- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die sprong gelijk op zijn witte paard om de moraalridder uit te hangen. Zelden zo'n slijmerige kereltje meegemaakt op dbb. Werd al langer in de PL sectie belachelijk gemaakt

Ja dat weet ik, maar in mijn herinnering was Flop ook best dik.Dat was Marjolein46 (% bf.) Flop had wel een aanhang hier. Direct daarna kwamen toen vaak Loca en Leaf of Synthia.
Dat was hem niet.MacB. Hadden we ook ontmaskerd als een rood knuppeltje die ontzettend scrawny was.

Welke mod was dat? Sepirothsnake ofzo?Die sprong gelijk op zijn witte paard om de moraalridder uit te hangen. Zelden zo'n slijmerige kereltje meegemaakt op dbb. Werd al langer in de PL sectie belachelijk gemaakt![]()

Van Flop hadden we vcard gedownload. Weet alleen de naam niet meer van Flop.Opgezocht op google. Bleek dat ze fotoshoot in de panorama had gedaan. Hadden we hier die foto's gedumpt. Mods vonden het ook grappig behalve 1 zo een slijmbal van wie we kaarten kregen.

Animallegs?Toen maakte die nog een topic aan, dat er mensen aan de deur kwamen voor jonge poesjes via marktplaats. Beest uit Beilen.
![]()
![]()
![]()
---------
- Er was toch ook zo'n (anabolen) dude uit Amsterdam geloof ik die ineens in de Televaag stond met zijn Poolse vriendin?
- Of hoe heet die gast die trainde met zijn veel te korte afgeknipte spijkerbroek uit Den Haag en ineens een pic poste van flowrrgrrl met kwak op haar smoel![]()

Met die bandopname zeker?En hoe Adon1s Trickolutions trollde was ook episch.
Woont in USA met een heerlijke chick. Spreek hem nog dagelijks.Gorill0r, waar hangt die uit tegenwoordig. Hij had een programma waarmee die onzorgvuldig weggepainte pics kon terugbrengen naar originele staat![]()
True.