ik heb nu wel moeite soms het kiezen van een tank, weet niet precies welke goed is
ik neem aan dat je pas bij tier 1 en 2 bent ? Om heel eerlijk naar je te zijn weet je op dat moment nog helemaal niks, maar het maakt dan ook nog niet zo uit omdat je tegenstanders dat ook niet weten.
Hoe verder je komt hoe meer factoren van groot belang gaan zijn. Om er een paar te noemen.
-De hoek die je je tank laat nemen om een schot op te vangen. ( pantser onder een helling telt als veel meer pantser, anglen van je armor wordt dat genoemd
- De hoek waarin jij een schot plaatst op de vijand en dus ook kijken naar de depressie van jouw loop
-Als je een tank spot ( dus binnen spotrange, maar zorgen dat jij nog niet gespot kan worden door camo ) Moet je je snel gaan bedenken hoeveel mm pantser dat model tank heeft en hoeveel mm penetratie jouw shells hebben, en op welke plek van de tank je dus moet schieten ( weakpoints ) en soms kun je niet eens een tank van de voorkant doorboren
- Verschillende munititiesoorten voor verschillende momenten.
- rijdt je in een medium, een heavy, een light of arty. En welke speelstijl moet ik dan volgen om die tank op die map te laten werken
- Hoe kan ik schieten zonder dat de vijand mij ziet
etc etc etc
enkel tweede wereldoorlog tanks