XXL Nutrition

X stack heeft iemand hier ervaring mee?

Steftje

Novice
Waardering
0
Hallo,

Heb vraagje heeft iemand ervaring met X-Stack van dsp. Zijn 3 potjes en heb gehoord dat je er enorm veel van bij komt.
Dat heb ik als uitleg gevonden erbij op de site:

X-Stack
Your Size and Power will skyrocket with this scientifically formulated Combo.

Are you ready to
FREAK OUT?
This Mass-Kicking Stack can blow up your Muscles to Freaky Proportions fast!

X-Stack contains:
Methyl 1-T
Boldon N
Trenbolox

Nutrition Facts:
Serving Size: 1 capsules Methyl 1-T: 17a methyl 17 b-hydroxy-androst-1-ene-one 10mg
Boldon N : 19-1-4 Boldon N 200mg
Trenbolox: Estra-4,9-diene 3,17 dione 25mg

[Link niet meer beschikbaar]

Dat methyl gedoe is een pro hormoon ofniet? Zo niet, dan zal het waarschijnlijk geld verspilling zijn.

denk dat het redelijk zwaar spul is maar het merk klinkt me niet bekend

Methyl 1-T = Methyl 1-Testosteron, lees je in op internet.
Boldon N = Geen idee, kan er niks van vinden...
Trenbolox = Estra-4,9-diene-3,17-dione, aka 19-NOR Trenbolone precursor.

als je dan toch al een aanval op je lever wil kun je beter gaan kuren steftje

Tja, dit is echt behoorlijk slecht voor je lever, kuren daarintegen is lang niet zo schadelijk als de meeste ph's die op de markt verkrijgbaar zijn.
Het is jouw lichaam ;p

• Topic Starter Topic Starter
Tja, dit is echt behoorlijk slecht voor je lever, kuren daarintegen is lang niet zo schadelijk als de meeste ph's die op de markt verkrijgbaar zijn.
Het is jouw lichaam ;p

Maar ik train nog maar een kleine 2jaar dus is toch nog vroeg om te gaan kuren. Wil gewoon iets om goed bij te komen. Maar is moeilijk te vinden.

HEREN: Dit is kuren, Methyl-1-Testosteron is gewoon testosteron, dwz; Of je het nu injecteert of je neemt het als pil maakt voor de stof niet uit. Voor je lichaam wel, pillen is namelijk veeeelleeenn malen schadelijker voor je lever, dan injecteren. Injecteren bijna niet, tot helemaal niet. Je wilt niet kuren maar pakt wel M1T, hier klopt iets niet. Kortom lees je in.

Maar ik train nog maar een kleine 2jaar dus is toch nog vroeg om te gaan kuren. Wil gewoon iets om goed bij te komen. Maar is moeilijk te vinden.

Er zijn zoveel middelen op de markt, welke vele malen minder schadelijker zijn, dan de bovenstaande.
Gewoon wat research doen en niks is moeilijk te vinden ^^ je moet gewoon beter zoeken.

HEREN: Dit is kuren, Methyl-1-Testosteron is gewoon testosteron, dwz; Of je het nu injecteert of je neemt het als pil maakt voor de stof niet uit. Voor je lichaam wel, pillen is namelijk veeeelleeenn malen schadelijker voor je lever, dan injecteren. Injecteren bijna niet, tot helemaal niet. Je wilt niet kuren maar pakt wel M1T, hier klopt iets niet. Kortom lees je in.
Klopt.
Dit is meestal te danken aan de extra methyl groep, welke toegevoegd voor betere opname.
Anders breekt de lever het grootste gedeelte al af, en moet je enorme kwantiteiten naar binnen werken wil je een beetje resultaat zien.

Ik zou de prohormonen laten staan aangezien je nooit weet wat de bijwerkingen zijn. Als je dan echt wat wilt nemen zorg dan dat je alles uit je natuurlijke potentieel hebt gehaald. Vaak als je een korte tijd iets radicaals doet qua training, voeding of supps kun je altijd weer een stap maken. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn zoveel middelen op de markt, welke vele malen minder schadelijker zijn, dan de bovenstaande.
Gewoon wat research doen en niks is moeilijk te vinden ^^ je moet gewoon beter zoeken.

Product die minder schadelijk is zoals havoc ms? Heb veel overgelezen en moet beste prohormoon zijn met minste bijwerkingen. Mijn maat is bezig met een kuurtj van havoc en heeft inderdaad weinig bijwerkingen maar komt niet echt veel bij, voorlopig toch niet=> zit aan week 4.

Product die minder schadelijk is zoals havoc ms? Heb veel overgelezen en moet beste prohormoon zijn met minste bijwerkingen. Mijn maat is bezig met een kuurtj van havoc en heeft inderdaad weinig bijwerkingen maar komt niet echt veel bij, voorlopig toch niet=> zit aan week 4.

dan heeft hij zijn voeding ook niet op orde.

Terug
Naar boven