69 kilo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha, dit wordt lachenHij let enorm op zijn voeding. Heeft het via Uk besteld. Zou het kunnen dat het niet echt is?
haha, dit wordt lachen
Waarschijnlijk eet hij niet genoeg... Als je kuurt mogen/moeten de kcal wel met minstens een paar honderd naar boven, om alles er uit te halen...

Steftje ik heb het ook uit de UK besteld en toch de nodige kilo's bijgekomen, hij eet gewoon te weinig caloriën als hij niet bijkomt, 100% zeker
en waarom durf jij zelfs een topic te openen over PH's met je 69 kg
ga eerst eens flink bulken!
Dat is een goede vooruitgang, maar de meesten hier gaan het er niet mee eens zijn dat je met je 72kg al aan de anabolen gaat, omdat je op natuurlijke manier nog heel veel kan winnen...ja ik kom wel al vn 62kg en weeg nu 72kg dus ja.heb me net gewogen!
in een jaar half is dat toch niet zo slecht.
Ik wil ook men bf redelijk laag houden.
Is dat zo slecht mss?
ben ook maar een 1.70m

Dat is een goede vooruitgang, maar de meesten hier gaan het er niet mee eens zijn dat je met je 72kg al aan de anabolen gaat, omdat je op natuurlijke manier nog heel veel kan winnen...
Stel dat je nog een half jaartje doorgaat zoals je nu doet, wie weet sta je dan al op 80kg, zou toch goed zijn, en daar heb je dus geen X-stack voor nodig he![]()