Fitness Seller

Wtf is dat dan bb?

waar slaat dit op ??? lijkt me sterk dat ze de ene week 120 kg drukken en paar weken later niet meer volgens mij overdrijf je sterk. Je verliest echt niet al je kracht met AS of ze doen iets heel erg fout. En wat kan jou nou andere schelen hebben jullie mensen echt niet beters te doen op dat moment ??? TRAINEN MISSCHIEN? shit zeg....

Iguana zei:
Hehe nou als ik zo es om me heen hoor vinden vrouwen groot en droog ook walgelijk.. ;)

ach nee joh ik weet wel iedere keer als k wat groter wordt zeggen de vrouwen zo ben je goed maar je moet niet breder worden en als ik dan weer breder ben zeggen ze hetzelfde. ik denk dat ze je idd minder lekker vinden als je een ronnie bent maar dat zal ik toch nooit worden

pampam zei:
ach nee joh ik weet wel iedere keer als k wat groter wordt zeggen de vrouwen zo ben je goed maar je moet niet breder worden en als ik dan weer breder ben zeggen ze hetzelfde. ik denk dat ze je idd minder lekker vinden als je een ronnie bent maar dat zal ik toch nooit worden

Twee keer scoren in 1 thread, doe je goed :)

pampam zei:

hahaha idd dat hoor ik ook al jaren :D zo ben je precies goed zo is het mooi.. maar groter moet je niet worden dat is lelijk.. 10 kilo later hoor je precies hetzelfde maar dan met wat meer kwijl in de mondhoeken ;)

Testo zei:
Leuk idd maar Pampam begreep al waar het om ging....

Er is geen chick die het ook maar iets interesseert hoeveel je drukt dus waar maken we ons druk over? ;)
ik train nou wel in een breezah gym maar als de grietjes je daar zien dumbbell pressen met de zwaarste halters die er liggen (niet zo moeilijk met slechts 32kg maar zij weten niet dat dat 2 keer niets is, en ik ben dan een van de enigen die het omhoog krijgt, lache heh :p ;) :D) kleden ze je toch uit met hun ogen hoor, geeft gewoon een keigoed gevoel :thumb: :D :cool:

vrouwtjes hebben een sterke man nodig

• Topic Starter Topic Starter
firedsoul zei:
waar slaat dit op ??? lijkt me sterk dat ze de ene week 120 kg drukken en paar weken later niet meer volgens mij overdrijf je sterk. Je verliest echt niet al je kracht met AS of ze doen iets heel erg fout. En wat kan jou nou andere schelen hebben jullie mensen echt niet beters te doen op dat moment ??? TRAINEN MISSCHIEN? shit zeg....

Tsssssssssssssssssss talk to my butt....................O nee ik mag je niet beledigen met je ****ing hardcore uitspraak.. Schei uit man praat de rest niet zo naar en doe je eigen ding knul.. :mad:

Ik train niet voor de chickies.. Maar dat zullen jullie dudes vast niet aannemen.. :rolleyes:

En nee, ik ben ook géén homo... (Voor de bijdehandjes onder ons.. ;) )

Iguana zei:
Tsssssssssssssssssss talk to my butt....................O nee ik mag je niet beledigen met je ****ing hardcore uitspraak.. Schei uit man praat de rest niet zo naar en doe je eigen ding knul.. :mad:

Knul? Jij praat hier nu als een KNUL... ik vind het gewoon nergens op slaan dat die gozers zogenaamd 120 kg bankdrukken en paar weekies later dan zogenaamd alles kwijt zijn. Want zo werkt het niet eens... Je verliest niet al je kracht. Dus kijk eens naar jezelf. En mij beetje negatieve karma geven omdat ik enkel me mening geef is zeer triest.

firedsoul zei:
Knul? Jij praat hier nu als een KNUL... ik vind het gewoon nergens op slaan dat die gozers zogenaamd 120 kg bankdrukken en paar weekies later dan zogenaamd alles kwijt zijn. Want zo werkt het niet eens... Je verliest niet al je kracht. Dus kijk eens naar jezelf. En mij beetje negatieve karma geven omdat ik enkel me mening geef is zeer triest.

Gozer ik heb het zelf mogen aanschouwen dus elke discussie is zinloos en zoals al aangegeven staat in dit topic is knowledge the power..

Hoi Iguana,

Ik vroeg me af hoe sterk jij bent. Jij loopt een beetje te kletsen over anderen, maar wat zijn jouw bankdruk stats?

Iguana zei:
Gozer ik heb het zelf mogen aanschouwen dus elke discussie is zinloos en zoals al aangegeven staat in dit topic is knowledge the power..

Nog steeds geen reden meteen te gaan schelden en negatieve karma te geven. Ik wou alleen weten waarom jij de tijd hebt te letten op een paar gozers die misschien wel heel verstandige gebruikers zijn voor wat jij weet. Je word niet zomaar groot me een paar prikkies. Misschien trainde ze toen met 120 kg 1 keer per week en de weken daarna wat minder zwaar als nakuur wie weet ??? . Misschien bouwen ze wel op... eerst 90 kg op de bar daarna 100 daarna 110 daarna 120 etc...En je zegt zelf... Ze behouden wel hun massa... NOu dan doen ze tog wel iets goed denk je niet? Als ze hun massa behouden behouden ze ook heus wel wat kracht.

firedsoul zei:
Nog steeds geen reden meteen te gaan schelden en negatieve karma te geven. Ik wou alleen weten waarom jij de tijd hebt te letten op een paar gozers die misschien wel heel verstandige gebruikers zijn voor wat jij weet. Je word niet zomaar groot me een paar prikkies. Misschien trainde ze toen met 120 kg 1 keer per week en de weken daarna wat minder zwaar als nakuur wie weet ??? .

Nee
ik zie ze elke dag en irriteer me al jaren aan hun arrogante houding(het incident met mn neef wat ik aanhaalde is 2 jaar terug...

breder zei:
Hoi Iguana,

Ik vroeg me af hoe sterk jij bent. Jij loopt een beetje te kletsen over anderen, maar wat zijn jouw bankdruk stats?

Staat nogal ver van de discussie...
De discussie gaat eigenlijk over het feit waarom doen mensen arrogant met tijdelijke stats.. :cool:
Enne het is geen kletsen ik noem geen namen en alles zou fictief kunnen zijn!!(let op kunnen)
Maar goed ik heb een trainingslog in het powerlift gedeelte daar staat alles netjes vermeld.

sanniejj zei:
Guess who's the bodybuilder?

Dat ligt er maar net aan waar je op bouwt. Die uiterst links bouwt z'n body op vet. Ik heb meer respect voor die rechtse ;)

Maar goed, topic is weer lekker ontspoord intussen :rolleyes:
Het ruikt ook een beetje naar roid rage hier en daar.

Terug
Naar boven