Fitness Seller

winter kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Nopmaals thx voor de posts Mannen ,
Ik heb nl wel een opleiding bewegings leer gedaan en weet dus wel iets van spieren & voeding , maar op het gebied van AAS ben ik nog een redelijke leek :D

Nopmaals thx voor de posts Mannen ,
Ik heb nl wel een opleiding bewegings leer gedaan en weet dus wel iets van spieren & voeding , maar op het gebied van AAS ben ik nog een redelijke leek :D

Gelukkig geef je dit toe, en luister je ook naar de adviezen die gegeven worden :). Vele doen dit niet, maar jij behoord niet tot deze groep.
Duik nu even gauw terug in de boeken, en doe je voordeel er mee op.
Succes kerel! :)

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig geef je dit toe, en luister je ook naar de adviezen die gegeven worden :). Vele doen dit niet, maar jij behoord niet tot deze groep.
Duik nu even gauw terug in de boeken, en doe je voordeel er mee op.
Succes kerel! :)

Moet zeggen dat ik het zéér op prijs stel dat er hier gewoon openlijk vragen gesteld kunnen worden over dit onderwerp ( wat elders vaak een taboe is ) , dit zal een hoop geklungel en misschien wel letsel voorkomen.
Neem aan dat het vaak gaat zoals bij mij dat mensen een kuur voorgeschoteld krijgen van iemand die "zegt" veel ervaring te hebben op dat gebied en achteraf blijkt dat menneer alleen lekker zijn zakken wilde vullen terwijl hij daar wel iemands "gezondheid" mee op het spel zet ( voor zover dat nog niet gebeurd bij het "goed" gebruik van AAS ;) ) !
Ik ben dan ook van mening dat je niet moet doen alles van dit onderwerp af te weten , maar open moet staan voor advies van mensen die hier wél ervaring mee hebben en ook verstand van hebben , alleen dan kun je leren !!

No sucking up !, just the truth !!:cool:

Terug
Naar boven