Fitness Seller

[WINXP] Dit is geen geldige exemplaar van Windows

CoD

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
447
Gisteren zag ik een tooltje staan wat mij wel handig leek. 'Windows genuine advanced validation crack'. Na een backup te maken van de bestanden die nodig zijn, de 'nieuwe' bestanden geinstalleerd. En het werkte. Ik kon gewoon Windows updaten.

Alleen na het herstarten van m'n Windows kon ik geen gebruik meer maken van m'n Windows XP. Ik krijg nu steeds de melding 'Geen geldig exemplaar van Windows.' en m'n computer doet ook helemaal niks meer tijdens de melding. (muiscursor blijft hangen e.d.)

Weet iemand of er een mogelijkheid is om hem nog werkend te krijgen ? (kan momenteel wel nog gebruik maken van de pc, Ubuntu doet niet moeilijk. :))

Is die XP legaal?

Dus in een winkel een pakket gekocht en geïnstalleerd?
Of een gebrande cd?

Dan moet je windows er ff opniew opzetten en géén updates meer downen, daar wordt je gepakt op illegale versies;)

Suc6

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hier wel een originele versie liggen, alleen dat is de home-editie. De geinstalleerde versie was een Pro-editie. Niet legaal dus.

De cd die ik gebruikte was al wat verouderd(geen SP2 bijvoorbeeld), vandaar dat ik toch graag wou updaten. Heb al een andere cd gedownload die wel met SP2 is, die in de loop van de dag maar eens installeren. Of weet iemand anders nog een oplossing om het te omzeilen ?

Waarom stap je dan niet terug over naar Home?

zoveel verschil is er niet

jaja dat is nieuw van MS. Als je geen legale key gebruikt krijg je deze melding. Volgens mij komt het mee met een bepaalde update.
Je kan dus ook je Auto update uitzetten.......
Of een legale key gebruiken.

gewoon met systeemherstel je pc een paar dagjes terugdraaien en zoals in voorgaande post gezegd, automatic updates afzetten!
dit werkte voor mij, had 2 weekjes terug zelfde probleem!

• Topic Starter Topic Starter
Stancke zei:
Waarom stap je dan niet terug over naar Home?

zoveel verschil is er niet

pro is wel handiger als je windows eropnieuw op wil, met home moet je dan je hele pc formateren, terwijl je met pro alleen de partitie van windows kan verwijderen ( zelfs dat hoeft niet, gewoon nieuwe windows erover. )

Mjah zelfde probleem
Ik heb de illegale copy volgens mij geinstalled en alles werkt wel, alleen gaat het scrollen zo verdomde sloom op paginas
Ook kan ik me taakbeheer niet meer openen:treuren:

ja dat krijg je ervan boys... :roflol:

Lang leve 15 lincenties :D

dbc had hiervoor in deze sectie al een crack/patch voor neergezet.

Bij mij werkte het in ieder geval en was de melding weg. Mijn computer liep niet vast maar ik moest telkens 10 seconden wachten voordat ik kon verder gaan met opstarten. na de patch was de melding etc weg.

spiertje16 zei:
Mjah zelfde probleem
Ik heb de illegale copy volgens mij geinstalled en alles werkt wel, alleen gaat het scrollen zo verdomde sloom op paginas
Ook kan ik me taakbeheer niet meer openen:treuren:
Ligt dat scrollen niet aan je videokaart? schokkerig?

Geen idee bro, het gaat idd echt ****ing schokerig
Heel langzaam en je ziet alles als rimpels zeg maar

spiertje16 zei:
Geen idee bro, het gaat idd echt ****ing schokerig
Heel langzaam en je ziet alles als rimpels zeg maar
Even je videokaart opnieuw installeren, of drivers updaten i'll do the trick:thumbs:

eventuele fouten in de post voorbehouden

SuperKnurft zei:
pro is wel handiger als je windows eropnieuw op wil, met home moet je dan je hele pc formateren, terwijl je met pro alleen de partitie van windows kan verwijderen ( zelfs dat hoeft niet, gewoon nieuwe windows erover. )

Wat jij gezegd hebt kan ook met Home.
Verschillen Home / Pro:
Home kan men niet aanloggen als Administrator (uitzodnering van Veilige modus)
Home kan niet aanmelden op domein.

Beide zijn niet relevant voor thuis situaties dus ik zou gewoon XP Home installeren

verhoog je Refresh rate vn je scherm eens (minstens 70hz)..
wat is je resolutie? toch minstens voor 1028*768 gaan

Refresh Rate zal het probleem niet oplossen.
De oplossing is al meermaals gegeven. Nieuwe drivers van de VGA kaar installeren. Hoogstwaarschijnlijk word nu de WINXP drivers gebruikt of de drivers die mee zijn gekomen met Windows Update. Beide zijn niet optimaal. Surf naar de ATI of Nvidia site en download daar de nieuwste drivers en alles zou soepel moeten gaan

Met een simpele crack is deze melding te verwijderen. Zoals je kunt lezen wil het niet altijd zeggen dat je een illegale versie gebruikt.
Mocht je de crack willen hebben stuur me dan een PB.
Waarschijnlijk is er bij jou iets niet helemaal goed gegaan bij installeren van de crack :(

het gaat om update KB905474 u moet auto update zetten dat je kan kiezen welke update je doet
1) op deze computer eigenschappen
2)en dan automatische updates
3)en dan druk je op kennisgeving over updates ontvangen, maar de update niet automatisch downloaden of installeren

De controle vindt plaats via de "Windows Genuine Advantage Notifications" tool die door
de Automatische Update functie verspreid wordt. Voor de aanpassing kon de tool
vrijblijvend gedownload worden, maar dat is nu veranderd en ontvangt een willekeurig
aantal gebruikers deze tool naast de maandelijkse security patches.
Gebruikers die zich ergeren aan de meldingen kunnen een legale versie aanschaffen
of deze "uitzetten". De "WGA Notifications patch" is namelijk gehackt.
Door het verwijderen van een aantal bestanden en aanpassen van het register is
het mogelijk om de stroom van vensters en pop-ups te omzeilen

Gewoon de remover exe gebruiken, pc rebooten en daarna even opletten of microsoft
een update gaat doen, want bij die update zit weer het filetje dat je net verwijdert hebt.

Dus even het vinkje weghalen bij die file zodat hij niet nogmaals op de pc gezet wordt en
ook even aanvinken dat je dit in de toekomst ook niet wilt.

Deze melding krijg je ook bij LEGALE XP, als je regelmatig xp opnieuw installeert of als je
jouw xp uitgeleend hebt aan anderen, het wil dus zeker niet zeggen dat je een illegale xp heb

Terug
Naar boven