AndroidHealthClinic

Wou graag wetten

Man lees je eerst ff deftig in en leer wat uit de producten, wat ze doen etc.
Ik zou als ik jou was gewoon nu stoppen en een week of 2-3 nolva nemen 20mg elke dag.
Als je zelf zowat een kuurschema'tje kunt schrijven dat ergens op slaat kan je misschien nog een keer proberen.
Het schema dat je nu hebt gekregen slaat nergens op jammer genoeg, laat me raden, je koopt alles bij hem?
Hij naait je gewoon en geeft maar wat om er zoveel mogelijk winst uit te maken ofzo.
Maar een normale kerel die wedstrijden gaat doen die weet normaal wel beter als hij zelf aan de AAS zit.
Als je dit schema had gevolgd, dat had niet goedgekomen als je het mij vraagt.

16 weken orals? ik dacht ik rare dingen deed , maar het valt wel weer mee zo te lezen :P
For real bro, tenzij je je gezondheid wil schaden moet je echt niet zo lang orals gebruiken!

En na 6 weken ineens deca erbij het slaat noch kant noch wal.
Maakt geen reet uit of iemand een wedstrijd atleet is. Ik heb weleens een paar kuurschema's van wedstrijdatleten gezien en het slaat soms gewoon nergens op, die gasten nemen soms maar gewoon wat.

• Topic Starter Topic Starter
16 weken orals? ik dacht ik rare dingen deed , maar het valt wel weer mee zo te lezen :P
For real bro, tenzij je je gezondheid wil schaden moet je echt niet zo lang orals gebruiken!

En na 6 weken ineens deca erbij het slaat noch kant noch wal.
Maakt geen reet uit of iemand een wedstrijd atleet is. Ik heb weleens een paar kuurschema's van wedstrijdatleten gezien en het slaat soms gewoon nergens op, die gasten nemen soms maar gewoon wat.
nee ik gebruik alleen dianabol als oral en dat is maar 7 weken daarna is allees injectabel
zou dan winsterol 3 keer per week moeten injecteren op mijn schouders zei hij

nee ik gebruik alleen dianabol als oral en dat is maar 7 weken daarna is allees injectabel
zou dan winsterol 3 keer per week moeten injecteren op mijn schouders zei hij

Oke laat ik het anders zeggen 16 weken lang 17AA nemen is heel zwaar voor je lever.
Winstrol inject gaat alsnog door je lever. Het is eigenlijk vrij zinloos om het te injecteren aangezien het bijna even slecht voor je lever is als dat je het slikt. Daarbij doen winstrol injects over het algemeen ****ing pijn, helemaal als je ug gebruikt.

Terug
Naar boven