XXL Nutrition

Woon jij in een aso-buurt? Check de lijst. In The Ghetto!

Rotterdam he, vult het lijstje wel:D
woon ik toch eff in rustiger gedeelte (Prins alexander). Rotterdam oost.

Uiteraard woon ik in een hele nette buurt........:cool:

• Topic Starter Topic Starter
Get a room, dames.

Edisonstraat, *raad locatie*

haha

Den helder staat er niet op what the **** happend. 3 jaar geleden netwerk maakt een rondje van de top 5 slechtste wijken van Nederland. Spangen niks aan de hand een paar dicht getimmerde huizen.

Den Helder: " He swa wat doe je met die camera, uit die camera, hier met dat bandje". Vervolgens worden de netwerk reporters uit de wijk geslagen.

Ghetto`s in Nederland:D Ga toch reizen:rolleyes:

Heb 17 jaar in Hatert gewoond.
Is idd ghetto.

:roflol:

jaja, het is niet makkelijk, opgroeien in tha Ho0d in nimwege. :roflol:

ik vind het een bullshit lijst. Malburgen en het broek probleemwijken in arnhem.... :rolleyes:

pas bij 3 schietpartijen per week heet iets een probleemwijk. :cool:

Naar inwoners gemeten staat Arnhem denk ik bovenaan, 1 groot getto daar :roflol:

Nou... ik woon er alweer een poosje, en Arnhem heeft van mij een ijskoiude keiharde gangster gemaakt, ik moest wel om te overleven. :rolleyes:

De genoemde wijken hebben hooguit een slecht onderhouden wegdek en een paar leegstaande huizen.

Nou... ik woon er alweer een poosje, en Arnhem heeft van mij een ijskoiude keiharde gangster gemaakt, ik moest wel om te overleven. :rolleyes:

De genoemde wijken hebben hooguit een slecht onderhouden wegdek en een paar leegstaande huizen.

ik weet niet hoelang je al in Arnhem woont, en ook niet of ik je in Real-Life uberhaupt ken............

..........maar wil ik dat laatste eigenlijk wel weten??
:D:p

Gemeente Enschede vind zelf dat er een andere Enschedese wijk moet worden aangewezen, Deppenbroek zou het helemaal niet zo erg hebben in vergelijking tot die andere wijk.. Beetje lomp dus

Ik woon in een villawijk, zowel bij mn ma als bij mn pa. Anyway, ik ga wel eens met mn pipa langs de sloppenwijken downtown Turnhout om er wat schorem af te knallen.

ik weet niet hoelang je al in Arnhem woont, en ook niet of ik je in Real-Life uberhaupt ken............

..........maar wil ik dat laatste eigenlijk wel weten??
:D:p

alweer 9 maanden. maar aangezien al mn vrienden in arnhem wonen kom ik er veel langer. Arnhem is een stad met wat typisch Nederlandse 'grote steden problematiek', maar verder niets bijzonders. Maar misschien heb ik gewoon een andere defenitie van een getho?

Terug
Naar boven