Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frietbakker zei:en nee de PS3 heeft de beste specsMaar kunnen die waargemaakt worden. Als ze de games niet zo kunnen programmeren dat er gebruik van wordt gemaakt... pech!
Maar deze gaan elkaar niet veel ontlopen grafisch gezien hoor
De huidige xbox vind ik al beter dan de PS2. Het voordeel van sony is dat ze betere spel titels hebben, lees contracten met spelboeren. Ik geloof dat Microsoft met de 360 ook andere spelboeren heeft aangetrokken.Rob G zei:Is dit echt zo of denk je dat? Want ik dacht dat de xbox360 betere specs zou hebben dan PS3. PS3 is toch een geheel eigen processor aan het bouwen of zo?
anyways, PS2 heeft geluk gehad dat ze met hun console eerder op de markt waren en daarom een groot marktaandeel veroverd hadden. Maar nu de xbox360 eerder verschijnt zullen denk ik toch veel mensen hier voor kiezen. Daarbij komt dat xbox360 gewoon een echte mutimedia machine is en dat is denk ik toch wel de toekomst! Nu met omgebouwde xbox is het al super relaxed om al je bestanden van de pc via de tv te bekijken e.d., dat werkt gewoon ideaal!
Welke console betere games zal hebben weet ik niet. Maar ik vind dat dat met de PS2 en xbox niet zo veel verschilt. Hebben allebei sterke games.
roxxe zei:na het zien vh volgende moet ik gewoonweg een ps3 hebben:
http://www.torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=295679
Rob G zei:Is dit echt zo of denk je dat? Want ik dacht dat de xbox360 betere specs zou hebben dan PS3. PS3 is toch een geheel eigen processor aan het bouwen of zo?
Check de specs er maar op na.
Kheb nu een PS2, en dat ding doet het nog prima. Ik had ergens gelezen dat in de PS3 7 x 3.2 GHz zit. Aardig bizar.Rob G zei:Oh jah en nog iets, wie van de mensen die de xbox360 gaat kopen heeft er eigenlijk een HD-TV, want dat heb je natuurlijk eigenlijk wel nodig met een console die zulke resoluties geeft!
Rob G zei:Oh jah en nog iets, wie van de mensen die de xbox360 gaat kopen heeft er eigenlijk een HD-TV, want dat heb je natuurlijk eigenlijk wel nodig met een console die zulke resoluties geeft!

Rob G zei:Oh jah en nog iets, wie van de mensen die de xbox360 gaat kopen heeft er eigenlijk een HD-TV, want dat heb je natuurlijk eigenlijk wel nodig met een console die zulke resoluties geeft!