Fitness Seller

Wordt niet zwaarder?!

@bunny
dus jij vind dat iemand die 0 ervaring heeft moet gaan DL-en???
Ik niet!!!
Als jij er al van uit gaat dat hij dingen over gaat slaan is het zowiezo geen echte sporter...en tja moet ik dan mijn antwoorden aan gaan passen op onwillende mensen...nah...d8 het niet!
Cardio is imo gewoon 'n must...ook in 'n bulk schema...je zet makkelijker spier massa aan als je conditie beter is...zo simpel is het...en al het vet wat je niet pakt...hoeft er ook niet af!
Je moet gewoon motivatie hebben...ook als beginner...anders ver doe j j tijd...en in dit veval ook die van mij...

ik vind dat iemand met 0 ervaring zeker moet gaan deadliften...
het is 1 van de basisoefeningen die iedereen vanaf het begin moet doen en aanleren. Beginnersschema's zoals rippetoe zijn erop gebasseerd;)

• Topic Starter Topic Starter
Zie mijn advies in dikgedrukt. Heb discipline en hou je hier aan! Brood maaltijden kan je ook vervangen indien mogelijk door een portie rijst + vlees/vis/kip.
Hou je hier 3 maanden aan en ik garandeer 1 kilo per maand of meer

*Ps: begin met trainen met een GOED trainingschema. Vertrouw niet op de instructeur om dit aan jou te geven, maar lees je hier zelf in op het forum zodat je een idee hebt hoe een goed schema eruitziet. Vaker wel dan niet, hebben de instructeurs totaal geen idee van hoe een goede training eruit hoort te zien.
Als je nu ook begint met training krijgt je lichaam een impuls om te groeien, zeker in combinatie met een voeding die nu WEL in orde is ;)

Nou ik ga maar eens proberen om mee te gaan eten.:meal:

Bedankt allemaal voor jullie hulp!:thumb:

niet aankomen=te weinig eten, dit is de simpelste logica van het leven en toch worden er 100.000 k*ttopics voor aangemaakt. Snap d'r geen bal van.

@bunny
dus jij vind dat iemand die 0 ervaring heeft moet gaan DL-en???
Ik niet!!!
Als jij er al van uit gaat dat hij dingen over gaat slaan is het zowiezo geen echte sporter...en tja moet ik dan mijn antwoorden aan gaan passen op onwillende mensen...nah...d8 het niet!
Cardio is imo gewoon 'n must...ook in 'n bulk schema...je zet makkelijker spier massa aan als je conditie beter is...zo simpel is het...en al het vet wat je niet pakt...hoeft er ook niet af!
Je moet gewoon motivatie hebben...ook als beginner...anders ver doe j j tijd...en in dit veval ook die van mij...

Absoluut. De techniek van DL verbetert niet door een sterke rug, maar door ervaring. Je past natuurlijk wel het gewicht aan op je niveau.

Cardio is geen Must. (mijn persoonlijke mening)
Krachttraining versnelt je metabolisme, niet minder dan cardio dat doet. Ook hierbij kom je weer uit op compound oefeningen. Mits tijd voor cardio (fietsen, rennen etc.) stop het in je schema. Zo niet zet het op een laag pitje tenzij je je VP echt te hoog vindt.

Veel beginners zijn eigenwijs en maken fouten. Merendeel van de Buffels op dit forum zijn niet hardcore begonnen. Zoiets bouw je op.

Laatst bewerkt:
hmja zit geen grammetje spier op inderdaad.
Snel beginnen met trainen bro

Vind je het een beetje raar. Je eet geen hol.

Makkelijke kcals:
- shitload mayonaise op de tonijn
- olijfolie door de pasta
- noten/pinda's
- volle melk/chocolademelk

Ik kom zelf ook niet meer aan deze 3 maanden...

Ochtend proteine shake meteen als ik wakker ben. opweg naar school amino's en rijst met kip. op school lekker werken. in de les eet ik mijn rijst met kip. In de middag neem ik weer mijn shake. Na een paar uurtjes. beetje het einde van mijn schooldag mijn amino pillen. en opweg naar de gym vreet ik me rijst met kip op. (ik doe rijst met kip in een hele grote tupperware bak zodat ik het onderweg kan eten. als ik klaar ben doe ik de deksel dicht en stop ik hem weer in me tas tot ik weer ga eten) Dan ga ik trainen. naar huis amino pilletje. eten met me moeder. shake weer kwark en lekker slapen. dat is mijn dag.

nou zit ik ook een TIIJJJDJE aan de diarree. en dat helpt ook niet echt mee (lol rijmt) :P ik deed eerst brinta door me shake. daarna wisselde ik dat met havermout van euroshopper. maar nu niks meer.

Ochtend proteine shake meteen als ik wakker ben. opweg naar school amino's en rijst met kip. op school lekker werken. in de les eet ik mijn rijst met kip. In de middag neem ik weer mijn shake. Na een paar uurtjes. beetje het einde van mijn schooldag mijn amino pillen. en opweg naar de gym vreet ik me rijst met kip op. (ik doe rijst met kip in een hele grote tupperware bak zodat ik het onderweg kan eten. als ik klaar ben doe ik de deksel dicht en stop ik hem weer in me tas tot ik weer ga eten) Dan ga ik trainen. naar huis amino pilletje. eten met me moeder. shake weer kwark en lekker slapen. dat is mijn dag.

nou zit ik ook een TIIJJJDJE aan de diarree. en dat helpt ook niet echt mee (lol rijmt) :P ik deed eerst brinta door me shake. daarna wisselde ik dat met havermout van euroshopper. maar nu niks meer.

je voeding is om te huilen...waar zijn je 15boterhammen...?
Zowiezo brinta door je shake als ontbijt...voor de rest alleen shake na het trainen...zo veel shakes raak je ook van aan de schijt....ga is normaal eten!

dus minder rijst meer bruin brood?

Dude... waar heb je dit prutschema in hemelsnaam op gebaseerd?geen wonder dat je aan de diarree zit... totaal geen goede basis en bijna niks om je darmen echt aan het werk te zetten. Al die shakes stromen erdoor als water. Boterhammen, beetje vast voedsel

het zijn 3 shakes ochtend middag avond. vandaar dat ik ook hier post in de hoop van dat ik hulp kan krijgen. sowieso open voor suggesties

Zoals al gezegd...ga meer brood eten en missch een shake of twee minder om van de sproei af te komen. Persoonlijk vind ik dat je heel weinig koolhydraten eet wat ook je gebrek aan gewichtstoename kan verklaren. bekijk anders een paar posts van andere bodybuilders en neem wat van hun voeddingsschema's over.hier staan een aantal hele goeie tussen...en dan niet die met cutten maken hebben

Laatst bewerkt:
ja ik heb idd een paar voedingschema's gezien zojuist en denk idd dat ik meer brood erbij moet stoppen. fruit mag er ook wel bij. denk dat ik ff een weekendje moet reserveren om een waterdicht schema te maken

Doe maar... Ik weet niet hoeveel groente je met je moeder eet maar dit zou ook nog een goede toevoeging zijn

Vanwaar die amino's, en waarom op die tijdstippen?

Terug
Naar boven