Fitness Seller

Workout booster

Jhonny Dynamic

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey jongens,

Heb me gisteren de workoutbooster van performance aangeschaft. Voor wie het niet kent quote ik ff wat ze zeggen op de site van performance :

"Workout Booster bevat Kre-Alkalyn® en Arginine-Alpha-Ketoglutarete (AAKG), waarvan bewezen is dat dit de produktie van stikstofmonoxide op een natuurlijke wijze in het lichaam verhoogt. De combinatie met Kre-Alkalyn® creëert een synergetisch effect en bezorgt je de workout van je leven, steeds weer opnieuw!

Kre-Alkalyn® is de nieuwste generatie van creatine. Dit gepatenteerd ingrediënt is gebufferd en voorkomt de omvorming tot het schadelijke creatinine. Neveneffecten zoals opgeblazen gevoel, vochtretentie en krampen worden geëlimineerd. Kre-Alkalyn® laat je toe intensiever te sporten en beschermt daarna je spieren extra tegen overvloedige melkzuurophoping.

Arginine Alpha-Ketogluterate kan het gehalte aan stikstofmonoxide op korte termijn verhogen.

Stikstofmonoxide wordt in het lichaam geproduceerd en dient voor de communicatie met andere cellen in het lichaam. Stikstofmonoxide veroorzaakt vasodilatatie, een verwijding van de interne diameter van de bloedvaten, wat vervolgens leidt tot een verbeterde bloedcirculatie, zuurstoftoevoer, aflevering van de nutriënten aan het spierweefsel rond het beendergestel en een daling van de bloeddruk."

Wie heeft het al gebruikt en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Graag wat feedback over dit product, heb al via de optie zoeken geprobeerd en niks gevonden.

Greetz

toch niet goed gezocht hoor.
er zij massa's veel topics over krealkalyn en goed nieuws voor jou het werkt.
Of AAKG daadwerkelijk meer geeft dan een pomp is niet zo duidelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ja akkoord over krealkalyn zelf maar ik bedoel het product in kewstie zelf. Toch bedankt m8

Lijkt wel nitrocrea van XXL.. CEEM en AAKG

Vind het niet echt de pomp geven maar de krealkalyn is wel goed daarintegen.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het gisteren voor eerste keer gebruikt, had een goede pomp in mn biceps ervan. Sterker was ik mss een beetje maar niet veel, of komt dit niet direct van de eerste keer? Greetz

Terug
Naar boven