AndroidHealthClinic

Xbox 360

Mja prijzen liggen nog niet echt vast maar nintendo zal wel weer het goedkoopst uit de doos komen, wat hem weer erg aantrekkelijk maakt. Ik betwijfel of ik ook maar 1 van de 3 zal kopen sowieso vind ik 400euro toch wel erg veel...

• Topic Starter Topic Starter
frietbakker zei:
en nee de PS3 heeft de beste specs :p Maar kunnen die waargemaakt worden. Als ze de games niet zo kunnen programmeren dat er gebruik van wordt gemaakt... pech! :D

Maar deze gaan elkaar niet veel ontlopen grafisch gezien hoor

Is dit echt zo of denk je dat? Want ik dacht dat de xbox360 betere specs zou hebben dan PS3. PS3 is toch een geheel eigen processor aan het bouwen of zo?

anyways, PS2 heeft geluk gehad dat ze met hun console eerder op de markt waren en daarom een groot marktaandeel veroverd hadden. Maar nu de xbox360 eerder verschijnt zullen denk ik toch veel mensen hier voor kiezen. Daarbij komt dat xbox360 gewoon een echte mutimedia machine is en dat is denk ik toch wel de toekomst! Nu met omgebouwde xbox is het al super relaxed om al je bestanden van de pc via de tv te bekijken e.d., dat werkt gewoon ideaal!

Welke console betere games zal hebben weet ik niet. Maar ik vind dat dat met de PS2 en xbox niet zo veel verschilt. Hebben allebei sterke games.

Oh jah en nog iets, wie van de mensen die de xbox360 gaat kopen heeft er eigenlijk een HD-TV, want dat heb je natuurlijk eigenlijk wel nodig met een console die zulke resoluties geeft!

IK wil die XBOX 360 hebbe... mooi meegenomen dat ik in November jarig ben :D Trouwens ik wil de PS 3 ook hebben, maar daar ga ik ff een tijdje mee wachten denk ik.

IK heb nu een XBOX en een PS2.... en nog een oude SEGA Dreamcast staan :D:D:D

Rob G zei:
Is dit echt zo of denk je dat? Want ik dacht dat de xbox360 betere specs zou hebben dan PS3. PS3 is toch een geheel eigen processor aan het bouwen of zo?

anyways, PS2 heeft geluk gehad dat ze met hun console eerder op de markt waren en daarom een groot marktaandeel veroverd hadden. Maar nu de xbox360 eerder verschijnt zullen denk ik toch veel mensen hier voor kiezen. Daarbij komt dat xbox360 gewoon een echte mutimedia machine is en dat is denk ik toch wel de toekomst! Nu met omgebouwde xbox is het al super relaxed om al je bestanden van de pc via de tv te bekijken e.d., dat werkt gewoon ideaal!

Welke console betere games zal hebben weet ik niet. Maar ik vind dat dat met de PS2 en xbox niet zo veel verschilt. Hebben allebei sterke games.
De huidige xbox vind ik al beter dan de PS2. Het voordeel van sony is dat ze betere spel titels hebben, lees contracten met spelboeren. Ik geloof dat Microsoft met de 360 ook andere spelboeren heeft aangetrokken.

Als de 360 net zo om te bouwen valt als de xbox nu dan koop ik hem zeker. Ik verwacht dat dit wel goed kan. Want ondanks dat ze tegen software piraterij zijn is een deurtje in het ontwerp openlaten echt wel een goede marketing strategie. Erg veel xboxen worden nu nog verkocht omdat je d'r zoveel mogelijkheden mee hebt na het inbakken van een chippie.

nee man. moei eens loeren wat je allemaal meer kan met een xdoos.

Ik weet het niet... ik heb een xbox en ps2 en ik doe er echt heel weinig mee...

Rob G zei:

Ja dit is echt zo :p Check de specs er maar op na.

Verder weet zal je die xbox maar minimaal hoeven ombouwen verwacht ik aangezien het een media centre gaat worden. Dus even regiovrij maken een grotere HDD en dan is het wat mij betreft ver gebeurd :D

Laatst bewerkt:
Denk ook wel een ps3. Xbox en Nintendo doet niet aan bloed :mad:

Rob G zei:
Oh jah en nog iets, wie van de mensen die de xbox360 gaat kopen heeft er eigenlijk een HD-TV, want dat heb je natuurlijk eigenlijk wel nodig met een console die zulke resoluties geeft!

Ik binnenkort :D

Maar of ik de nwe Xbox koop weet ik nog niet, ik heb de PS2 en xbox staan en speel er niet heel erg vaak mee.

Rob G zei:

100 hrtz projektietv. 126 cm doorsnee :D

offtopic: heeft er iemand een chip voor xbox zodat ik m'n games kan downloaden? En zo ja waar haal ik dat (zodat het ook aankomt en werkt ;) )

haha de ps3 is 2x beter dan xbox360, zegt men.

Maar ik denk dat de PS3 het deze generatie nog niet gaat verliezen van xbox.
Als ik zie wat voor macht de PS2 heeft en xbox + nintendo amper wat.
Dan komt het nu eerst nog wel goed met de PS3.

Eerst eens zien wat ze daadwerkelijk gaan kosten, perstuk

Rob G zei:

Wanneer ik dit jaar overga trakteer ik mezelf op deze tv (hoogstwaarschijnlijk, moet hem nog IRL bekijken) :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jvc lt-26c50

+ xbox 360 :D
En dan nog een leuk surround setje... Maar dat moet maar ff wachten.

Sow mooi ding man, wat mag dat kosten...?

edit: ik zie al: 1,439.00EUR

Terug
Naar boven