Fitness Seller

word downloaden

wwe

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.154
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
De versie van word(office) die ik op mn laptop heb werkt niet zo goed en bij het opstarten ervan moet ik altijd een scherm wegklikken omdat er geen goede serial is ingetikt ofzo. Ik heb al wat codes op internet gezocht maar het wil niet baten. Heeft iemand een goede download link of link naar een torrent ervan?

Ik zat net met hetzelfde probleem.
Dit heeft geholpen bij mij

[Link niet meer beschikbaar]

(ik had wel eerst mijn versie eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar ik zou eerst eens het bovenstaande proberen)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zat net met hetzelfde probleem.
Dit heeft geholpen bij mij

(ik had wel eerst mijn versie eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd, maar ik zou eerst eens het bovenstaande proberen)

Dat kan ik wel proberen ja.

Trouwens kopen veel anderen office gewoon omdat downloaden ervan niet zo simpel is?

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 09:34 ----------

Ik begin sowieso helemaal gek te worden hiervan want word heeft nu weer een gekke eigenschap gekregen. Als ik in een document werk verschuift soms de boel ineens waardoor die pagina's als het ware niet meer vast zitten aan elkaar. K*t programma.

Dat kan ik wel proberen ja.

Trouwens kopen veel anderen office gewoon omdat downloaden ervan niet zo simpel is?

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 09:34 ----------

Ik begin sowieso helemaal gek te worden hiervan want word heeft nu weer een gekke eigenschap gekregen. Als ik in een document werk verschuift soms de boel ineens waardoor die pagina's als het ware niet meer vast zitten aan elkaar. K*t programma.

ik heb nog nooit een niet werkende office gedownload van een torrentsite, zelfs me windows 8 werkt goed. ik denk dat je op de verkeerde site zoekt, beter download je alleen als er veel positieve reacties op de torrent zijn.

mocht het allemaal niet willen lukken dan kun je altijd nog openoffice downloaden, daar kun je ook alles mee.

Heeft zoiets als deze ook een nederlandse spellingscontrole?:)

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 09:47 ----------

ik heb nog nooit een niet werkende office gedownload van een torrentsite, zelfs me windows 8 werkt goed. ik denk dat je op de verkeerde site zoekt, beter download je alleen als er veel positieve reacties op de torrent zijn.

mocht het allemaal niet willen lukken dan kun je altijd nog openoffice downloaden, daar kun je ook alles mee.

Die link die ik net quote is mss wel een goede:)

Terug
Naar boven