MuscleMeat

Woon jij in een aso-buurt? Check de lijst. In The Ghetto!

Geen één probleemwijk in mijn stad. :)

Waar staat Helmond ???

• Topic Starter Topic Starter
Zie dat ik trouwens in een probleemwijk werk :banana: Dacht al wat een problemen iedere dag weer, het ligt gewoon aan de wijk!

???

Aldenhof? Kolping? Vogelenbuurt? Waterkwartier? Wolfskuil? Willemskwartier?

Haha wat noem jij nu op man.
Aldenhof-Is geen aso
Kolping- 1500 mensen
Vogelenbuurt- Haha 1000 mensen
Waterkwartier- Mensen zitten alleen de hele dag in de voortuin
Wolfskuil- Was een zooitje, maar wijk word steeds platgegooid voor nieuwbouw.
Willemskwartier- Heeft de naam maar valt best mee.

Heb dus zelf ook in het waterkwartier gewoond (4 jaar terug nog) maar dat is dus echt geen zooitje. Wel aso, maar daar heb je geen last van.
Denk dat Hatert idd het ergste is.
En Neerbosch scoort ook hoog.
Grote wijken, met veel gajes.

Mijn zus woont nog steeds in Hatert maar in het nette deel (lees alleen koopwoningen).

Ik vind Hatert wel meevallen. Half jaartje gewoond. Dan vind ik Willemskwartier erger eigenlijk. Nu heb ik Hatert nooit zo verkend. Ik woonde in een wel nette buurt.

Ik vind Hatert wel meevallen. Half jaartje gewoond. Dan vind ik Willemskwartier erger eigenlijk. Nu heb ik Hatert nooit zo verkend. Ik woonde in een wel nette buurt.

Jep jij woonde 50 meter van mijn zusje.
Dat is dus het koopdeel.
Nu steek de je daar de hatertseweg over en loopt 100 meter richting kanaal (dus zeg maar Edah). Dan zie je de buurt verloederen:D

Haha wat noem jij nu op man.
Aldenhof-Is geen aso
Kolping- 1500 mensen
Vogelenbuurt- Haha 1000 mensen
Waterkwartier- Mensen zitten alleen de hele dag in de voortuin
Wolfskuil- Was een zooitje, maar wijk word steeds platgegooid voor nieuwbouw.
Willemskwartier- Heeft de naam maar valt best mee.

Heb dus zelf ook in het waterkwartier gewoond (4 jaar terug nog) maar dat is dus echt geen zooitje. Wel aso, maar daar heb je geen last van.
Denk dat Hatert idd het ergste is.
En Neerbosch scoort ook hoog.
Grote wijken, met veel gajes.

Mijn zus woont nog steeds in Hatert maar in het nette deel (lees alleen koopwoningen).

Woon al een tijdje niet meer in de omgeving, dus je zult vast gelijk hebben. Heb zelf jaren lang in de Wolfskuil gewoond, en toen was het één groot zootje (Distelstraat, Ericastraat, Mosstraat etc). Willemskwartier, en omgeving Koninginnelaan idem dito.

Edit: En over Neerbosch Oost nog maar te zwijgen.

Jep jij woonde 50 meter van mijn zusje.
Dat is dus het koopdeel.
Nu steek de je daar de hatertseweg over en loopt 100 meter richting kanaal (dus zeg maar Edah). Dan zie je de buurt verloederen:D

Vandaar ook mijn confused-smilie. Vind Hatert zelf ook wel meevallen, al heb je inderdaad bepaalde (grote) stukken, ja.

Ik woon wel in Amsterdam maar niet in een probleemwijk zie ik... maar zit er wel in de buurt..

Ook grappig.. Amsterdam en Rotterdam staan weer eersterang.

Goh gek he:rolleyes: twee mainports.

Alle emigranten komen via die 2 steden binnen en zullen ook niet snel naar andere steden vertrekken. Iedereen zeikt altijd over de criminaliteit in A'dam en R'dam,maar dat is toch logisch, er wonen gecombineerd zo'n 1.6 miljoen mensen nogal een ander verhaal dan kleine dorpen waar het inwoner aantal verdriedubbel als boer Egbert en zijn vrouw Diktiet een kind hebben krijgen.

Dordrecht Wielwijk en Crabbehof?

What happened to Oud-Krispijn?

De beruchtste straten in Oud-Krispijn hebben ze platgegooid en goedkope nieuwbouwwoningen neergezet, waar ze het veelal Antiliaanse tuig hebben gelaten is mij een raadsel maar ik neem aan dat die veilig verdeeld zijn in andere wijken en buiten Dordrecht ofzo.

De Jacob Marisstraat is tegenwoordig lekker rustig, geen loshangend tuig meer te vinden midden in de nacht op de hoeken van de straat met wagens die meer waard zijn dan mijn appartement.

Wielwijk/Crabbehof, zeggen ze. Ik vind het wel meevallen. Wielwijk heeft inderdaad wel een verpauperd gedeelte maar ook daar zijn ze flink aan het verbouwen en om nu te zeggen dat je je in een ghetto waant, zo erg is het nu ook weer niet geweest.

In Crabbehof ben ik geboren en opgegroeid. Yo.
Als dat maatgevend is voor een Nederlandse Ghetto moeten die wannabe ghetto gangsters ophouden met janken want dan is het zo slecht nog niet. Het zijn geen geweldige wijken, er wonen nogal wat werkschuw tuig, maar ik denk niet dat het zo erg is als zo'n lijst zou doen vermoeden door een gemiddelde buitenstaander. Daarbij komt er op de grens van Crabbehof naar Sterrenburg een compleet nieuwe woonwijk met koophuizen tussen de prijzen 184.000 en 250.000 euro.

Momenteel woon ik in het centrum van Dordrecht. Ik heb in Nieuw-Krispijn gewoont, in Crabbehof en heb familie wonen in Wielwijk (nee en dat zijn geen paupers, jong stel, waarvan een net afgestudeerd, die lekker goedkoop aan het sparen zijn). Ik heb zowat in alle wijken van Dordrecht wel familie of kennissen zitten.

toch grappig dat we hier in de buurt tegenover rotterdam en amsterdam eigenlijk maar dorpje's zijn .... maar toch staan er in alle stukken die over criminaliteit of probleem gebieden gaan toch altijd wel weer een een speciaal gebied dat hier binnen een straal van 5km ligt..

Krispijn is idd op nieuw opgetrokken. Heb daar een 500 woningen en appartementen voorzien van wanden en plafonds met het vorige bedrijf. Dus veel neiwuebouw daar.
Overschie Rotterdam is ook wel een zooitje. Weet niet of die er tussen stond.

Ik woon in Nijmegen naast de "probleemwijk" Hatert, er wonen vrij veel allochtonen maar een probleemwijk is het zeker niet.

ik heb in Arnhem Presikhaaf gewoond, niet echt een probleemwijk want je hebt namelijk Presikhaaf 1,2,3 en 4 ( Over t Lange Water, tegen Velp aan)

:D

Terug
Naar boven