AndroidHealthClinic

Wow !

huruncarana zei:
er klopt iets niet:
op de foto waar ze haar biceps traint( die met het paarse topje) heeft ze amper t**ten
, op sommige andere heeft ze joekels. het ze misschien verwijderbare die je er kan afhalen als je traint en er terug kan opzetten na de training?

Ja, en haar/zijn/het penis is tussen haar/zijn/het benen naar achteren vastgebonden :D

Anoniem zei:
15% is veel te laag man. Hoe laag gaan vrouwen voor wedstrijden?

Maar ja, ik vind haar verschrikkelijk lelijk. Daar ging dit topic over toch?

bij wedstrijden gaan ze nog wel lager hoor...

Ik vind het mooi.

Ja... jullie hoefen er niet bovenop... :rolleyes:

Maar dat betekend niet dat wij het niet aantrekkelijk kunnen vinden...

Ik vind het gewoon mooi.

Lekker

vind het best knap.

Ze heeft msn jongens!

Jezus als je dit al een man vind.. dit is voor mij echt het punt waarop het nog mooi is. Ze ziet er gewoon nog er vrouwelijk uit met die borsten en haar gezicht.

Je had een paar dagen geleden is in de fotosectie moeten kijken.. daar stond pas echt een kruising tussen en man en een vrouw!

sanniejj zei:
Jezus als je dit al een man vind.. dit is voor mij echt het punt waarop het nog mooi is. Ze ziet er gewoon nog er vrouwelijk uit met die borsten en haar gezicht.

Je had een paar dagen geleden is in de fotosectie moeten kijken.. daar stond pas echt een kruising tussen en man en een vrouw!

No shit, ik wist al dat dat niet goed zat. Die kerel post hier ook alleen om reclame te maken voor haar eigen site...

Var zei:
No shit, ik wist al dat dat niet goed zat. Die kerel post hier ook alleen om reclame te maken voor haar eigen site...

HEHE :D

Daar zal ik heus geen kijkje op gaan nemen. Gebruik onder vrouwen is ok, maar blijf in vredesnaam van die androgenen af! Het is niet de bedoeling dat het mannen worden. Neemt niet weg dat ze er niet hard voor werken, maar het is gewoon not done om je geslacht te veranderen.

Volgens mij is die een trav... wat is er met haar rechter tiet? contructief naar rechts geopereerd ofzo?

sanniejj zei:
HEHE :D

Daar zal ik heus geen kijkje op gaan nemen. Gebruik onder vrouwen is ok, maar blijf in vredesnaam van die androgenen af! Het is niet de bedoeling dat het mannen worden. Neemt niet weg dat ze er niet hard voor werken, maar het is gewoon not done om je geslacht te veranderen.

zo fokking grappig...vrouwen worden mannen...en mannen worden vrouwen(b*ch tits)...wat zou je worde als je een shemale bent en AS gebruikt???
btw. veel fotos van deze thread vind ik wel mooi/ok

klaas zei:
zo fokking grappig...vrouwen worden mannen...en mannen worden vrouwen(b*ch tits)...wat zou je worde als je een shemale bent en AS gebruikt???
btw. veel fotos van deze thread vind ik wel mooi/ok

dan word je onzijdig :p

Terug
Naar boven