AndroidHealthClinic

WK 2006 loting

dandyman

Huge Freak
Waardering
1
De loting is bekend. Ok, eerst t EK maar Duitsland is niet ver hier vandaan he:). wederom Tsjechie, word nu beetje saai he

Groep 1:

Tsjechië,
NEDERLAND,
Roemenië,
Finland,
Macedonië,
Armenië,
Andorra

moet te doen zijn dacht ik he, alleen Armenie uit altijd lastig:). hier volgt de rest

Groep 2:

Turkije,
Denemarken,
Griekenland,
Oekraïne,
Georgië,
Kazachstan,
Albanië

turkije-griekenland, altijd leuk:D

Groep 3:

Portugal,
Rusland,
Slowakije,
Letland,
Luxemburg,
Liechtenstein,
Estland

Groep 4:

Frankrijk,
Ierland,
Zwitserland,
Israël,
Cyprus,
Faeröer

Groep 5:

Italië,
Slovenië,
Schotland,
Noorwegen,
Wit-Rusland,
Moldavië

Groep 6:

Engeland,
Polen,
Oostenrijk,
Wales,
Noord-Ierland,
Azerbeidzjan

Groep 7:

Spanje,
België,
Servië&Montenegro,
Bosnië&Herzegovina,
Litouwen,
San Marino

Groep 8:

Zweden,
Kroatië,
Bulgarije,
IJsland,
Hongarije,
Malta

Die Tsjechen worden wel een beetje vervelend nu.

oeww hier zie ik Oranje niet doorheen komen. Nee ckers niet. Hoe is de verdeling in de groep voor de tickets voor het WK, want er zijn immers 7 landen. Als de eerste direct gaat en de tweede via de play-offs dan gaat NL niet door. Als ook de derde play-offs mag spelen dan heeft NL nog wel kans.

Maja, Tsjechisch efltal zal ook wel n jaartje of twee ouder zijn. Nedved )beste voetballer ter wereld op dit moment :bow: , Poborsky enz. En Roemenie ken ik nie zo goed, maar ze hebben wel een jong en heel talentvol team (Mutu, Chivu en Radoi bijv.).
Finland altijd lastig. Cker met dat koude weer daar.
Macedonisch elftal ken ik wel n beetje, en geloof me het kan daar spoken. Engeland en Duitsland hebben het allemaal meegemaakt.
Armenie ken ik zelf niet. Maar moet wel te doen zijn. Of het moet -10 vriezen in de uitwedstrijd. Dan kan NL nog een ´heet´avondje beleven.
Andorra behoeft geen betoog. :p

klempic zei:
oeww hier zie ik Oranje niet doorheen komen. Nee ckers niet. Hoe is de verdeling in de groep voor de tickets voor het WK, want er zijn immers 7 landen. Als de eerste direct gaat en de tweede via de play-offs dan gaat NL niet door. Als ook de derde play-offs mag spelen dan heeft NL nog wel kans.

Moet lukken. Roemenië is zeker niet meer zo sterk als het eens was, dus over 12 wedstrijden zou NL in principe meer punten moeten kunnen halen.

De groepswinnaars gaan direct door, net als de twee beste nummers twee. De overige zes nummers twee spelen beslissingsduels met elkaar voor de drie overgebleven WK-tickets.

Nou nou. Door veel mensen word het Oranje van overschat naar onderschat. De nieuwe lichting zal volwassener zijn en ervaring hebben van EK2004. Ik zeg dat Oranje gewoon eerste word in die poule hoor.

Poule 6 is ook wel leuk trouwens. Battle of Britain.

• Topic Starter Topic Starter
klempic zei:
Macedonisch elftal ken ik wel n beetje, en geloof me het kan daar spoken. Engeland en Duitsland hebben het allemaal meegemaakt.

zeker wel een land om rekening me te houden. engeland op een gelijkspel houden is ook geen spreekwoordelijke kattepis als je nagaat dat Macedonie als een dwerg werd en nog steeds word beschouwd. Gaat niet meer om in t verleden behaalde resultaten,die bieden immers geen garantie voor de toekomst:D

er zijn imo niet echt voetbaldwergen meer..afgezien van Andorra in deze poule dan. toch ben k van mening dat Nederland (mede gezien de ouderdom van Tsjechie die hopelijk in dezelfde situatie als Nederland momenteel gaan verkeren) toch wel degelijk de eindstreep dient te halen en dan niet met die verdomde zenuwslopende playoffs

maar eerst ns kijken wat ze op t eK te bieden hebben

dandyman zei:
De loting is bekend. Ok, eerst t EK maar Duitsland is niet ver hier vandaan he:). wederom Tsjechie, word nu beetje saai he

moet te doen zijn dacht ik he, alleen Armenie uit altijd lastig:). hier volgt de rest

Voor ons Belgen zeker geen verkeerde loting. De 2e plaats moet haalbaar zijn en in de play-offs kan alles.
Als het lukt hebben wij sinds 1982 geen enkel WK gemist, met als mooie uitschieter de halve finale in 1986. Enkel in 1998 werd de 2e ronde NIET gehaald. Best wel een mooie prestatie.
België is trouwens het enige land dat zich zo vaak achter elkaar qualificeerde zonder automatisch te mogen meedoen als organisator of uittredend wereldkampioen.
Wij kunnen niet vaak opscheppen over voetbal, maar hier mag de Belgische Voetballiefhebber toch best wel fier op zijn naar mijn mening.

Terug
Naar boven