MuscleMeat

World of Warcraft account verkopen ^^

Haha ik snap hier niks van, maar je wou ons duidelijk maken dat je nerd bent. Dat is goed gelukt!

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik snap hier niks van, maar je wou ons duidelijk maken dat je nerd bent. Dat is goed gelukt!

Danku, dus als je een game leuk vind ben je een nerd :hello:

Voor mij was het een hobby tot ik door deze sport geraakt werd. Nu heb ik meer slaap nodig en drink ik niet meer. Dus simpelweg geen tijd en zin meer om bezopen te gamen met die gasten.

gewoon verkopen op 2dehands.be enzo man..
Ik heb mijn account een goed jaar geleden verkocht voor niet veel geld. Daarna erachter gekomen dat je er wel wat geld mee kan scheppen en dus wat accounts opgekocht en doorverkocht.

Heb met paar uur "werk"(beetje emailen enzo..) toen toch mooi een goeie 500euro verdient. :)
Maar denk dat die periode van onwetenden zo'n beetje voorbij is, na een tijdje vond ik niet echt accounts meer en had eens een vervelende verkoper waarna ik er genoeg van had :).

yeey verkocht... :rocker:

1000$
minus the kosten e.d toch 601,- euro's aan overgehouden :D

lol dat is waar :P

Maar anderzijds, 600 pleuro overhouden aan een spelletje slaat ook nergens op :rolleyes:

het enige goede aan wow was de ass van die female night elves.

2jaar = 24x12 euro = 288 :P

NERD ga bloos dat geld uitgeven aan zinnige dinge zoals supplementen, en een sportabbo @ the Gym ipv 24/7 @ je leven te vergooien aan een onnozel spel

heb ik al geleerd :D dat heet afkorten..

Ik snap niet dat mensen hier het argument van uurloon aanhalen. Alsof mensen hier voor hun hobby betaald worden? Als jij in je vrije tijd iets doet wat je leuk vindt en uiteindelijk besluit dit te verkopen voor $1000. Dan maak je winst op winst. Ideaal.

Hey gefeliciteerd man! Ik heb die van mij nog steeds, maar zou je mij kunnen vertellen hoe je het hebt geflikt? ff pmen mss? Alvast bedankt!

Terug
Naar boven