Fitness Seller

Breaking News Wouter Bos verlaat politiek

Denken jullie nou echt dat hij stopt omdat hij tijd vrij wil maken voor z´n kinderen? o my god.

Laatst bewerkt:
En Cohen is weg uit Amsterdam.. :(

Cohen de nieuwe Minister President? Ik zie het wel gebeuren nu Balkenende heeft afgedaan en er zich geen geloofwaardige andere kandidaat heeft aangediend.

Cohen de nieuwe Minister President? Ik zie het wel gebeuren nu Balkenende heeft afgedaan en er zich geen geloofwaardige andere kandidaat heeft aangediend.

F**** dadelijk een ondergrondse betuwelijn die miljarden extra gaat kosten en waarbij hele provincies verzakken...:eek: :D:D:D

Denken jullie nou echt dat hij stopt omdat hij tijd vrij wil maken voor z´n kinderen? o my god.

Ja want dat is zo ongeloofwaardig als je 3 jonge kinderen hebt en de afgelopen 3 jaar 3 functies tegelijk beklede in het kabinet (ParTeider, Vice-premier en minister van financiën) en dus non stop aan het werk was.

Waar is de verantwoording. Bos stapt zomaar op. Cohen stopt meteen als burgemeester en wordt fractievoorzitter. Het dus kan allemaal.

kan er niet wakker van liggen dat hij weg is.

Het kan best een combinatie van factoren zijn he. In de eerste plaats is het volgens mij (bij nader inzien) strategisch, maar het is ook best mogelijk dat hij echt het gevoel heeft dat rentenieren en van het gezin genieten nu voorgaat op idealen verwezenlijken en hard werk ;)

Terug
Naar boven