AndroidHealthClinic

World of Warcraft account verkopen ^^

85 kilo...ha ha....zo zo dan ben je goed bezig...stoer ! jij speelt vast geen WoW want je weegt al 98 kilo. :thumbs:

OT: Vriend van me heeft 6 maand geleden ofzo 1 virtueel knuppel verkocht voor 200 dollar. Een epic item ofzo die van een boss dropt, die dan weer 1x per 20 uur spawnt ofzo. nogal vaag verhaal, snapte het ook niet helemaal. Maar is lekkere business als je een beetje gelukt hebt.

OT: Vriend van me heeft 6 maand geleden ofzo 1 virtueel knuppel verkocht voor 200 dollar. Een epic item ofzo die van een boss dropt, die dan weer 1x per 20 uur spawnt ofzo. nogal vaag verhaal, snapte het ook niet helemaal. Maar is lekkere business als je een beetje gelukt hebt.

Dus... doet ie ook wel eens?

OMG, geef mij dat account.

Ik bied je 1000 euro.

:o

Ik raak WoW niet aan, maar de reden dat ik je zo noem is omdat je mensen zo graag beoordeelt vanachter een toetsenbordje. Laat ze lekker gamen als ze dat willen.

Via een site kun je chinezen inhuren die voor je spelen, ik heb er al 2 aan het werk gezet voor €50 pp die al bijna 4 maanden voor mij aan het spelen zijn. Na een halfjaar kijken ze wat zo'n account waard is... Er werd mij redelijk wat geld beloofd :D

Doet me telkens weer denken aan die south park aflevering, geweldige aflevering trouwens (bekroont tot meest grappige ooit). Vooral die vergadering met de makers van de game is geniaal :roflol:

Wat een bullshit, ga trainen en kom boven die 85kilo uit ipv een beetje met een knuppel door een virtuele wereld te huppelen:rolleyes:

Dus held yzord voelt zich geroepen het optenemen voor iedere WoW gamer onder de 85kilo:roflol:

OT: heb nix tegen gamen, maar dit WoW gaat mij gewoon te furrrr;)

Dus held yzord voelt zich geroepen het optenemen voor iedere WoW gamer onder de 85kilo:roflol:

OT: heb nix tegen gamen, maar dit WoW gaat mij gewoon te furrrr;)

Als het je te furrr (whatever that may be) vindt, waarom ga je dan niet weg uit dit topic? Of vindt je het stoer om over te komen als een roestige bejaarde?

Als het je te furrr (whatever that may be) vindt, waarom ga je dan niet weg uit dit topic? Of vindt je het stoer om over te komen als een roestige bejaarde?
:roflol:

kwam eigelijk terug om te kijken of iemand mijn mening deelde en naar karma te vissen:cool:. Toen zag ik dat jij begon te rellen:P en 'k dacht what the helle heb tog nixx beters te doen tussen nu en men bak kwark;)

Nou als je dat rellen noemt...komt uit Staphorst zeker? Zijn ook niet veel gewend...

Hoe raad je het:rolleyes: Kun je misschien ook ffe de EK-pool voor me invullen?

kwam eigelijk terug om te kijken of iemand mijn mening deelde en naar karma te vissen:cool:. Toen zag ik dat jij begon te rellen:P en 'k dacht what the helle heb tog nixx beters te doen tussen nu en men bak kwark;)
helaas, ik ben alweer door mijn KARMA heen............

Met al die wellfare epics is Blizzard het flink aan het verkloten, nadat je MH weer binnen 3 uur gecleared hebt is de fun er ook vanaf :P .

Terug
Naar boven