XXL Nutrition

Sisevano en zijn alexandraaaaaa in de telegraaf!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niets van aantrekken Sise, je hebt een mooie griet, wat kan de rest je schelen?
 
Zozo EricR de mod komt eens kijken...
na 100 uur


Seagal, vind het leuk dat je het op DBB zet,
maar jij heb andere intenties, mij belachelijk maken, dat zit mij dwars.
dat je mij belachelijk maakt ok, maar me meisje hierin betrekt,
zou ik ook niet richting jou proberen.
zielig ventje ben je.
en Idd frank,
irl zijn het kleine miniscule ventjes die wegrennen.
Thnx Modric, jaja heerlijk die rakiya vooral, Donjevache hmmmmm :P

Stel je niet zo aan, zoals ik ik het begrijp heb je zelf ook meerdere malen hier een grapje of leugen verkondigt... moet je nu niet gaan zeiken vind ik als hetzelfde gebeurt. En als je een bekend gezicht wordt op een forum zal je altijd haters hebben ;)

Happy valentine.
 
Wat een gehaat weer hier.

Veel geluk sis!
 
Stel je niet zo aan, zoals ik ik het begrijp heb je zelf ook meerdere malen hier een grapje of leugen verkondigt... moet je nu niet gaan zeiken vind ik als hetzelfde gebeurt. En als je een bekend gezicht wordt op een forum zal je altijd haters hebben ;)

Happy valentine.

Hehe ok true.
Thnx bro,
en Dressed in black, ook volledig gelijk.
krijg mn ouders en familie nu op bezoek, komen fototjes kijken,
voor de geinteresseerden, ik zal wat fototjes hier in allerlei online zetten over mij en me meis, hoe het de 1e, en 2e keer was in Servie.
ik HOOP, zal wel niet, dat het daar niet uit de hand loopt.
wil ook vragen of jullie hier niet aan mee willen doen.
voor de geintereseerden, jullie zien het wel verschijnen :)
 
Zozo EricR de mod komt eens kijken...
na 100 uur

Ja EricR heeft ook nog gewoon een leven en als er iets mis zou zijn aan deze thread kan je ook gewoon een topicreport indienen. Met zulke reacties ben ik in ieder geval niet geneigd om in te grijpen.
 
Ben benieuwd Sis! In ieder geval veel succes (en liefde) en het is te hopen voor je dat ze naar Nederland kan komen zodra ze klaar is met haar gymnasium ;)
 
Ja EricR heeft ook nog gewoon een leven en als er iets mis zou zijn aan deze thread kan je ook gewoon een topicreport indienen. Met zulke reacties ben ik in ieder geval niet geneigd om in te grijpen.

hoeft ook niet hoor.
laat maar lekker voor wat het is.
 
wat een gehaat hier man, laat die vent toch :S
 
Ben benieuwd Sis! In ieder geval veel succes (en liefde) en het is te hopen voor je dat ze naar Nederland kan komen zodra ze klaar is met haar gymnasium ;)

Nederland is zeker weten moeilijker geworden wat betreft mensen naar Nederland halen vanuit het buitenland.
Maar goed een studentenvisum moet sowieso wel gaan lukken in eerste instantie!

@ Sis, ben wel benieuwd naar je verhaal kerel!
 
Nja is een beetje gaar dit.

Maarja. als je met je harses in de telegraaf gaat staan dan kun je dit verwachten. Vooral op DBB.
 
Veel trieste gasten hier op dit forum blijkt wel weer..kan iemand mij trouwens een linkje door pm'en van het volgens geruchten beestachtige fysiek van Arnoldfan. Ik heb gehoord dat dit er nogal gevaarlijk uit ziet na al die kuren.

Juriaan is de man die je moet hebben :D

Welk topic was dat?
 
Nja is een beetje gaar dit.

Maarja. als je met je harses in de telegraaf gaat staan dan kun je dit verwachten. Vooral op DBB.

nouja,
maakt mij ook niet uit,
het was kop in de krant, en 5 dagen in servie in een dik hotel, mij best :)
ik zal eens kijken of ik een verhaal maak bij dat topic met foto's
maar denk niet dat het doorgaat, gezien er toch weer gebashed gaat worden.
maar aangezien ik reacties krijg, positieve reacties op het aanmaken voor een topic met foto's.
denk ik dat ik het maar doe :)
 
Wat is dat sis dat jij steeds door van die kinderen lastig gevallen moet worden?
Sta erboven kerel... ik wens je alle geluk toe ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven