XXL Nutrition

Wow !

de meningen zijn verdeeld das duidelijk. Grappig eigenlijk, mannen willen zo groot worden als mogelijk; vrouwen vinden dit iha niet mooi (op dit forum waarschijnlijk wel).
vrouwen willen zo groot mogelijk worden: mannen vinden dit iha niet mooi (op dit forum blijkbaar wel).
Als vrouw kijk je blijkbaar naar gespierde vrouwen, zoals mannen kijken naar gespierde mannen; als idool, om tegenop te kijken enz..
De mannen die dit mooi vinden zijn denk ik een beetje homofiel. Geeft niets, maar tis duidelijk dat je valt op een mannelijke fysiek

GoKU zei:
de meningen zijn verdeeld das duidelijk. Grappig eigenlijk, mannen willen zo groot worden als mogelijk; vrouwen vinden dit iha niet mooi (op dit forum waarschijnlijk wel).
vrouwen willen zo groot mogelijk worden: mannen vinden dit iha niet mooi (op dit forum blijkbaar wel).
Als vrouw kijk je blijkbaar naar gespierde vrouwen, zoals mannen kijken naar gespierde mannen; als idool, om tegenop te kijken enz..
De mannen die dit mooi vinden zijn denk ik een beetje homofiel. Geeft niets, maar tis duidelijk dat je valt op een mannelijke fysiek

ik denk dat je het dus niet zo moet bekijken.

Je bekijkt het uit een professioneel oogpunt, daar beoordeel je mannelijke/vrouwelijke bodybuilders op.
Zo van die schouders kunnen nog wel iets meer massa gebruiken.

Niet of je homofiel bent als je dat mooi vind, dat slaat als een lul op een drumstel. :cool:

Dus jij impliceert met bovenstaande uitspraak dat vrouwen van jou niet gespierd mogen zijn, en dat gespierd zijn dus alleen aan mannen besteed is.
En als je dat dus mooi vind je dan dus homo bent. ??? ;)

bur zei:
Dus jij impliceert met bovenstaande uitspraak dat vrouwen van jou niet gespierd mogen zijn, en dat gespierd zijn dus alleen aan mannen besteed is.
En als je dat dus mooi vind je dan dus homo bent. ??? ;)

Nee, dat impliceer ik niet.
Iedereen mag gespierd zijn.

Als je naar een vrouw kijkt, met het lichaam van een man en je vindt het mooi (opmerkingen als lekker ding, enz), dan denk ik dat je op een mannelijk fysiek valt...kheb nix tegen homo's!
Er zijn zat mooie gespierde vrouwen, maar bij deze 'dame' zie ik geen vrouwelijke kenmerken meer (ja, misschien nog een clitoris, maar die hangt wel tot haar knieen... :eek: )

Haal nou gewoon haar hoofd eens weg, en vraag aan willekeurig iemand wat voor geslacht ze heeft..tis gewoon een vent :(

hahah die Goku..jo hoor je hebt gelijk..Bah bah..geef mij maar een lekker pindaatje..toch ;)

Grt. Rico

Terug
Naar boven