MuscleMeat

Wou graag wetten

Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
9%
Hey allemaal.

Hierbij een vraag aan jullie.

Ik ben nou 16 weken bezig.

1-7 Dianabol begon met 30mg per dag nu week 4 met 40 mg
1-6 boldenone 200ml-1ml nu week 4 2ml per week
1-16 test e 250-1ml nu week 4 2ml per week
6-16 winst
6-16 Deca

Mijn vraag is wat is beter wel Winstrol te doen of Primo

Weeg nu 93 kg met een vet% van 13-14
Ik wil aan het einde rond de 90 de blijven met vetpercentage van 8-9 e geen vocht meer.
Ga straks vanaf week 6 koolhydraat steeds te verminderen.

Hey allemaal.

Hierbij een vraag aan jullie.

Ik ben nou 16 weken bezig.

1-7 Dianabol begon met 30mg per dag nu week 4 met 40 mg Dit zou je laatste week moeten zijn geen 7 weken dianabol !!
1-6 boldenone 200ml-1ml nu week 4 2ml per week Deze te laag gedoseerd !!
1-16 test e 250-1ml nu week 4 2ml per week 2ml had je mee moeten beginnen en zo laten
6-16 winst 10 weken winstrol verder wel alles goed ?
6-16 Deca Deca bold lijkt op elkaar beide start je de kuur mee niet halverwege

Mijn vraag is wat is beter wel Winstrol te doen of Primo

Weeg nu 93 kg met een vet% van 13-14
Ik wil aan het einde rond de 90 de blijven met vetpercentage van 8-9 e geen vocht meer.
Ga straks vanaf week 6 koolhydraat steeds te verminderen.

Dus om je vraag te beantwoorden je had je kuur veel beter in elkaar kunnen zetten dit slaat nergens op. Verder kun je beter stoppen en aan de Nolvadex gaan en pas kuren als je weet wat je doet ;). De andere antwoorden zijn rood gemaakt

1-6 bold?
6-16 deca?
6-16 winny?
:roflol:

Ff serieus, hoe kom je aan dit waardeloze schema?
Bold te loaag gedoseerd en loopt te kort om profijt van te hebben, deca altijd 2 weken korter laten lopen dan test en 10 weken winstrol is veel te lang.
Bovendien mis ik een PCT.

Dit is echt het gekste kuurtje ooit gezien haha

• Topic Starter Topic Starter
Dus om je vraag te beantwoorden je had je kuur veel beter in elkaar kunnen zetten dit slaat nergens op. Verder kun je beter stoppen en aan de Nolvadex gaan en pas kuren als je weet wat je doet ;). De andere antwoorden zijn rood gemaakt
kijk dit was de bedoeling

> >>> week 1-8 30 mg dianabol per dag
> >>> week 1-6 250 mg boldenone per week
> >>> week 1-6 250 mg test enanthate week
> >>> week 7-16 400 mg deca week
> >>> week 7-16 250 mg test enanthate week
> >>> week 7-16 150 mg winstrol depot week

wie dit heeft voor mij geschreven heeft 20 april wedstrijd in amerika

Ok en moest je je gear ook bij diegene halen ?. Want dit is echt niet gezond of normaal

???

Al had ie een wedstrijd op de maan, die schema's zijn ruk.

Ok en moest je je gear ook bij diegene halen ?. Want dit is echt niet gezond of normaal
Nou moet niet kon wel laat we zo zeggen.
ik vond ook al raar dat hij later pas deca zette en niet boldenone
moet wel zeggen ik ben van 85 naar 93 kg met vet van 13-14%
want me vorige kuur was een jaar terug en dat was alleen deca met test e voor 8 weken want toen deed ik nog vechtsport

Waarom vraag je het niet aan hem dan? die weet het toch beter?

Nou moet niet kon wel laat we zo zeggen.
ik vond ook al raar dat hij later pas deca zette en niet boldenone
moet wel zeggen ik ben van 85 naar 93 kg met vet van 13-14%
want me vorige kuur was een jaar terug en dat was alleen deca met test e voor 8 weken want toen deed ik nog vechtsport

Ja het zal echt wel iets doen daar ben ik niet bang voor. Maar je haalt nooit het maximale uit je kuur op deze manier natuurlijk hoe goed de gear ook is. Ik zelf weet natuurlijk ook niet alles. Maar ik zie wel wanneer een kuur echt te belachelijk voor woorden is. Deze kuur zou ik zo nooit doen

Ga het nog een keer vragen.

En je nakuur dan?

Waarom vraag je het niet aan hem dan? die weet het toch beter?

Ja als dat zo'n ervaren jongen is dan moet hij dat maar opknappen. Maar klinkt een beetje als ik ben groot ik ga jou helpen maar je moet het wel bij mij kopen. Ja dan zou ik ooit wat moois opschrijven als iemand dit soort kuurtjes al serieus neemt haha

Ok man goede nakuur dat zeker haha

Ja als dat zo'n ervaren jongen is dan moet hij dat maar opknappen. Maar klinkt een beetje als ik ben groot ik ga jou helpen maar je moet het wel bij mij kopen. Ja dan zou ik ooit wat moois opschrijven als iemand dit soort kuurtjes al serieus neemt haha
ja ik snap het wat je bedoelt. ik heb ook wel gevoel dat ik zou meer nog kunnen hallen. maar wat zou verstindig zijn toch wel winny of primo te doen want daar lees je veel over qua mening.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 23:33 ----------

vorige keer kreeg ik clomiphere of zo

ja ik snap het wat je bedoelt. ik heb ook wel gevoel dat ik zou meer nog kunnen hallen. maar wat zou verstindig zijn toch wel winny of primo te doen want daar lees je veel over qua mening.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Mar 2013 om 23:33 ----------

vorige keer kreeg ik clomiphere of zo

Echt ik ga je eerlijk advies geven wat je ermee doet moet je zelf weten. Mijn advies is stop deze kuur goede nakuur nemen goed herstellen. Ondertussen goed onderzoek doen naar de middelen die er zijn wat ze doen hoe ze werken. Daarna ga je opzoeken wat kun je combineren en wat niet en kom dan nog eens met een kuur voorstel en aub dan ook voor je begint niet aan het einde of in het midden of als je al spullen hebt gehaald

Echt ik ga je eerlijk advies geven wat je ermee doet moet je zelf weten. Mijn advies is stop deze kuur goede nakuur nemen goed herstellen. Ondertussen goed onderzoek doen naar de middelen die er zijn wat ze doen hoe ze werken. Daarna ga je opzoeken wat kun je combineren en wat niet en kom dan nog eens met een kuur voorstel en aub dan ook voor je begint niet aan het einde of in het midden of als je al spullen hebt gehaald
okee thanks ik zal dat neemen. hoelang moet ik dan stoppen zodat ik weer kan beginnen?

okee thanks ik zal dat neemen. hoelang moet ik dan stoppen zodat ik weer kan beginnen?

Goed dat je naar jesse luisterd, maar niet gelijk vragen wanneer je weer kan beginnen maar volg de advies van jesse maar eerst op en ga een goeie onderzoek doen naar de middelen. En kom dan weer terug om je plannen met ons te delen al voor je wat gekocht hebt

Terug
Naar boven