MuscleMeat

Nieuws wow pvda doet een hitlertje

roxxe

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
14
DEN HAAG - Het PvdA-Tweede Kamerlid Marjo van Dijken werkt aan een wet die falende moeders verplicht een prikpil voorschrijft.

Hiermee zouden volgende zwangerschappen moeten worden voorkomen. Als de slecht functionerende ouders de pil weigeren en weer zwanger worden, zou het nieuwe kind meteen moeten worden weggehaald bij de ouders.

Mishandeling
Van Dijken kondigde drie jaar geleden al aan dat de wet zou komen. De voorbereiding heeft volgens haar veel langer geduurd dan gepland. Deskundigen moeten de wet nog op juridische haalbaarheid toetsen.
Volgens de PvdA-politica komt het onderwerp van falend ouderschap en mishandeling/verwaarlozing steeds hoger op de politieke agenda te staan.
Pleeggezin
Het is Van Dijken te doen om ouders die bewezen hebben slechte opvoeders te zijn. De twee verstandelijk gehandicapte ouders van baby Hendricus uit Geldermalsen die nu in het nieuws is, zouden buiten de reikwijdte van de PvdA-wet vallen.
In dat geval gaat het om een eerste kind van een echtpaar. De ouders hebben niet de kans gehad om zich op de opvoeding en verzorging te richten. De baby is een pleeggezin geplaatst.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/article2323628.ece?cid=rss

only in the netherlands ??

Het gaat hier over ouders die hun kinderen verwaarlozen, misbruiken, mishandelen... dus toch niet zo heel vreemd om dan te voorkomen dat dit opnieuw kan gebeuren.

Perfect plan en het komt nog van de PvdA af ook. Ongelovelijk.

• Topic Starter Topic Starter
het begint met dit maar waar eindigt het?

trouwens, wie gaat oordelen welke moeder ongeschikt is?

hahaha verplichte prikpil? :roflol: dat kunnen ze toch niet maken, al ben ik er voor

Oef. Daar gaat 'ie een zware dobber aan krijgen denk ik. Mensen gedwongen behandelen is niet zomaar een stap.

Niettemin ben ik voor. Wel vrij revolutionair denk ik, zal stof doen opwaaien. Als het gaat om pedofielen, ziet de maatschappij ze liefst hangen. Recidive. Ouders die veel leed veroorzaken door een zeer slechte opvoeding van hun kind(eren), mogen ook met de nodige argwaan worden bekeken wat mij betreft.
De proeftijd voor het oudereschap dient zo kort mogelijk gehouden te worden. Eén kind verpesten is meer dan genoeg.

Oef. Daar gaat 'ie een zware dobber aan krijgen denk ik. Mensen gedwongen behandelen is niet zomaar een stap.

Niettemin ben ik voor. Wel vrij revolutionair denk ik, zal stof doen opwaaien. Als het gaat om pedofielen, ziet de maatschappij ze liefst hangen. Recidive. Ouders die veel leed veroorzaken door een zeer slechte opvoeding van hun kind(eren), mogen ook met de nodige argwaan worden bekeken wat mij betreft.
De proeftijd voor het oudereschap dient zo kort mogelijk gehouden te worden. Eén kind verpesten is meer dan genoeg.

Ik zou zeggen 1 te veel.

Vervolgens schaffen mensen gewoon de pil aan, slikken hem niet en zwart op wit zitten ze toch aan de anticonceptie.. manieren zat om dit te ontlopen.

Goed plan, kan misschien een hoop ellende voorkomen. Aso-volk dat hun kinderen geen opvoeding kan meegeven kost de staat vaak alleen maar geld.

Vervolgens schaffen mensen gewoon de pil aan, slikken hem niet en zwart op wit zitten ze toch aan de anticonceptie.. manieren zat om dit te ontlopen.

Een prikpil ontlopen zal toch lastig worden. Alleen lijkt het mij lastig om onder dwang een prikpil te geven aan falende moeders.

Een prikpil ontlopen zal toch lastig worden. Alleen lijkt het mij lastig om onder dwang een prikpil te geven aan falende moeders.

Het is wettelijk gezien alleen mogelijk om binnen de muren van een instelling dwangbehandeling toe te passen. En ook dan krijg je het niet zomaar voor elkaar. PvdA is ambitieus. Hoop niet dat verpleegkundigen over een tijdje belast worden met het door vijf personen toedienen van een prikpil.
Ik vraag me ook af of er niet eens gekeken moet worden naar anticonceptie bij de man.

Prima plan.

Als we toch aan de gang gaan moeten we ook pedofielen preventief kunnen ruimen.

Dit is een gevoelig onderwerp.

Het moet per "geval" bekeken worden. En ik vind dat dan zowel de man als de vrouw zoiets moeten ondergaan.

Conclusie:

Je ontneemt mensen hun leven te beteren en dan alsnog een kind te krijgen?
Of kan dit effect ongedaan gemaakt worden?

Conclusie:

Je ontneemt mensen hun leven te beteren en dan alsnog een kind te krijgen?
Of kan dit effect ongedaan gemaakt worden?

Ja, een prikpil is niet voor altijd.

een en ander opgezocht:

De prikpil is geen [Link niet meer beschikbaar], maar een hormooninjectie die de vrouw om de 10 tot 12 weken moet halen.

[/FONT]Het is een onzichtbare vorm van [Link niet meer beschikbaar] en [/FONT][Link niet meer beschikbaar]:
[/FONT]Na de prikpil kan het een tijd (soms zelfs meer dan een jaar) duren voor de normale [Link niet meer beschikbaar] weer op gang komt.

Sommige antibiotica kan toch de werking van anticonceptie middelen verminderen?

Misschien wordt dat wel de manier om dan toch kinderen te krijgen.

Ik ben voor veel verdere stappen :D

als vrouwen en mannen 16 zijn ondergaan ze een dagdeel testen, Capaciteitentesten, psychologische testen en testen op erfelijke ziektes, een week later moeten ze terugkomen... de rotte appels (slechte 50%) wordt gecastreerd en de baarmoederverwijdert, de andere heft krijgt tips om zwanger te raken...

Terug
Naar boven