MuscleMeat

Breaking News Wouter Bos verlaat politiek

Nu onderschat je toch een beetje het loon van iemand in zijn positie. Politiek gaat natuurlijk over cumuleren, en dan kan het aardig oplopen. Tot tienduizenden per maand.

Eh nee. Hier in Nederland verdien je relatief gezien niet veel in de politiek. Jij denkt echt dat het te vergelijken is met het salaris van een bovenkader manager/adviseur bij de Shell? ???

Laatst bewerkt:
Nee, weer een jood in de regering, daar moeten we blij mee zijn. Misschien is een coalitie met de PVV dan minder ver weg.
Wat hebben de Joden hier mee te maken?

Men heeft het alleen over Cohen, Hamer totaal buiten beeld. Voor mij was hij geen bijzonder politicus zal dan ook weinig veranderen.

Eh nee. Hier in Nederland verdien je relatief gezien niet veel in de politiek. Jij denkt echt dat het te vergelijken is met het salaris van een bovenkader manager/adviseur bij de Shell? ???
Ik weet dat een manager meer kan verdienen, wat trouwens ook niet altijd zo is. Als minister zit je tegenwoordig iig rond de 170.000 in Nederland als ik me correct heb laten informeren. Maar zoals gezegd kan je cumuleren van functies en dan kan je een pak hoger gaan zitten.

Maar je hebt een beetje mijn woorden verdraaid. Ik heb nooit gezegd dat hij in de politiek is gegaan voor de centen. Heb gewoon op een niet serieuze wijze gezegd dat hij stopt omdat hij waarschijnlijk nu liever even rust neemt en geniet van de centen;)

Zou ook deels strategisch kunnen zijn. Misschien denkt hij dat het de pvda helpt als er een nieuw gezicht komt.

Hij heeft nu in ieder geval de baantjes voor het uitzoeken en kan net als Kok lekker commissariaten sprokkelen, uiteindelijk gaat het oude gezegde "links lullen rechts vullen" altijd op.

Laatst bewerkt:
Wat hebben de Joden hier mee te maken?

Men heeft het alleen over Cohen, Hamer totaal buiten beeld. Voor mij was hij geen bijzonder politicus zal dan ook weinig veranderen.

Cohen is een jood. Wilders draagt en keppeltje.
Lijkt me het verband toch wel duidelijk, jou niet?

Cijfers zijn van 2003. Er zijn verhogingen geweest in NL. Volgens mij is het nu vrij gelijk?

De MP verdient in Nederland 181k. Op de verschillende ministeries lopen ambtenaren rond die meer dan het dubbele verdienen. Politiek wordt in NL pas lucratief wanneer je wat te vertellen hebt gehad (MP, minister etc) en vervolgens uitstapt.

Cijfers zijn van 2003. Er zijn verhogingen geweest in NL. Volgens mij is het nu vrij gelijk?

Salarisontwikkelingen zijn doorgaans niet negatief. Het (totaal)inkomen lag in 2003 maar liefst 50% hoger dan in Nederland. het ministerssalaris is hier inderdaad flink gestegen van 113 naar 133k, maar daarmee nog steeds flink onder het Belgische salaris van 2003, dat inmiddels boven de 200k reikt?

Salarisontwikkelingen zijn doorgaans niet negatief. Het (totaal)inkomen lag in 2003 maar liefst 50% hoger dan in Nederland. het ministerssalaris is hier inderdaad flink gestegen van 113 naar 133k, maar daarmee nog steeds flink onder het Belgische salaris van 2003, dat inmiddels boven de 200k reikt?
Smerige zakkenvullers hier ook :mad:

Volgens mij is het in NL trouwens wel meer dan 133 nu:

Incl. eindejaarsuitkering verdient een minister in 2008 135 duizend euro en in 2009 bijna 140 duizend. Daarnaast krijgt een minister een vaste onkostenvergoeding (in 2008 7.509 euro, de vergoeding voor de minister van Buitenlandse Zaken is twee keer zo hoog) en maakt aanspraak op een aantal andere tegemoetkomingen en voorzieningen.

Dat is dus samen 147.509,-

Nu het erom gaat spannen neemt de laffe wouter bos afscheid... vanwege 'zijn gezin' :haha: 4 Maart roepen dat je voor lijsttrekker gaat, 12 maart ben je huisvader...

Ik hoorde hem net zeggen vanwege gezin... full time huisvader dan ben je in elk geval goed binnen... Maar ik blijf erbij dat het ook strategie is. Hij denkt net als een voetbaltrainer dat Cohen een goede wissel zal zijn...

Mooi geen betere vervanging voor Bos kunnnen krijgen met Cohen. Op naar de 0 zetels.

h**r-Cohen-nekschot.gif

Laatst bewerkt:
Volgens mij is Cohen linkser dan Bos niet? Minder liberaal/economisch denkend? Een nog linksere pvda zou de allochtone stemmen kunnen terughalen van GL en SP maar of alle autochtone stemmers het gaan appreciëren....

Ik weet dat een manager meer kan verdienen, wat trouwens ook niet altijd zo is. Als minister zit je tegenwoordig iig rond de 170.000 in Nederland als ik me correct heb laten informeren. Maar zoals gezegd kan je cumuleren van functies en dan kan je een pak hoger gaan zitten.

Maar je hebt een beetje mijn woorden verdraaid. Ik heb nooit gezegd dat hij in de politiek is gegaan voor de centen. Heb gewoon op een niet serieuze wijze gezegd dat hij stopt omdat hij waarschijnlijk nu liever even rust neemt en geniet van de centen;)

Zou ook deels strategisch kunnen zijn. Misschien denkt hij dat het de pvda helpt als er een nieuw gezicht komt.

Zelfde geldt eigenlijk voor Camille...nu je even terugtrekken in zwaar weer en anderen de kastanjes uit het vuur te latenn halen om je eigen imago niet te beschadigen in de komende tijd......om straks weer in beter weer de herintrede te maken om ervan te profiteren...ala van Mierlo.

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Nu het erom gaat spannen neemt de laffe wouter bos afscheid... vanwege 'zijn gezin' :haha: 4 Maart roepen dat je voor lijsttrekker gaat, 12 maart ben je huisvader...

Is inderdaad heel ongeloofwaardig....

Terug
Naar boven