XXL Nutrition

XTC en amfetamine remt aanmaak kankercellen

jammer dat het weer zoveel hersencellen dood he :(

Lowrider zei:
die docu heb ik dus ook gezien, (zie mijn post) was alleen de l-dopa vergeten te vermelden.

Was zeker een interresante documentaire.

Verrek jah helemaal overheen gelezen!

Rob G zei:
Beetje offtopic, maar van de week zag ik een docu op discovery die ging over parkinson. Parkinson patienten nemen L-dopa om weer te kunnen bewegen, alleen dit geeft als lastig side-effect oncontroleerbare bewegingen. Nu was er een parkinson patient die een keer op een partij was en een XTC'tje had genomen. Toen kon hij ineens vloeiend bewegen en had hij helemaal geen last meer van de sides van l-dopa.

Echt grappig, ging die dude in de uitzending xtc nemen en kon hij koprollen doen en andere gekke acrobatische bewegingen. Erg interresant! Maar ik kan er niets over vinden op de discovery site en verder ook weinig op internet. De docu heette: 'extacy and agony'.

Ik ken iemand die is acrobaat... en die gebruikt xtc tijdens zijn voorstellingen om parkinson tegen te gaan... Werkt perfect! :)

Al zou dit tegeneffect tegen kanker waar zijn, wat ik betwijfel, dan nog voegt het niets toe aan je gezondheid en al helemaal niet aan je training.

Dat vloeiend bewegen is inderdaad wel waar, net als het denken.

230 mg. Dat ga je helemaal uit je plaat. Bij 150 mg ben ik toch al goed knetter.

en me moeder maar zeggen dat het slecht voor je is :rolleyes:

tja, ik vraag me ook af of die 230 mg nog wel te doen is.
beter per halve pakken dan....

neem eigenlijk alleen nog pure mdma kristallen laatste tijd :bow: :banana:

Marky zei:
Al zou dit tegeneffect tegen kanker waar zijn, wat ik betwijfel, dan nog voegt het niets toe aan je gezondheid en al helemaal niet aan je training.

Dat vloeiend bewegen is inderdaad wel waar, net als het denken.
vloeiend denken ??? ik en vele anderen kunnen zich juist nergens meer op concentreren (maar dan zijn we ook heel ver weg :D )

Op In Qontrol 7 mitsubitsi's gehad van 150mg (en natuurlijk nog wat dat op mijn naam duid)..die dingen sloegen wel aan als een gek. die blauwe van 230mg heb ik nog niet gehad zal ze binnekort wel eens kunne testen. En goed concentreren lukt dan toch echt niet meer, miss als je 1tje neemt ofzo.

Zal Partyflock binnenkort wel weer volstaan met onzin als;

'Hey ik ben afgelopen weekend helemaal uit mn plaat gegaan, 8 van die blauwe Mitsubishi's gehad met 9 gr speed' :rolleyes: :D

Die reactie van mij was dus niet als onzin bedoeld he....wilde alleen ff aangeven dat het wel goede pillen zijn. om ff terug te komen op het onderwerp. Ik denk niet dat xtc en speed kanker zullen remmen. En al zou het wel zo zijn, het is voor je hersens etc nog steeds heeel slecht.

TonyYeyo zei:
Die reactie van mij was dus niet als onzin bedoeld he....wilde alleen ff aangeven dat het wel goede pillen zijn. om ff terug te komen op het onderwerp. Ik denk niet dat xtc en speed kanker zullen remmen. En al zou het wel zo zijn, het is voor je hersens etc nog steeds heeel slecht.

Was ook niet aan jou gericht. Ik lees geregeld zulke posts op Partyflock.

Ff terugkomend op dit onderwerp;

Ik denk (weet zeker) dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Net als dat sommige therapeuten hun patienten met mdma behandelen om bepaalde barrieres te doorbreken.

Dat kan zeker wel! Ik krijg toch telkens weer een goed inzicht in bepaalde dingen als ik mdma heb genomen. Maar dat laat niet weg dat ik de dagen erna niet een licht deprimerend gevoel heb.

bartp zei:
Ik ken iemand die is acrobaat... en die gebruikt xtc tijdens zijn voorstellingen om parkinson tegen te gaan... Werkt perfect! :)

Niet met Bassie en Adriaan spotten. Adriaan zou nooit drugs gebruiken :mad:

:D

Leviathan zei:
Was ook niet aan jou gericht. Ik lees geregeld zulke posts op Partyflock.

Ff terugkomend op dit onderwerp;

Ik denk (weet zeker) dat de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Net als dat sommige therapeuten hun patienten met mdma behandelen om bepaalde barrieres te doorbreken.

Dat kan zeker wel! Ik krijg toch telkens weer een goed inzicht in bepaalde dingen als ik mdma heb genomen. Maar dat laat niet weg dat ik de dagen erna niet een licht deprimerend gevoel heb.

Lev, heb jij ooit die oude xtc gehad, linksdraaiende mdma ipv de huidige veel verkochte goedkope rechtsdraaiende mdma?

Ik heb nog nooit een vertiefde dag gehad na het gebruiken van linksdraaiende mdma. Zo lang je niet te veel nam, waardoor je alleen serotine aan gaat maken en geen dopamine, was het gevoel ook veel gelukzaliger. Als artsen linksdraaiende mdma gebruiken voor hun behandeling hebben de patienten een minder grote dip achteraf. Jammer genoeg maken ze bij de meeste labs alleen rechtsdraaiende, omdat het veel makkelijker is en minder fout kan gaan.

tsja...kan allemaal best :p vriend van mij slikte serieus elk weekend wel, en dan geen 1, 2 of 3 per keer, maar vaak genoeg 10+ per avond. Die jongen vecht nu nog steeds tegen kanker.

@ Bartp, wat is het verschil tussen linksdraaiende en rechtdraaiende MDMA dan? ???

hehe ik denk dat iedereen de strekking van het verhaal wel snapt :D

Maar ik vind m wel geniaal, ga m morgen direct de klas inslingeren tijdens geneeskunde mruhahah. Toch, de hardere drugs zijn echt niets voor mij, heb één keer coke gebruikt paar jaar terug. Gelukkig was ik zat als duuzend man en weet ik er weinig meer van, want ik werd 's ochtends wakker naast een vrouw en weet zeker dat ik een FANTASTISCHE avond heb gehad..... Zou er, als ik het nuchter zou doen, direct verslaafd aan raken :eek:

Terug
Naar boven