XXL Nutrition

X stack heeft iemand hier ervaring mee?

sommigen gasten halen wel steeds prohormonen want die willen nie kuren terwijl als ze dat wel doen ze ten eerste meer kg pakken en het beter is voor je levertje

Steftje ik heb het ook uit de UK besteld en toch de nodige kilo's bijgekomen, hij eet gewoon te weinig caloriën als hij niet bijkomt, 100% zeker

en waarom durf jij zelfs een topic te openen over PH's met je 69 kg

ga eerst eens flink bulken!

• Topic Starter Topic Starter
Steftje ik heb het ook uit de UK besteld en toch de nodige kilo's bijgekomen, hij eet gewoon te weinig caloriën als hij niet bijkomt, 100% zeker

en waarom durf jij zelfs een topic te openen over PH's met je 69 kg

ga eerst eens flink bulken!

ja ik kom wel al vn 62kg en weeg nu 72kg dus ja.heb me net gewogen!
in een jaar half is dat toch niet zo slecht.
Ik wil ook men bf redelijk laag houden.
Is dat zo slecht mss?
ben ook maar een 1.70m

ja ik kom wel al vn 62kg en weeg nu 72kg dus ja.heb me net gewogen!
in een jaar half is dat toch niet zo slecht.
Ik wil ook men bf redelijk laag houden.
Is dat zo slecht mss?
ben ook maar een 1.70m
Dat is een goede vooruitgang, maar de meesten hier gaan het er niet mee eens zijn dat je met je 72kg al aan de anabolen gaat, omdat je op natuurlijke manier nog heel veel kan winnen...

Stel dat je nog een half jaartje doorgaat zoals je nu doet, wie weet sta je dan al op 80kg, zou toch goed zijn, en daar heb je dus geen X-stack voor nodig he:D

Dat is een goede vooruitgang, maar de meesten hier gaan het er niet mee eens zijn dat je met je 72kg al aan de anabolen gaat, omdat je op natuurlijke manier nog heel veel kan winnen...

Stel dat je nog een half jaartje doorgaat zoals je nu doet, wie weet sta je dan al op 80kg, zou toch goed zijn, en daar heb je dus geen X-stack voor nodig he:D

Ah op die manier begrijp jullie reactie. Zal nog meer gaan eten dus :p

wil ook niet meer te zwaar komen met de zomer voor de deur.

Terug
Naar boven