit.. Miss 4 weken dboll gevolgd door 4 weken winny..

wat moet iemand van 19 jaar met winstrol doen. heb je toch nog niet nodig. tegenwoordig altijd gasten van 19,20, 21 jaar die al AS willen nemen. voor mij onbegrijpelijk.

wat moet iemand van 19 jaar met winstrol doen. heb je toch nog niet nodig. tegenwoordig altijd gasten van 19,20, 21 jaar die al AS willen nemen. voor mij onbegrijpelijk.

idd, dat gaat bij mij ook niet echt in.

Waarom nou aan die ****ing aas, wacht gewoon 21/22, en daarna kan je gaan knallen.
OT
En gasten die na twee trainen weken aan de aas willen zitten dan. sorry maar die gasten...... ik zal me maar inhouden.:D

Wat is daar onbegrijpelijk aan? Sommige mensen hebben al vanaf jongs af aan een hele erge drang om super groot te worden ;)

Indd, en later als ze wat volwassener en verstandiger zijn hebben ze spijt..

zijn er mischien mensen hier die het wel voor hun 20e hebben gebruikt ? En mischien nu al een stuk ouder zijn ?

Ja, vanaf m'n zestiende (met een tussenpauze van bijna 2 jaar - 20e/21e) tot nu toe. Als ik het over mocht doen en de kennis van nu zou hebben, dan zou ik pas vanaf m'n 20e beginnen. Denk dat dat wel genoeg zegt.
Zo niet, hier een opsomming van wat ik fout deed en wat ik ervan over hield:
Ik liet me overhalen door een zogenaamde kenner. Heb achteraf veel fake rommel gekregen. Heb flink last van m'n rug, nek en heb een tijdlang thuisgezeten met tennisellebogen (soms nog steeds last van). Ben er op jonge leeftijd ouder gaan uitzien. Last van inhammen/kaalheid. En zo nog wel een paar dingen.
Was het het waard? Voor mij wel, heb een leuke jeugd gehad, maar raad het kwa gezondheidsproblemen iedereen onder de 21 af.

• Topic Starter Topic Starter
idd, dat gaat bij mij ook niet echt in.

Waarom nou aan die ****ing aas, wacht gewoon 21/22, en daarna kan je gaan knallen.
OT
En gasten die na twee trainen weken aan de aas willen zitten dan. sorry maar die gasten...... ik zal me maar inhouden.:D

Hoezo heb je het over 2 trainigsweken ? Als je hiermee mij bedoeld heb je het mis. Ik ben al geruime tijd bezig met deze sport. Ik ben op natuurlijke wijze al behoorlijk gegroeid maar ben een beetje aan het rond kijken om da natuur een handje te helpen.
Stats: BP: Op het NK max van 110 gedrukt (1e in mijn klasse geworden) en in de Sportschool zelf staat mijn record op 130kg (1x in me leven gedrukt:p) Verder armomtrek van rond de 40 en BF zal niet veel zijn, nog niet laten meten maar ik heb echt heeel weinig vet :p.
Wilde nu weleens een stapje verder gaan.. dat is niet onbegrijpelijk toch ?

Stel je doet een kuurtje van 6weken winny-only.. wanneer moet je testo gaan gebruiken, ook vanaf t begin?

Hoezo heb je het over 2 trainigsweken ? Als je hiermee mij bedoeld heb je het mis. Ik ben al geruime tijd bezig met deze sport. Ik ben op natuurlijke wijze al behoorlijk gegroeid maar ben een beetje aan het rond kijken om da natuur een handje te helpen.
Stats: BP: Op het NK max van 110 gedrukt (1e in mijn klasse geworden) en in de Sportschool zelf staat mijn record op 130kg (1x in me leven gedrukt:p) Verder armomtrek van rond de 40 en BF zal niet veel zijn, nog niet laten meten maar ik heb echt heeel weinig vet :p.

welke gewichtsklasse?

HAha lol is ook zo! Maar als je testo bij neemt?

OT= offtopic, dus ik heb niet over jou, als je een beetje rond had gekeken wist je dat deze uitspraak van mij over een andere topicstarter ging.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven