MuscleMeat

Xbox 360

Rob G zei:
Sow mooi ding man, wat mag dat kosten...?

edit: ik zie al: 1,439.00EUR

Goedkoopste winkel is ie maar 1070 :D
Maar moet dus ff kijken hoe de beeldkwaliteit is... Ik ga hem alleen gebruiken om DVD's te kijken, en te XBOX'en dus die tuners enzo boeien me geen drol Dus dat maakt de JVC sowieso al wat goedkoper... :D Ohjah en HDTV films kijken :cool:

consoles zuigen ;) ik play wel op mijn psp

Tjalle zei:
consoles zuigen ;) ik play wel op mijn psp

lol... PSP is de kans op dode pics groot, en hij kost rond de 250 euro.
En als de Xbox 360 300 dollar kost, dat is net zo veel onveer, allen dan kan games met hooge kwaliteit spelen.

De strijd tussen PS3 <--> Xbox360 kan nu nog niet gevoerd worden, omdat ze er bij ps3 nog niet uitzijn wat voor daadwekelijke specs ze gaan gebruiken.
Zoals jullie weten komt de PS3 later uit dan Xbox. Zo kunnen ze dingen aanpassen, de concurentie aan te gaan.
ik ben zlef altijd trouwe ps fan geweest, maar als ik dan de specs+ de rest van xbox360 zie, denk ik toch dat ik overstap op xbox.
Ps2 doet qua specs ook als onder voor de xbox, maar de games op ps2 zijn gewoon vele malen beter, want zeg nou eerlijk, je gaat toch geen xbox kopen voor alleen HALO...
Maarja, ik moet het eerst nog zien allemaal.

Als ze daadwerkelijk van plan zijn gemiddeld voor een ps3/xbox 2 spelletje gemiddeld 90 euro te vragen douwen ze allebei die consoles maar in hun reet! Die prijzen zijn toch niet normaal!!!

Gewoon een modchip erin doen. En dan spellen kopieren en klaar

ik volg Gran Turismo, PSX dus. :D

Terug
Naar boven