AndroidHealthClinic

Wintrol cut

jotjen

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Beste sporters

ik zoek volgende week te beginnen aan mijn winstrolkuur (tabs).
De bedoeling is om te cutten via winstrol.
Ik weeg nu 82 kg en ben 1.79m groot, met een vetpercentage van 13%.
Nu is de vraag hoeveel calorien zou ik op 1 dag mogen eten om zo het beste resultaat te behalen uit mijn kuur? (mits kolydtraten laag te houden)
En hoe verspreid je deze tabs op 1 dag? 2 smorgens na/voor het eten?? dan 1 smiddags en 2 savonds (jah 50mg op 1 dag)
Iemand verder nog tips?

Mvg

lees ff de regels:

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS (of prohormonen) aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS (of prohormonen) gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerkingen en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je toch post.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben juist 20 geworden ...

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 13:43 ----------

ik ben juist 20 geworden de maand vn mn verjaardag klopt niet, dus ben officieel 20...
Heb je tips ofniet?

Je gaat kuren maar weet niet eens wat je onderhoud is?

Good riddance, daar kunnen wij je ook niet mee helpen, snap je toch zelf ook? Het wordt een grote flop, en alles wat je gained zal zo weer weg zijn. Moet je niet geloven, zul je nadien zelf wel merken :).

Verder op winstrol only tabs best verspreiden 20- 20 -10 bijvoorbeeld.

Je gaat kuren maar weet niet eens wat je onderhoud is?

Good riddance, daar kunnen wij je ook niet mee helpen, snap je toch zelf ook? Het wordt een grote flop, en alles wat je gained zal zo weer weg zijn. Moet je niet geloven, zul je nadien zelf wel merken :).

Verder op winstrol only tabs best verspreiden 20- 20 -10 bijvoorbeeld.
Mijn onderhoud is ongeveer 2700 calorien dit is redelijk weinig aangezien ik nog naar school ga en niet veel inspanning doe, buiten naar de fitness te gaan

Je mag niet gebruiken, te licht in gewicht, geen kennis en te weinig kcals.

y u so s?

Als je boven onderhoud gaat eten, kom je bij. Zit je eronder, val je af.

Gainen en cutten samen is dus zeer moeilijk, bijna onmogelijk buiten voor beginners of mits een serieuze chemische stimulans.

Winstrol gaat je niet toelaten te cutten en te gainen, hooguit cutten en voller staan. Stel je doelen bij en bekijk het realistisch.

Nog beter als je helemaal niet gaat kuren, je vragen zijn zo amateuristisch dat kuren met zo'n beperkte kennis gewoon zonde is. Je moet mijn advies niet opvolgen, sommigen mensen moeten nu eenmaal in de fout gaan voor ze beseffen hoe de vork écht in de steel zit :).

Succes nog.

ik ben zeer zeker van mijn stuk...
ik twijfel er al zolang aan en ben van plan oml dit te doen jah...

probeer eerst maar een gewoon wat te trainen en goed te eten. neem een whey shake met wat creatine ofzo.

winny is (voorlopig) gewoon zinloos.

Als je boven onderhoud gaat eten, kom je bij. Zit je eronder, val je af.

Gainen en cutten samen is dus zeer moeilijk, bijna onmogelijk buiten voor beginners of mits een serieuze chemische stimulans.

Winstrol gaat je niet toelaten te cutten en te gainen, hooguit cutten en voller staan. Stel je doelen bij en bekijk het realistisch.

Nog beter als je helemaal niet gaat kuren, je vragen zijn zo amateuristisch dat kuren met zo'n beperkte kennis gewoon zonde is. Je moet mijn advies niet opvolgen, sommigen mensen moeten nu eenmaal in de fout gaan voor ze beseffen hoe de vork écht in de steel zit :).

Succes nog.
maar dit weet ik allemaal al hoor...
ik wil hier niet de wijsneus gaan uithangen maar alles wat iedereen hier zei wist ik al...
ik wil cutten dus moet 500 cals onder onderhoud eten, in mijn geval zal dit dus 2200 cals zijn...
nu is de vraag moet ik 1 dag inschaffen dat ik een bom van cals binnenkrijg (heb dit gehoord van een makker vn me en dat is een echte bodybuilder (1.8 m en 100 kg)

Terug
Naar boven