XXL Nutrition

'wordt dik verdomme!'-schema

huckfinn

Ripped Bodybuilder
Waardering
5
Hey,

Ik val nog steeds af met 3000 kilocalorieen per dag, dus schroef ik de cals maar een beetje op. Mijn voedingsschemagaat er ongeveer zo uitzien:

ontbijt (2 maaltijden):
---------------------
2 bruine boterhammen met pindakaas
40 gram muesli zonder suiker en 10 gram whey
pannenkoeken*

middag (2 maaltijden):
---------------------
4 bruine boterhammen met pindakaas
2 bruine boterhammen met kipfilet (20 gram kip per brood)
paar glazen melk
1 appel

direct na training:
-----------------
10 gram whey in 250 ml melk
2 glazen siroop of banaan en appel

avondeten:
-----------
100 gram kipfilet
250 gram bruine bonen
2 tomaten en ijsbergsla
250 gram magere kwark

voor het maffen gaan:
---------------------
250 gram magere kwark
1 (over maand 2) theelepel(s) lijnzaadolie

totaal:
------

aantal cals: 3400 - 3500
eiwitten: 230 gram
vetten: 110 gram (25 gram verzadigd)
koolhydraten: 400 gram

Ik wissel de bruine bonen af met aardappelen, pasta of rijst
de 10 gram kipfilet af en toe met ander (goedkoop maar wel mager) vlees of
tonijn.

Is dit een beetje verantwoord? Hiermee bedoel ik het aantal pannenkoeken per dag. Ik doe er geen suikertroep op en ze bevatten alleen complexe koolhydraten, eiwitten en weinig vet.

Verder drink ik voldoende water en neem vitaminenpillen. Ik ben 71 kg en 180cm lang

Bedankt voor de mensen die reageren of tips geven etc...

* pannenkoeken ala ****ing ecto (staat bij gezonde recepten):
--------------------------------------------
= 250 gram melk ==
= 3 eieren ==
= 125 gram meer-granen pannenkoekenmix ==
= 20 gram whey ==
--------------------------------------------

reken je energie behoefte uit en ga er met het aan Kcal boven zitten als je massa wilt winnen, wordt je niet dikker dan werkt je spijsvertering te goed en zul je naar een natuurwinkel moeten gaan en daar raad moeten vragen hoe je aan kunt komen... ook zijn weightgainers in dit geval aan te raden.

Dikke mensen moeten dood!! hou dat in gedachte.

Mars zei:
Dikke mensen moeten dood!! hou dat in gedachte.

zozo respect voor de medemens ik ben zelf ook dik geweest!! met de nadruk op geweest zoiets kan erfelijk zijn en om ze nou meteen de dood toe te wensen hehehe das niet de juiste instelling :P

huckfinn zei:
Hey,

voor het maffen gaan:
---------------------
250 gram magere kwark
1 (over maand 2) theelepel(s) lijnzaadolie

theelepels? je bedoelt eetlepels neem ik aan? mischien dat je daarom afvalt :)

Bro, meer eten joh, meer maaltijden (tussen ochtend en middag zeker maaltijd, enz.) en meer per maaltijd!

edit: oh ik heb dus niet goed gekeken, dat 2 maaltijden tussen haakjes betekend dat je diezelfde maaltijd dus om 7 en 10 uur eet? Dan heb ik niets gezegt...

Meer eten, ookal heb je totaal geen honger en zit je helemaal bom vol en moet je zowat kotsen van al dat ranzige klote voer dan gewoon door blijven eten!!!

ik zat zelf eerst een tijd op 3500 maar ik kwam dus ook niet meer aan, toen opgeschroeft naar 5000 kcals per dag en nu gaat het weer lekker :D

als de titel ook je doel is moet je vooral vele frisdrank drinken en gebak/koek/snoep eten. Ooh ja ken je die film "supersize me" :D

Waarvoor moet je hier een topic maken als je 't antwoord al weet. Je eet gewoon te weinig. Zorg dat je een maaltijdje (of 2) meer neemt. Eet vooral ook meer kh

Offtopic:

Zo hoe zielig zijn mensen die voor mijn niet serieus bedoelde opmerking negatieve karma ga geven.. sterf schweinhund.

10 gr. whey na training, is da niet een beetje weinig !?

JimmyH zei:
10 gr. whey na training, is da niet een beetje weinig !?

Als je daarna een eitwitrijke maaltijd neemt zou ik niet weten waarom er zoveel whey in je shake moet, er zijn zelfs lui hier die geen pwo shake nemen.

You must spread some Reputation around before giving it to JimmyH again.

Sorry kan je geen karma meer teruggeven :D

Terug
Naar boven