AndroidHealthClinic

Wtf is dat dan bb?

Iguana zei:
Wat ik me dan ff afvraag he als je ziet dat de kracht van mensen verdwijnt en de massa blijft!
Zou het dan zo kunnen zijn dat je als puur krachtsporter op lange termijn niks aan as hebt!?(behalve die handvol oxys vlak voor de wedstrijd ;) )
Oftewel ik bedoel degene(2x zelfde persoon zelfde stats) die niet kuurt en wel kuurt zullen gelijktijdig in een niet kuur periode(dus de werkelijke eigen kracht) de kracht hebben om bv 150 kilo te bankdrukken? Alleen is de ene vele malen groter dan de ander?!

Powerliften en bodybuilden vereist 2 verschillende trainingen.
De krachtsporter maakt minder herhalingen.

De manier van trainen is dus anders. Een krachtsporter, nee, iederéén heeft wat aan AAS op termijn. AAS is fijn. :)

• Topic Starter Topic Starter
dennis999 zei:
kracht blijft ook wel, althans bij mij. een klein gedeelte lever je in maar het merendeel weet ik toch te behouden.

de rest van je verhaal snap ik niet helemaal. maar, het is ook nog vroeg :rolleyes:

Laat mij toch ook es vroom doen man. :D

DBC01 zei:
Powerliften en bodybuilden vereist 2 verschillende trainingen.
De krachtsporter maakt minder herhalingen.

De manier van trainen is dus anders. Een krachtsporter, nee, iederéén heeft wat aan AAS op termijn. AAS is fijn. :)

Mja eigenlijk vind ik powerlifters ook niet per definitie sterk..
Sterk is overall sterk met elke oefening..
Powerlifters zijn op een paar oefeningen sterk en verbeteren daar hun techniek..
Vandaar dat ik niet wil overstappen.. :cool:

Ik ben liever bruut,droog en groot dan heel erg sterk.

Al zou het natuurlijk ook erg leuk zijn als ik 200 kilo kon banken maar helaas....zit er toch echt niet in.

Ik zou graag 180kg banken ipv 120 maar jah... :rolleyes: Als ik m'n schouders hoor piepen dan laat ik het maar he, zou zo zonde zijn, een zomer in het verband...:D

Dan maar bruut en breed lol

Kent dan niemand van jullie de Pool Mariusz Pudzianowski?!? ???

Hij is begonnen als bodybuilder maar is nu regerend sterkste man van de wereld...

En hij ziet er nog steeds strak uit... Beter dan Jarno Hams iig...

www.pudzian.pl

DBC01 zei:
Ik zou graag 180kg banken ipv 120 maar jah... :rolleyes: Als ik m'n schouders hoor piepen dan laat ik het maar he, zou zo zonde zijn, een zomer in het verband...:D

Dan maar bruut en breed lol

Hier dus precies hetzelfde...schouders zijn toch niet het minste bij mij maar o zo blessure gevoelig...echt k*t.

Vlak banken is dus ook geen optie meer bij mij en doe het alleen nog maar schuin.

DBC01 zei:
En óf ik die ken! :thumbs:

Schitterend!

Op zijn site staan de oefeningen die hij doet + aantal set's en rep's...

Check z'n records dan:...

- Bench Press 275 kg
- Squat 360 kg
- Deadlift 395 kg ..................Ziekelijk...............

Van deze man kunnen we een hoop leren... ;)

Mariusz is absoluut een brute mother****er!

Zoveel power en zo'n mooi lichaam....respect!!!

kracht kan me niet zo heel veel schelen het gaat mij om de behaalde resultaten van mn lichaam, ten eerste vind ik het mooi en heel veel vrouwen ook en die gaan me echt niet eerst vragen druk jij wel 200 kilo who gives a shit. ik ben bezig een lichaam te bouwen niet mn kracht.
Tuurlijk ik vind het wel lekker als ik lekker zwaar gaa maar ik hoef niet perse overdreven zwaar te kunnen banken.

pampam zei:
kracht kan me niet zo heel veel schelen het gaat mij om de behaalde resultaten van mn lichaam, ten eerste vind ik het mooi en heel veel vrouwen ook en die gaan me echt niet eerst vragen druk jij wel 200 kilo who gives a shit. ik ben bezig een lichaam te bouwen niet mn kracht.
Tuurlijk ik vind het wel lekker als ik lekker zwaar gaa maar ik hoef niet perse overdreven zwaar te kunnen banken.

Oh so true... ;)

Mijn mening ligt toch een beetje in het midden. Je gaat een auto ook niet tiptop (optisch) tunen terwijl die nog maar in 15 sec op honderd zit. Ik vind mijn fysiek net zo belangerijk als mijn kracht!

maar je zal altijd sterker zijn dan de doorsnee gozer dus wat maakt het uit ;)
je gaat miss niet in 3sec. naar 100 maar wel in 7, ook al mooi sportief he niet ;):D

Dr. Worf zei:
Mijn mening ligt toch een beetje in het midden. Je gaat een auto ook niet tiptop (optisch) tunen terwijl die nog maar in 15 sec op honderd zit. Ik vind mijn fysiek net zo belangerijk als mijn kracht!

zijn er genoeg hoor. kijk maar eens om je heen op de weg. ;)

You kwnow what i mean... Kijk maar naar Arnold, die was ook beresterk

Leuk idd maar Pampam begreep al waar het om ging....

Er is geen chick die het ook maar iets interesseert hoeveel je drukt dus waar maken we ons druk over? ;)

Hehe nou als ik zo es om me heen hoor vinden vrouwen groot en droog ook walgelijk.. ;)

Welnee man...

Dat zeggen ze alleen maar als hun magere vriendje ernaast staat maar als je eenmaal alleen met ze bent lullen ze wel anders,ouwe. ;)

Terug
Naar boven