XXL Nutrition

World of Tanks

Is dat als World of Warcraft

• Topic Starter Topic Starter
is met tanks
maar dan gratis

Heb je ook rassen
Blood elf maar dan rus nazi jappan enz

ja

ik speel het ja. Heerlijk spel voor zo af en toe. Hoe meer je speelt hoe meer je gaat snappen van het spel en gaat waarderen hoeveel diepgang er in zit.

M1a1 Abrams

ik heb nu wel moeite soms het kiezen van een tank, weet niet precies welke goed is :D

ik neem aan dat je pas bij tier 1 en 2 bent ? Om heel eerlijk naar je te zijn weet je op dat moment nog helemaal niks, maar het maakt dan ook nog niet zo uit omdat je tegenstanders dat ook niet weten.

Hoe verder je komt hoe meer factoren van groot belang gaan zijn. Om er een paar te noemen.

-De hoek die je je tank laat nemen om een schot op te vangen. ( pantser onder een helling telt als veel meer pantser, anglen van je armor wordt dat genoemd
- De hoek waarin jij een schot plaatst op de vijand en dus ook kijken naar de depressie van jouw loop
-Als je een tank spot ( dus binnen spotrange, maar zorgen dat jij nog niet gespot kan worden door camo ) Moet je je snel gaan bedenken hoeveel mm pantser dat model tank heeft en hoeveel mm penetratie jouw shells hebben, en op welke plek van de tank je dus moet schieten ( weakpoints ) en soms kun je niet eens een tank van de voorkant doorboren
- Verschillende munititiesoorten voor verschillende momenten.
- rijdt je in een medium, een heavy, een light of arty. En welke speelstijl moet ik dan volgen om die tank op die map te laten werken
- Hoe kan ik schieten zonder dat de vijand mij ziet

etc etc etc

enkel tweede wereldoorlog tanks

Voor eventjes is het leuk maar gaat snel vervelen.

Weet van dit spel maar vond het grafisch niet zo erg mooi maar ik zag laatst wat nieuwe video's waar het grafisch wel mooi was, volgens mij zat er een mod overheen ofzo.

Maar deze wel even in de gaten houden, War Thunder Ground Forces

ik heb nu een tier 4 tank maar mijn wapen is maar tier 2, daar baal ik dus heel erg van
ik moet elke keer tegen t5 of zelf t6 t7 tanks. begin niks met een t2 wapen lol

Is er eigenlijk een DBB clan?

super game erg leuk

Net VK36.01H aan de collectie toegevoegd na weken van sparen :)

Hier een mooie game in de T29 van een paar weken geleden. :)

Een 14vs14 heavy fest afgesloten met een mooie Ace op mijn T29. :)

nqtu2t.jpg

http://wotreplays.com/site/1655459#winterberg-mrj-t29

vond het niet echt leuk

vond war thunder dan beter.

Terug
Naar boven