MuscleMeat

Nieuws wow pvda doet een hitlertje

EricR ik ga niet eens reageren op die onzin, slik jij nu maar lekker de medicijnen die mede door nazi onderzoek tot stand zijn gekomen.

Verder, nee. Las laatst een artikel in de Quest waarin de directeur van FEI waarschuwde voor misbruik door overheden van nanotechnologie.

Laat duidelijk stellen dat dit "middel" voor andere dingen bedoeld zal worden dan wat vermeld wordt. Politiek niet correcte mensen en andere vrijdenkers zullen gekenmerkt worden als slechte ouders omdat ze niet volgens de mainstream leven.

Weer een lekker middel om de massa's te bedwingen en een falend systeem te beschermen.

Ik zou er denk ik een heleboel kunnen bedenken. Maar ik denk bijvoorbeeld in eerst instantie aan bijv. alcoholverslaafden.
Daarbij zou gratis verstrekking van de prikpil onder risicogroepen, inc. goede voorlichting en in bepaalde gevallen onder dwang vrijwel alleen voordeel opleveren (imo). Een niet geboren kind mist niets.

Persoonlijk zie ik wel redelijke problemen in de discriminatie tussen man en vrouw...

Vermeld dient te worden dat ik niet zéér prijzend ben over de gemiddelde aanname mbt het nemen van kinderen. Gezinnen met meer dan 4 kinderen vind ik bijv. redelijk van de pot gerukt.

Prikpil is toch voor eternity, niet ?
Hoe kan je kinderen ontzeggen voor alcoholverslaafden, als het geen ongeneeslijk ziekte is ?

Mensen kinderen ontzeggen is totale waanzin voor mij imo. Toch zeker voor eeuwig. (voor bepaalde periode ==> agree)

Prikpil is toch voor eternity, niet ?
Hoe kan je kinderen ontzeggen voor alcoholverslaafden, als het geen ongeneeslijk ziekte is ?

Mensen kinderen ontzeggen is totale waanzin voor mij imo. Toch zeker voor eeuwig. (voor bepaalde periode ==> agree)

Nee prikpil heeft maar een beperkte werking. Maximaal zo'n 3 maanden. Dat mensen kunnen veranderen is waar maar vaak veranderen die aso's toch amper. Reddeloos verloren steuntrekkersvolk.

Nooit meer zwangerschap gaat te ver. Ze kunnen hun attitude veranderen.

Je hebt helemaal gelijk Cyan. Ouders die hun kinderen tot de dood aan toe mishandelen verdienen een 2e kans om nog een kindje te mogen opvoeden.......

Damn wat een politiek correcte praat , dit terwijl je minder erge vergrijpen afkeurt......

EricR ik ga niet eens reageren op die onzin, slik jij nu maar lekker de medicijnen die mede door nazi onderzoek tot stand zijn gekomen.

Verder, nee. Las laatst een artikel in de Quest waarin de directeur van FEI waarschuwde voor misbruik door overheden van nanotechnologie.

Laat duidelijk stellen dat dit "middel" voor andere dingen bedoeld zal worden dan wat vermeld wordt. Politiek niet correcte mensen en andere vrijdenkers zullen gekenmerkt worden als slechte ouders omdat ze niet volgens de mainstream leven.

Weer een lekker middel om de massa's te bedwingen en een falend systeem te beschermen.

Damn...nu je het zegt.
Ik las dat artikel ook.
De Schering fabriek was de 1e die test prop fabriceerde.

Plus, er ook een Duitse onderzoeker/arts die experimenteerde met onderhuidse testo-implantaten....

Beetje offtopic, maar er kwam een moment van trots in me omhoog....:D

Geen slecht idee, castratie bij mannen zou ook geen slecht idee zijn

Damn...nu je het zegt.
Ik las dat artikel ook.
De Schering fabriek was de 1e die test prop fabriceerde.

Plus, er ook een Duitse onderzoeker/arts die experimenteerde met onderhuidse testo-implantaten....

Beetje offtopic, maar er kwam een moment van trots in me omhoog....:D
Geen idee welk artikel je het over hebt, ik doel op het onderzoek naar oa. pijnonderdrukkers waar nu nog steeds gebruik van wordt gemaakt.

Was de Sport en Fitness mei/juni 2008 vanaf pagina 36.

Je hebt helemaal gelijk Cyan. Ouders die hun kinderen tot de dood aan toe mishandelen verdienen een 2e kans om nog een kindje te mogen opvoeden.......

Damn wat een politiek correcte praat , dit terwijl je minder erge vergrijpen afkeurt......

Ze moeten zichzelf natuurlijk 'bewezen' hebben dat ze hun kinderen niet meer zullen ' zwaar mishandelen'.

Maar goed, prikpil is dus niet iets eeuwigs. Non-discussie voor mij dus, heb ier geen problemen mee. (alé jah, zolang dat ze u ook niet verplichten om het eeuwig te laten innemen :D)

Kijk uit voor Circel jongens, hij is zoals hij zelf zegt letterlijk opgegroeid op de straten en is nu nog steeds niet vies van een knokpartij. Jammer dat ze die prikpil niet eerder hebben doorgevoerd :lol:

Geen idee welk artikel je het over hebt, ik doel op het onderzoek naar oa. pijnonderdrukkers waar nu nog steeds gebruik van wordt gemaakt.

Daar ben ik wel benieuwd naar. Info plz. Misschien dat er toch iets goeds is voorgekomen uit die 'füllig Demenzerkranter' ideologie van je is gekomen.

Welke aspirientje hebben ze uitgevonden over de ruggen van de vele duizenden doden en gemartelden? (trouwens wel briljant baanbrekend, gezien hun staat van dienst: een pijnstiller)

De geallieerden vinden 'sulfa' uit, dat vele vele mensenlevens heeft gered en de nazi's weten hun hoofdpijn onder controle te houden. Nu is dat wellicht bijzonder noodzakelijk, aangezien het gemiddelde relaas van een stuk nazituig de kans op een subarachnoïdale bloeding flink vergroot, met alle hoofdpijnlijke gevolgen van dien.

Laatst bewerkt:
ze moeten zichzelf natuurlijk 'bewezen' hebben dat ze hun kinderen niet meer zullen ' zwaar mishandelen'.

Maar goed, prikpil is dus niet iets eeuwigs. Non-discussie voor mij dus, heb ier geen problemen mee. (alé jah, zolang dat ze u ook niet verplichten om het eeuwig te laten innemen :d)

+1 :)

Terug
Naar boven