- Waardering
- 141
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
85 kilo...ha ha....zo zo dan ben je goed bezig...stoer ! jij speelt vast geen WoW want je weegt al 98 kilo.![]()
Maar idd je hebt gelijk ik speel geen World of Warcraft en, ja ik weeg al 98kilo Kewlll he
OT: Vriend van me heeft 6 maand geleden ofzo 1 virtueel knuppel verkocht voor 200 dollar. Een epic item ofzo die van een boss dropt, die dan weer 1x per 20 uur spawnt ofzo. nogal vaag verhaal, snapte het ook niet helemaal. Maar is lekkere business als je een beetje gelukt hebt.

Wat een bullshit, ga trainen en kom boven die 85kilo uit ipv een beetje met een knuppel door een virtuele wereld te huppelen![]()
ook aan de WoW gegaan yzord? of is het een Test inject die je zo pissig maakt

Wat een bullshit, ga trainen en kom boven die 85kilo uit ipv een beetje met een knuppel door een virtuele wereld te huppelen![]()

Dus held yzord voelt zich geroepen het optenemen voor iedere WoW gamer onder de 85kilo![]()
OT: heb nix tegen gamen, maar dit WoW gaat mij gewoon te furrrr![]()
Als het je te furrr (whatever that may be) vindt, waarom ga je dan niet weg uit dit topic? Of vindt je het stoer om over te komen als een roestige bejaarde?

. Toen zag ik dat jij begon te rellen
en 'k dacht what the helle heb tog nixx beters te doen tussen nu en men bak kwark
Hoe raad je hetKun je misschien ook ffe de EK-pool voor me invullen?

helaas, ik ben alweer door mijn KARMA heen............
kwam eigelijk terug om te kijken of iemand mijn mening deelde en naar karma te vissen. Toen zag ik dat jij begon te rellen
en 'k dacht what the helle heb tog nixx beters te doen tussen nu en men bak kwark
![]()

ik bespeur sarcasme...........Maar idd je hebt gelijk ik speel geen World of Warcraft en, ja ik weeg al 98kilo Kewlll he
![]()